Sari la conținut

Intrebare legata de regenerarea DPF-ului


Postări Recomandate

Va salut.Am o intrebare putin mai ciudata in legatura cu regenerarea DPF.Cum as putea sa imi pun un led in bord pentru a vedea cand se activeaza regenerarea?Sub masina este al cincelea injector din cate am inteles.El este pornit numai cand are log regenerarea.Stie careva care fire duc la injector.Ma gandesc asa imi pun un led in masina si la activarea injectorului se aprinde ledul si imi dau seama ca regenerarea a inceput.Nu dati cu pietre daca am gresit.Va multumesc mult ! :ahappy:

Injectorul acela lucreaza comandat in impulsuri dupa un grafic destul de complex, asa ca nu prea ai cum sa-i pui led ca nu e o simpla tensiune continua.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 100
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am mai aflat niste informatii mai tehnice despre regenerarea DPF-ului la Duster. (Pentru pasionatii de DPF, daca exista asa ceva ) Regenerarea DPF-ului are 2 faze. 1. Faza pregatitoare In aceasta

Eu ma ghidez după o regulă simplă: motorina este mai ieftină decât injectoarele, turbina, egr, filtrul de particule și orice alt ungher ce s-ar putea îmbâcsi în urma mersului subturat   Trimis de p

Regenerarea automata o poti evita mergand turat cu masina sau scoasa la drum lung si mers la 3500 rpm. astfel eviti sa se apuce masina sa regenereze cand vrea ea

Posted Images

Va salut.Am o intrebare putin mai ciudata in legatura cu regenerarea DPF.Cum as putea sa imi pun un led in bord pentru a vedea cand se activeaza regenerarea?Sub masina este al cincelea injector din cate am inteles.El este pornit numai cand are log regenerarea.Stie careva care fire duc la injector.Ma gandesc asa imi pun un led in masina si la activarea injectorului se aprinde ledul si imi dau seama ca regenerarea a inceput.Nu dati cu pietre daca am gresit.Va multumesc mult ! :ahappy:

 

Buna idee. Interesat de posibilitate

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca toti/multi am fi interesati sa putem vedea cand se face regenerarea sa nu intrerupem procesul :)

Ieri cat am fost la service sa-mi reseteze erorile aparute in bord peste weekend 2 dintre angajati mi-au spus ca le vin multe Dacii 1.5 dci euro 5(adica astea cu DPF) cu filtrul colmatat la unele fiind necesara o regenerare fortata din interfata de diagnosticare ca sa-si revina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

C

 

Injectorul acela lucreaza comandat in impulsuri dupa un grafic destul de complex, asa ca nu prea ai cum sa-i pui led ca nu e o simpla tensiune continua.

Chiar daca lucreaza cu impulsuri nu ar fi problema daca ar clipi ledul.Si acele impulsuri apar doar la regenerare.Ar fi fost mai bine daca puneau din fabrica ceva .Poate gasim noi o solutie totusi.Ar fi o treaba buna deoarece am sti cand se regenereaza dpf.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

In primul rand vreau sa imi cer scuze daca am postat in o sectiune gresita.

 

Sunt interesat sa achizitonez un Duster 4x4 echipat cu motorul de 1.5 dCi 110CP, intrebarea mea este legata de modul in care sa face regenerarea filtrului de particole si daca exista riscul contaminarii uleiului cu motorina. Alternativa la Duster era Mitsubishi ASX, dar din cate citesc pe net, masina are probleme destul de mari cu patrunderea motorinei in baia de ulei.

 

Va multumesc,

Hagiescu Mihai

Ai mare dreptate si cine-ti spune altfel minte!!! Am avut un duster nou 110cp/4x4 din 10.2010 si acum am un sh aceiasi putere tot4x4 din 06.2010. la ambele am avut si am aceiasi problema. Circul numai in Bucuresti la ore de virf si dupa 5000-6000 Km se aprinde martorul la dpf, dau fuga pun clipu-l si gasesc 4-5 tentative de regenerare esuate si ulei diluat pe scala aparatului de masura de la 1 la 6. Acum de ex am 4 liniutela diluare ulei, mai pot merge aprox 1000-1500 km. practic la 7500Km musai sa fac schimbul! Mai departe tu hotarasti.
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tu afirmi ca circuli doar in Bucuresti! Oare ai citit cumva cartea masini care-ti spune clar ca daca circul preponderent (nu face afirmatia ca DOAR!) in regim de oras trebuie sa faci revizia la jumatate din numarul de km? Stii care este nr de km la care se face revizia (schimbul de ulei) pentru un Duster fabricatie 2010? Iti spun eu... la 15000 in conditii de mers normale si 7500 km, in consitii de functionare mai mult de 50% in oras.

Nu are absolut nici o legatura una cu alta. Degradarea uleiului este pe motivul de circulare in regimuri de turatie extrem de variate.

E-adevarat ca acea colmatare a DPF-ului este tot din aceleasi motive! Tot in cartea masinii scrie (negru pe alb) conditiile in care se face regenerarea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...