gusterul

Relocare roata de rezerva

20 posts in this topic

Salutare, stiu ca s-a mai discutat tangential despre acest subiect prin diverse alte topicuri insa as dori ca aici sa fie dedicat doar pentru acest lucru. Respectiv sa adunam aici toate optiunile relocare a rotii de rezerva.

 

Postarea mea apare in urma unor dileme...

- vreau sa-mi pun jante dotz dakar cu ET30 incaltate cu BFG AT 225/75R16

- treaba de mai sus, face ca roata sa devina mai mare cu 6cm in diametru respectiv cu 3cm in raza

Asadar, voi avea una bucata roata de rezerva care nu mai incape pur si simplu in portbagaj la locul ei.

 

Optiunea cu pastrez roata de rezerva standard.... nu o iau in calcul. Daca se intampla prin teren sa am pana..... utilizarea unei roti mai mari si a uneia mai mici (+ diferenta chiar si de ET) nu este o chestie pe care as vrea s-o experimentez. In fine.... riscurile mi se par prea mari si nu consider ca este o optiune de luat in calcul.

 

Asadar, va rog sa ma ajutati cu alte variante viabile. Cum vedeti voi ca pot rezolva acest lucru? Unde pun roata de rezerva si cum?

(eventual dati sugestii cu tot cu poze, video, furnizori, costuri, avantaje, dezavantaje, etc.... sa-mi fie si mie dar si altora foarte usor sa analizeze optiunile)

 

Multumesc mult!

 

PS.

Costin (ITland) ce variante ai ?

Daniel (Cojocar) stiu ca ai MT 225/75R16, ai si roata de rezerva tot 225/75R16?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca facuse cineva un DIY pe aici pe undeva legat de inlaturarea cofragului in care sta in prezent rezerva, astfel ca se putea cobora/crea alt spatiu in portnagaj. Cei drept era pt PH2, poate ca merge si la PH1. La tine in portbagaj nu este ceva in jurul rotii de rezerva? Ma gandesc ca daca inlaturi acel ceva, faci rost de mai mult loc, este doar o presupunere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

din cate stiu ITLand are acel suport de roata de rezerva cu montare pe carligul de remorcare;

am mai vazut un Duster, dar acum nu imi amintesc unde, cu un suport pe luneta, dar acela ar diminua drastic vizibilitatea spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles @dusty2010 a renuntat sa mai tina roata pe suport din cauza faptului ca din cauza greutatii apasa prea tare haionul si zdranganea...

Si eu sunt in cautare de solutii pentru rezerva avand anvelope 225/75/R16, dar pana acum nici una nu m-a convins. Sunt doua variante de montaj extern: pe carlig (Mudster aka @ITLand) si pe plafon pe un suport glisant/rabatabil (prezentat la IND de catre cei de la uzina). Eu mai degreaba as alege o solutie care nu e perfecta dar e suficienta pentru probabilitatea cu care se va folosi rezerva. In prima instanta imi voi testa masina cu o rezerva stoc pe spate, cu selectorul pe 2WD, ESP oprit si viteza mica de deplasare. Daca masina poate parcurge asa 20-30 km fara probleme atunci nu ma mai stesez - oricum am si un kit de reparatii daca gaura nu e prea mare. Nici macar nu-mi mai aduc aminte cand am facut pana ultima oara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu uita de ceea ce a gasit infipt in anvelopa colegul cu Suzuki cand am iesit in padure pe la noi in Peris :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.