Sari la conținut

Relocare roata de rezerva


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pentru varianta 5 si pt dr_dumi,

Salut,   Eu am 2 variante de relocare a rotii de rezerva : 1. Inlocuire bara spate - ansamblu compus din carlig pentru remorcare + bara metalica + suport exterior pentru roata de rezerva cu toate a

<b>1.</b> Varianta celor de la dacia 4x4 ind sarata monteoru - un sistem de prindere pe barele de sus cu sina + o parte culisanta astfel incat sa tragi usor roata de pe masina si sa ti-o

Posted Images

Daca cineva ar fi hotarat pentru asa ceva, putem reloca suportul pentru roata de rezerva din ansamblul barii :)

Depinde ce se doreste

Momentan cea mai rapida/raspandita/comoda/practica/pot spune si ieftina(datorita utilizarii multiple) metoda de relocare a rotii de rezerva, din punctul nostru de vedere sustinut de cei ce au luat acest produs, a fost prin montarea suportului pe carligul de remocare

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

<b>1.</b> Varianta celor de la dacia 4x4 ind sarata monteoru

- un sistem de prindere pe barele de sus cu sina + o parte culisanta astfel incat sa tragi usor roata de pe masina si sa ti-o aduci la indemana.

- ideea mi se pare super buna; materializarea acesteia insa lasa de dorit (mie mi-a creat impresia de butucanos, rudimentar + culisare bazata pe utilizare de forta...)

- adio portbagaj auto de plafon (ori, ori)

 

2. Sistemul de prindere pe carlig Mudster.

- cand umbli la portbagaj, sistemul se rabateaza

- mi se pare cam firav

- este demontabil

 

3. Sistemul integrat cu tot cu bara metalica spate si carlig; Mudster

- este mai trainic;

- cand umbli la portbagaj, sistemul il rabatezi

- rabatat devine ca o masuta de picnic ;)

- implica o modificare maricica

 

4. Suport cu prindere permanenta pe haion/luneta; cum are dusty2010

- ramai fara vizibilitate

- usa nu este mecanic apta sa sustina greutatea suplimentara a rotii (in timp se simte)

- personal, nu-mi place nici estetic

 

5. Suportul celor de OutbackImport

- arata bine, se deschide in lateral si abia apoi poti umbla la portbagaj

- dispune insa de un mecanism destul de profi care, cred eu, ca face ca operatiunea de inchidere/deschidere sa fie foarte usoara.

 

 

 

 

 

Editat de gusterul
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@gusterul... Pt ca m-ai intrebat!

Da am 225/75 R16 MT si... am roata de rezerva originala a masinii (neutilizata niciodata!)

Nu caut nici o varianta pt ca nu mi se pare utila o astfel de investitie (relocare). si nici investitia intr-o a cincea roata.

Nu cred ca va fi nici o problema utilizarea unei roti mai mici pentru o perioada scurta (35-50 km!). Cred ca n-o sa sara in aer nici in calculator al sistemului de transmisie pe o distanta atat de scurta.

Eu, de cand am vazut (langa mine) un accident intre un LR Evoque (noul freelander) si un LR Freelander mai vechi (de peste 10 ani) cu roata montata pe spate, am decis ca roata pe spate nu este utila de nici o culoare! In accidentul respectiv (la 15 km/h!!!) Evoque-ul l-a plesnit pe bunicul lui si... i-a proiectat roara in geam si au fost destule necazuri si la una si la cealalta. Daca dadeau bara in bara cred ca nici nu se vedea!

 

In materie de alte modele... modelul lui @dusty2010 nu-l recomand nimanui!!! Acel suport, inafara faptului ca se prinde prin gaurirea tablei... este destul de greu si impreuna cu roata de rezerva de pe el... STRAMBA tabla hayonului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Pentru varianta 5 si pt dr_dumi,

Pana la urma aduce/montează cineva sistemul asta in România, eventual la un preț mai mic? Ma tentează foarte tare bara metalică de la Costin, cu toate avantajele ei, dar sistemul ales de el face imposibila folosirea unui suport de biciclete pe cârligul de remorcare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Intervin si eu cu o intrebare si anume daca a reusit cineva sa monteze roata de rezerva intr-o cutie portbagaj pe plafonul masinii? sau daca ar fi ceva contra-indicatii?

In cazul meu, rezervorul de gpl ocupa zona destinata rotii de rezerva, aceasta fiind stocata in portbagaj ceea ce ocupa mai tot spatiul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc a cel mai greu e sa ii asiguri protectia la disparitie.

Da' poate e utila pozitia de la vechea dacie, in portbagaj, in zona cricului, "in picioare" fixata cu o chinga.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...