Jump to content


Parteneri forumduster.ro
* * * * * 1 votes

Intrebare legata de regenerarea DPF-ului


  • This topic is locked This topic is locked
97 replies to this topic

#13 nicolae09

nicolae09

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 34 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Brasov

Posted 01 July 2014 - 08:05 PM

C

View Postelectrodep, on 30 June 2014 - 09:36 PM, said:


Injectorul acela lucreaza comandat in impulsuri dupa un grafic destul de complex, asa ca nu prea ai cum sa-i pui led ca nu e o simpla tensiune continua.
Chiar daca lucreaza cu impulsuri nu ar fi problema daca ar clipi ledul.Si acele impulsuri apar doar la regenerare.Ar fi fost mai bine daca puneau din fabrica ceva .Poate gasim noi o solutie totusi.Ar fi o treaba buna deoarece am sti cand se regenereaza dpf.

#14 adi s

adi s

    Duster Starter

  • Members
  • 6 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 06 October 2014 - 09:50 PM

View PostMihai Hagiescu, on 06 May 2014 - 04:23 PM, said:

In primul rand vreau sa imi cer scuze daca am postat in o sectiune gresita.

Sunt interesat sa achizitonez un Duster 4x4 echipat cu motorul de 1.5 dCi 110CP, intrebarea mea este legata de modul in care sa face regenerarea filtrului de particole si daca exista riscul contaminarii uleiului cu motorina. Alternativa la Duster era Mitsubishi ASX, dar din cate citesc pe net, masina are probleme destul de mari cu patrunderea motorinei in baia de ulei.

Va multumesc,
Hagiescu Mihai
Ai mare dreptate si cine-ti spune altfel minte!!! Am avut un duster nou 110cp/4x4 din 10.2010 si acum am un sh aceiasi putere tot4x4 din 06.2010. la ambele am avut si am aceiasi problema. Circul numai in Bucuresti la ore de virf si dupa 5000-6000 Km se aprinde martorul la dpf, dau fuga pun clipu-l si gasesc 4-5 tentative de regenerare esuate si ulei diluat pe scala aparatului de masura de la 1 la 6. Acum de ex am 4 liniutela diluare ulei, mai pot merge aprox 1000-1500 km. practic la 7500Km musai sa fac schimbul! Mai departe tu hotarasti.

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#15 danielcojocar

danielcojocar

    Io' nu stiu d'astea

  • Members
  • 3,478 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti, Pantelimon

Posted 07 October 2014 - 08:28 AM

Tu afirmi ca circuli doar in Bucuresti! Oare ai citit cumva cartea masini care-ti spune clar ca daca circul preponderent (nu face afirmatia ca DOAR!) in regim de oras trebuie sa faci revizia la jumatate din numarul de km? Stii care este nr de km la care se face revizia (schimbul de ulei) pentru un Duster fabricatie 2010? Iti spun eu... la 15000 in conditii de mers normale si 7500 km, in consitii de functionare mai mult de 50% in oras.
Nu are absolut nici o legatura una cu alta. Degradarea uleiului este pe motivul de circulare in regimuri de turatie extrem de variate.
E-adevarat ca acea colmatare a DPF-ului este tot din aceleasi motive! Tot in cartea masinii scrie (negru pe alb) conditiile in care se face regenerarea.

#16 ISZY56

ISZY56

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 995 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Cluj

Posted 08 October 2014 - 01:47 PM

Ce inseamna DPF?

#17 ionut_b

ionut_b

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 68 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x2 110cp
  • Localitate:
    Medias

Posted 08 October 2014 - 02:25 PM

Diesel particulate filter http://en.wikipedia....ticulate_filter

#18 huskyuk

huskyuk

    Ex-Dusterist

  • Members
  • 795 posts
  • Nu posed Dacia Duster
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 24 October 2014 - 06:26 PM

Wow.. Azi am avut parte de regenerare si s-a manifestat destul de agresiv. Aveam fluctuatii de putere foarte mari, "dadea in nas", lucru pe care nu l-a mai facut. Parca mergea in 3, sau turbo dadea rateuri. Am vazut ca relantiul e constant ,aproape de 1000, deci DPF. Dupa 5-6 km de mers constant cu 3500 rot. si-a revenit complet. Ideea e ca a inceput brusc dupa ce s-au aprins 4 pavele la temp motor. In ultima perioada masina a stat 11 zile si apoi a avut parte doar de trafic de Bucuresti, bara la bara. Ma gandesc serios sa elimin DPF, pentru ca imi plac iesirile astea ale masinii, si nici nu cred ca ii fac bine. A scos cineva DPF? In afara de o atentie in plus la ITP, alte minusuri? Multumesc!


Sent from my iPhone using Tapatalk




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!