Sari la conținut

Intrebare legata de regenerarea DPF-ului


Postări Recomandate

Am tot studiat si am tot sunat diverse peroane in tema si pana la urma am decis:

 

Cu prima ocazie cand o sa am timp si finante de petrecut prin service, de pe masina zboara la gunoi urmatoarele 2 piese:

1. Filtrul DPF

2. Valva EGR

 

Nu am gasit absolut niciun beneficiul al acestor piese pe masina (in afara de faptul ca EGR iti incalzeste ceva mai repede motorul, cand iti baga gazele inapoi in admisie).

Indepartarea vanei EGR va duce (cel putin) la marirea consumului de carburant.Deci pe langa ca esti contra greenpeace devii si "petrosexual" adica nu te intereseaza cat combustibil consuma "monstruletul" din dotare.Peace maaan(sic)!. :hug:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 100
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am mai aflat niste informatii mai tehnice despre regenerarea DPF-ului la Duster. (Pentru pasionatii de DPF, daca exista asa ceva ) Regenerarea DPF-ului are 2 faze. 1. Faza pregatitoare In aceasta

Eu ma ghidez după o regulă simplă: motorina este mai ieftină decât injectoarele, turbina, egr, filtrul de particule și orice alt ungher ce s-ar putea îmbâcsi în urma mersului subturat   Trimis de p

Regenerarea automata o poti evita mergand turat cu masina sau scoasa la drum lung si mers la 3500 rpm. astfel eviti sa se apuce masina sa regenereze cand vrea ea

Posted Images

Indepartarea vanei EGR va duce (cel putin) la marirea consumului de carburant.Deci pe langa ca esti contra greenpeace devii si "petrosexual" adica nu te intereseaza cat combustibil consuma "monstruletul" din dotare.Peace maaan(sic)!. :hug:

Mi-a placut asta cu petrosexual.. :)) In traducere libera.. Ma ^_^ in el de consum atâta vreme cat monstulețul e fericit.

Am citit ca părerile sunt impartite aici. Unora le ia putin mai mult, altora deloc. Probabil depinde si cat de mult o testezi dupa aia. La fel ca la chiptunning.

 

Sent from my SM-A300FU using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o intrebare legat de regenerare, cand porneste regenerarea nu pornesc si consumatori din masina gen incalzirea la luneta, eu mai am un C5 din 2010 si la ala imi dau seama cand isi face regenerarea in special cand ploua se usuca luneta, cineva de pe forum de la Citroen si-a pus un led pe dezaburire si stie cand face regenerarea, lu Duster nu merge varianta aia?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acu' ca tot se discuta despre "anuntarea" regenerarii...nu merge sa citim semnalul trimis pe injectorul numarul 5 ?

Sau regenerarea se poate petrece si fara injectorul numarul 5...?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acu' ca tot se discuta despre "anuntarea" regenerarii...nu merge sa citim semnalul trimis pe injectorul numarul 5 ?

Sau regenerarea se poate petrece si fara injectorul numarul 5...?

Are 2 faze, si injectorul 5 funcționează intermitent, pe baza de impulsuri.. Nu e semnal on-off, sa poti sa-l captezi. Am scris eu mai sus cum funcționează fiecare faza in parte.

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...