Sari la conținut

Intrebare legata de regenerarea DPF-ului


Postări Recomandate

In primul rand vreau sa imi cer scuze daca am postat in o sectiune gresita.

 

Sunt interesat sa achizitonez un Duster 4x4 echipat cu motorul de 1.5 dCi 110CP, intrebarea mea este legata de modul in care sa face regenerarea filtrului de particole si daca exista riscul contaminarii uleiului cu motorina. Alternativa la Duster era Mitsubishi ASX, dar din cate citesc pe net, masina are probleme destul de mari cu patrunderea motorinei in baia de ulei.

 

Va multumesc,

Hagiescu Mihai

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 100
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am mai aflat niste informatii mai tehnice despre regenerarea DPF-ului la Duster. (Pentru pasionatii de DPF, daca exista asa ceva ) Regenerarea DPF-ului are 2 faze. 1. Faza pregatitoare In aceasta

Eu ma ghidez după o regulă simplă: motorina este mai ieftină decât injectoarele, turbina, egr, filtrul de particule și orice alt ungher ce s-ar putea îmbâcsi în urma mersului subturat   Trimis de p

Regenerarea automata o poti evita mergand turat cu masina sau scoasa la drum lung si mers la 3500 rpm. astfel eviti sa se apuce masina sa regenereze cand vrea ea

Posted Images

In primul rand vreau sa imi cer scuze daca am postat in o sectiune gresita.

 

Sunt interesat sa achizitonez un Duster 4x4 echipat cu motorul de 1.5 dCi 110CP, intrebarea mea este legata de modul in care sa face regenerarea filtrului de particole si daca exista riscul contaminarii uleiului cu motorina. Alternativa la Duster era Mitsubishi ASX, dar din cate citesc pe net, masina are probleme destul de mari cu patrunderea motorinei in baia de ulei.

 

Va multumesc,

Hagiescu Mihai

Nu tre' sa-ti ceri scuze caci topicul este deschis la sectiunea care trebuie.

Regenerarea filtrului de particule se face cu ajutorul celui de-al 5-lea injector care pulverizeaza motorina direct in filtru.

Regenerarea se face, in mers, la o viteza constanta cu o turatie mai mare de 2500 rpm.

Nu exista nici un risc ca uleiul sa fie contaminat cu motorina

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Sa zicem ca nu mergi constant cu 2500rpm ce se poate intampla?Cum se mai face regenerarea?Trebuia sa puna un martor in bord si cand se aprindea mergeai cu 2500rpm sau mai mult pana se regnera complet..

 

Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2

 

Calculatorul ştie concret când trebuie sa facă regenerarea. Condiţia că el sa facă regenerarea este sa aibe o plajă de mers constant peste 2500 rpm. Dacă scăzut sub 2500 in timpul regenerarii nu e o problema. Problema, pentru filtru, este atunci când se opreşte motorul in timpul regenerarii. Dar asta se întâmplă extrem de rar...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Grija iarna la DPF!

Regenerarea incepe doar cand motorul este la temperatura optima de functionare (4 pavele), ceea ce iarna se intampla mai rar pe drumuri scurte prin oras. In plus, mersul "bara-la-bara" contribuie cel mai mult la incarcarea DPF-ului. Recomandarea este ca o data pe luna sa se faca un drum de 10 km cu 2500-3000 rot/min constant pentru curatare.

Ca sa nu opriti motorul in timpul regenerarii, atentie la pozitia turometrului la relanti (fara A/C pornit). Daca sta mai sus decat de obicei, adica aproape de 1000 rot/min, regen. este activa inca.

Exista si un martor in bord pentru DPF, dar daca apuca sa se aprinda, atunci e o problema! DPF este colmatat, si trebuie regenerare fortata din CLIP la service. Nu se recomanda mersul turat pentru a stinge becul (Asa mi-au zis la service, acuma nu stiu daca e adevarat sau vor si ei sa mai faca de un suc :) )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Va salut.Am o intrebare putin mai ciudata in legatura cu regenerarea DPF.Cum as putea sa imi pun un led in bord pentru a vedea cand se activeaza regenerarea?Sub masina este al cincelea injector din cate am inteles.El este pornit numai cand are log regenerarea.Stie careva care fire duc la injector.Ma gandesc asa imi pun un led in masina si la activarea injectorului se aprinde ledul si imi dau seama ca regenerarea a inceput.Nu dati cu pietre daca am gresit.Va multumesc mult ! :ahappy:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...