Sari la conținut

Postări Recomandate

Mersi anticipat!

Sfatul Meu:

Pastreaza dimensiunile originale in orice vrei sa achizitionezi. Nu este nici o masina supersport ca sa-ti iei anvelope cu talon mic si... mai late si nici drumurile din romania nu te ajuta pentru aceasta idee.

Basca daca mai vrei sa iesi cu masinuta si prin exteriorul asfaltului ai sa le faci varza pe alea...

Exista Luciango care si-a luat jante (pe dimensiunile standard ale Duster) de aliaj (destul de dragute) dar a observat ca investitia in ele nu l-a "mangaiat" atunci cand a iesit la plimbare cu masina si, ce-a facut?... Le-a vandut! (poate are alte motive, dar eu asta cred ca e motivul)

 

O zi buna,

Daniel

 

Salut Daniel,

Mersi de sfat! Tind sa cred ca ai dreptate, referitor la talon mai mic. Nefiind chiar un specialist in asa ceva, ma gandeam ca diferenta de la 65 la 55 nu ar fi chiar atat de mare.

Pot sa gasesc de tabla ornamentala, insa totusi de latime 225? Sau ar fi prea late pt masina si as risca sa frec interiorul aripii?

 

De regula, in offroad, nu mergi cu viteza "de asfalt" , nu stiu in ce masura persoana mentionata si le-a 'varzuit' 8-) . Ma rog!

 

Referitor la suportul cerut, daca ar fi sa pastrez dimensiunile de 16, ... si sa iau din tabla ornamentala, insa late de 225, la ce alti param ar trebui sa mai am grija?

 

mersi

N.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 weeks later...
  • Răspunsuri 190
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ieri mi-am montat jante Rial Como 16''

Asa cum "iarna nu-i ca vara", ET<50 nu e la fel ca ET=50 Merge si cu ET 38? Da, merge. Ideea este sa-ti asumi eventualele implicatii. Care sunt implicatiile? Eh aici avem nevoie de o lista centra

Sincer efectul asta mai degraba l-am observat la jante noi (virgine) de tabla, cu prezoane fara con mobil, la prima utilizare pe masina (vorbesc de Logan, Megane 2, Duster). Au mai mers chiar si o jum

Posted Images

Salut!

 

Nu uita de ET-ul jantei. Daca vrei sa montezi jante si anvelope mai late, pericolul este sa iti frece nu numai in aripa, ci si in amortizor. Aici trebuie sa tii cont de ET. Este distanta dintre planul vertical al buzei interioare ale jantei si planul vertical al zonei de prindere a jantei; sper sa nu gresesc. Deci grija mare in momentul in care cresti valoarea ET-ului, pentru ca atunci risti sa iti frece in amortizor anvelopa, sau chiar janta, (asta se intampla de obicei cand ai anvelope "trase", mai inguste decat janta...). Sper ca m-am facut inteles. Deocamdata nu am aflat ce ET au jantele de Duster, mai caut.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salut

 

sunt in momentul in care vreau sa-mi iau un nou set de jante si gume. Nu sunt insa un specialist in asta si cred ca as avea nevoie de putin support.

Momentan jantele ce le am au parametrii: 215/65/R16 98T. - cele din fabrica - ornamentale.

Ma gandeam sa-mi iau ceva de genu: 225/55(cred)/R17 yyW

- unde yyW sunt niste parametrii care nu stiu cum sa-i aleg. ;)

- 55 e oare valoarea potrivita?

Am gasit un link pe care sa introduc dimens actuale, si noile dimensiu - facand apoi comparatie referitor la efectul asupra vitezei. Cea mai apropiata valoare(in rulare km/h) este cu 55/r17.

 

In cartea masinii nu am gasit nicio alta dimensiune specificata. Voi aveti?

 

Ca model: ma gandeam sa iau niste jante negre-mat cu buza/spite usor cromate (dusterul meu fiind alb cu ornamente negre).

Am gasit un site cu multe tipuri de jante: http://www.janteauto.com/oz-x-line/

La alegerea dimensiunii insa am optiuni de genu:

7JX16 - 512.40 Lei

7,5JX17 - 583.80 Lei

8JX17 - 621.60 Lei

8JX18 - 730.80 Lei

Cum pot sa stiu care din modele ar merge? ce-i cu acel J?

Daca poate cineva sa-mi explice in cateva cuvinte, as aprecia mult. Sunt site-uri cu intregi povesti si teorii despre toti parametrii, insa timpul chiar nu-mi permite sa le parcurg complet. Asa ca o sinteza de la un cunoscator m-ar ajuta mai mult.

 

Mersi anticipat!

Sfatul Meu:

Pastreaza dimensiunile originale in orice vrei sa achizitionezi. Nu este nici o masina supersport ca sa-ti iei anvelope cu talon mic si... mai late si nici drumurile din romania nu te ajuta pentru aceasta idee.

Basca daca mai vrei sa iesi cu masinuta si prin exteriorul asfaltului ai sa le faci varza pe alea...

Exista Luciango care si-a luat jante (pe dimensiunile standard ale Duster) de aliaj (destul de dragute) dar a observat ca investitia in ele nu l-a "mangaiat" atunci cand a iesit la plimbare cu masina si, ce-a facut?... Le-a vandut! (poate are alte motive, dar eu asta cred ca e motivul)

 

O zi buna,

Daniel

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salut,

 

Mi-am luat in cele din urma jante de aliaj, pentru a le avea vara, iar cele din tabla ornamentala iarna.

Prin urmare modelul de janta se numeste: msw 18 (540 Roni bucata)

Gumele sunt: General (de la Continental), cu profil in V de 215/65/R16 (460 Roni bucata)(am pastrat asadar dimensiunile standard mentionate si in cartea masinii).

Oricum, se observa o usoara iesire a rotilor (comparativ cu cele din tabla) - greu sezizabil.

 

Atasez o poza ... dupa ziua 2 de la instalare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...