Sari la conținut

Relocare roata de rezerva


Postări Recomandate

Salutare, stiu ca s-a mai discutat tangential despre acest subiect prin diverse alte topicuri insa as dori ca aici sa fie dedicat doar pentru acest lucru. Respectiv sa adunam aici toate optiunile relocare a rotii de rezerva.

 

Postarea mea apare in urma unor dileme...

- vreau sa-mi pun jante dotz dakar cu ET30 incaltate cu BFG AT 225/75R16

- treaba de mai sus, face ca roata sa devina mai mare cu 6cm in diametru respectiv cu 3cm in raza

Asadar, voi avea una bucata roata de rezerva care nu mai incape pur si simplu in portbagaj la locul ei.

 

Optiunea cu pastrez roata de rezerva standard.... nu o iau in calcul. Daca se intampla prin teren sa am pana..... utilizarea unei roti mai mari si a uneia mai mici (+ diferenta chiar si de ET) nu este o chestie pe care as vrea s-o experimentez. In fine.... riscurile mi se par prea mari si nu consider ca este o optiune de luat in calcul.

 

Asadar, va rog sa ma ajutati cu alte variante viabile. Cum vedeti voi ca pot rezolva acest lucru? Unde pun roata de rezerva si cum?

(eventual dati sugestii cu tot cu poze, video, furnizori, costuri, avantaje, dezavantaje, etc.... sa-mi fie si mie dar si altora foarte usor sa analizeze optiunile)

 

Multumesc mult!

 

PS.

Costin (ITland) ce variante ai ?

Daniel (Cojocar) stiu ca ai MT 225/75R16, ai si roata de rezerva tot 225/75R16?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru varianta 5 si pt dr_dumi,

Salut,   Eu am 2 variante de relocare a rotii de rezerva : 1. Inlocuire bara spate - ansamblu compus din carlig pentru remorcare + bara metalica + suport exterior pentru roata de rezerva cu toate a

<b>1.</b> Varianta celor de la dacia 4x4 ind sarata monteoru - un sistem de prindere pe barele de sus cu sina + o parte culisanta astfel incat sa tragi usor roata de pe masina si sa ti-o

Posted Images

Parca facuse cineva un DIY pe aici pe undeva legat de inlaturarea cofragului in care sta in prezent rezerva, astfel ca se putea cobora/crea alt spatiu in portnagaj. Cei drept era pt PH2, poate ca merge si la PH1. La tine in portbagaj nu este ceva in jurul rotii de rezerva? Ma gandesc ca daca inlaturi acel ceva, faci rost de mai mult loc, este doar o presupunere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

din cate stiu ITLand are acel suport de roata de rezerva cu montare pe carligul de remorcare;

am mai vazut un Duster, dar acum nu imi amintesc unde, cu un suport pe luneta, dar acela ar diminua drastic vizibilitatea spate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles @dusty2010 a renuntat sa mai tina roata pe suport din cauza faptului ca din cauza greutatii apasa prea tare haionul si zdranganea...

Si eu sunt in cautare de solutii pentru rezerva avand anvelope 225/75/R16, dar pana acum nici una nu m-a convins. Sunt doua variante de montaj extern: pe carlig (Mudster aka @ITLand) si pe plafon pe un suport glisant/rabatabil (prezentat la IND de catre cei de la uzina). Eu mai degreaba as alege o solutie care nu e perfecta dar e suficienta pentru probabilitatea cu care se va folosi rezerva. In prima instanta imi voi testa masina cu o rezerva stoc pe spate, cu selectorul pe 2WD, ESP oprit si viteza mica de deplasare. Daca masina poate parcurge asa 20-30 km fara probleme atunci nu ma mai stesez - oricum am si un kit de reparatii daca gaura nu e prea mare. Nici macar nu-mi mai aduc aminte cand am facut pana ultima oara...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am 2 variante de relocare a rotii de rezerva :

1. Inlocuire bara spate - ansamblu compus din carlig pentru remorcare + bara metalica + suport exterior pentru roata de rezerva cu toate avantajele incluse : protectie a masinii, posibilitatea de tractare, un look absolut superb :)

2. Suport pentru roata de rezerva montabil pe carligul de remorcare, pretabil si pentru a transporta cutii sau bagaje ce se incadreaza in dimensiuni.

 

Atasez si niste poze in acest sens :

post-2864-0-65023300-1415286115_thumb.jpg

post-2864-0-33208800-1415286123_thumb.jpg

post-2864-0-84112400-1415286133_thumb.jpg

post-2864-0-97992900-1415286136_thumb.jpeg

post-2864-0-37122000-1415286139_thumb.jpg

post-2864-0-35969800-1415286156_thumb.jpg

post-2864-0-96344700-1415286157_thumb.jpg

post-2864-0-35409700-1415286159_thumb.jpg

post-2864-0-05260900-1415286160_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...