Sari la conținut

ECO  

59 membri au votat

  1. 1. Folositi modul ECO

    • Da
      32
    • Nu
      27


Postări Recomandate

In ce priveste consumul nu pot sa ma pronunt. La o diferenta de consum declarata de maxim 10% (intre on si off), cred ca singura modalitate in care o poti sesiza este sa rulezi intr-un "mediu controlat", in care sa poti rula de minim 2 ori in mod aproximativ identic. Altfel, in traficul de zi cu zi, fie el in oras sau in afara acestuia, sunt atat de multe variabile incat nu-ti poti da seama.

 

Un lucru il pot confirma totusi, si anume decuplarea modului ECO (si a limitatorului de viteza daca e activat) in momentul in care se apasa pedala pana la fund. Dupa acel "click" de la capatul cursei se simte clar un "boost" de putere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu nu am functia asta pe Duster dar pot spune cum e cu ea pe Loganul pe care-l conduc. Intr-adevar ia din putere (demaraj) si nu se decupleaza atunci cand calci acceleratia pana la fund. In materie

Da, insa la o masina cu putere mai mica mai tot timpul vei fi cu acceleratia mai apasata decat la una cu putere mai mare, si toate operatiile de accelerare vor dura mai mult, deci vei lungi timpul cat

Interesant ce ziceti...   Mie imi place ECO pentru ca mi-am propus sa nu conduc ca bezmeticul prin oras. Sunt suficient de multi tampiti pe sosele - asa ca mi-am propus sa ma mai cumintesc si sa nu

Eu folosesc modul ECO destul de frecvent. Am constatat ca demarajul si frana de motor sunt mai "usoare" in modul ECO si e mai confortabil de condus bara la bara prin oras.

 

Conform computerului de bord scade si consumul, dar nu am incredere mare in el :)

 

Apoi pierderea de putere se simte, dar pentru circulat in oras inca mi se pare arhisuficient cum trage.

 

Si nu in ultimul rand puterea revine la apasarea pedalei pana la fund. Dar atentie! Pedala trebuie sa faca un click inainte ca modul ECO sa se dezactiveze. Daca nu ati simtit click-ul inseamna ca nu ati apasat pedala chiar pana la fund. Apoi tineti cont ca diferenta de putere se simte si in functie de turatia la care va aflati: la turatii mici nu o sa simtiti nimic dupa click-ul de la pedala, in schimb la 2500-3000 ar trebui sa fie sesizabil

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Interesant ce ziceti...

 

Mie imi place ECO pentru ca mi-am propus sa nu conduc ca bezmeticul prin oras. Sunt suficient de multi tampiti pe sosele - asa ca mi-am propus sa ma mai cumintesc si sa nu ma mai apropii asa de tare de cei din fata mea, mai ales ca acum sunt cam mare....

 

Deci pentru mine e bine ca masina nu mai fuge asa de sprintena, doresc sa reusesc sa merg cat mai uniform, fara bruscari, sunt convis ca ai mei copii apreciaza mai mult stilul calm. Iar ECO ma ajuta sa fiu mai potolit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am mai testat modul eco in weekend, si am hotarat ca voi folosi eco in oras, masina merge mai lin asa, in special in vitezele 1 si e, si poate ajut si DPF-ul. Din cate stiu colmatarea dpf-ului se face din acceleratiile bruste din care rezulta acel fum negru. O sa mai citesc despre asta, poate ma lamuresc mai exact.

In afara nu-l pot folosi, ca ma termina psihic de la primii km, si dupa cum ziceam mai devreme eu nu am vazut avantaje la consum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In weekend am avut ocazia sa fac acelasi traseu (pentru cine stie, Suceava - Radauti dus-intors, prin Dornesti - 86 km) de 2 ori, prima data cu ECO OFF si a doua oara cu ECO ON. Conditiile meteo au fost aceleasi, traficul ceva mai liber a doua oara (cu ECO ON), iar stilul de condus aproximativ acelasi. Prima data am mers singur, iar a doua oara am mai avut o persoana in masina pe jumatate din traseu. Consumurile pe care le-am scos au fost:

 

ECO OFF: 6.15 l/100 km

ECO ON: 6.29 l/100 km

 

E corect ce-am scris mai sus, nu e invers. Parerea mea este ca in extern, la mers relativ constant, diferenta intre ECO ON si OFF este infima. Probabil ca la mersul in oras se simte cat de cat, dar e mult mai greu de observat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Am mai facut niste teste cu modul eco in oras, dupa indicatiile CB pare sa consume mai putin cu Eco On, si sa mearga mai "lin" la schimbarile de viteza. Zilele astea am avut de mers mai mult prin oras (Cluj), si cu Eco Off pe CB iesea 7.9, pe Eco On 7.6 (4x4 Auto)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
Am mai facut niste teste cu modul eco in oras, dupa indicatiile CB pare sa consume mai putin cu Eco On, si sa mearga mai "lin" la schimbarile de viteza. Zilele astea am avut de mers mai mult prin oras (Cluj), si cu Eco Off pe CB iesea 7.9, pe Eco On 7.6 (4x4 Auto)

Si mie mi se pare ca merge mai lin cu ECO ON in oras. Cel mai interesant este insa indicatorul de schimbare viteze care in acest mod se aprinde mai rar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...