Sari la conținut

Relocare roata de rezerva


Postări Recomandate

Daca ar fi sa o pui intr-o cutie de portbagaj de pavilion, cred ca problema ar fi s-o asiguri intr-un mod "elegant" sa nu se "plimbe" pe-acolo (la o frana brusca, daca nu e asigurata, roata de rezerva se va "reloca" in exteriorul masinii) si de asemenea, sa stea sprijinita pe o zona din protbagaj care sa "dea" exact pe una din bare (acolo ar trebui sa aiba rezitenta marita, si sa nu puna probleme la vibratii, etc).

Nu spun ca nu se poate insa mi se pare complicat de facut adaptari la portbagajele alea, o gaura data unde nu trebuie poa' sa duca la crapaturi (plasticul ala, fie el si armat, nu e chiar asa solid). De asemena, o alta problema cu roata de rezerva atat de sus ar fi desigur accesul la ea, mai ales cand ti-e mai mare dragul...

- Parerea mea: daca ai cutie de portbagaj pe pavilion atunci poti sa mai pui din bagaje acolo si sa lasi roata in portbagajul masinii.

 

Poti sa cauti o husa pt roata de rezerva, sau poti sa o tii intoarsa si sa mai pui chestii in ea (trusa med, stingator, d-astea...).

In plus, eu am tot timpul in masina o rola de saci de gunoi menajer de 200 L - sunt bine de avut oricum pentru tot felul de chestii - de ex. daca cumva trebuie sa bagi in masina roata cu pana, schimbata cu rezerva, care poate fi plina de tot felul de noroaie, sau uda, etc.

 

Cativa colegi aminteau kituri rapide de reparatie pana (e.g. Slime, etc) pt drumuri scurte (pt siguranta, iei roata de rezerva doar la drumuri mai lungi).

Ar mai fi suportul pe carlig de la @Mudster, prezentat pe topicul asta pe pag anterioara.

 

LE. revin putin... Pt. Slime vad ca e o precizare de la cei ce au testat-o si recomand un research mai amanuntit inainte de cumparare: cum ca Slime nu ar functiona pt rotile cu senzori de presiune! Atentie deci si documentati-va bine inainte (in special PH2 fabr.2015)!

post-4304-0-74577100-1464609341_thumb.png

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru varianta 5 si pt dr_dumi,

Salut,   Eu am 2 variante de relocare a rotii de rezerva : 1. Inlocuire bara spate - ansamblu compus din carlig pentru remorcare + bara metalica + suport exterior pentru roata de rezerva cu toate a

<b>1.</b> Varianta celor de la dacia 4x4 ind sarata monteoru - un sistem de prindere pe barele de sus cu sina + o parte culisanta astfel incat sa tragi usor roata de pe masina si sa ti-o

Posted Images

Eu am luat un kit din acesta de reparatie

http://www.dx.com/p/car-tubeless-tyre-puncture-repair-kit-tool-160228#.V0xA7-Tz_Sg

si un compresor de la Lidl, ca personal mi-ar fi groaza de operatia de curatare a anvelopei dupa ce se usuca spuma aia inauntru

 

Uite o solutie interesanta pt roata de rezerva

http://www.tauro.co.za/project/dual-spare-wheel-carrierjerry-can-tow-bar-swing-arm/

http://www.expeditionportal.com/forum /threads/39023-Built-a-rear-tire-mount-for-my-ZJ

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...