Sari la conținut

Inmatriculare Dacia Duster


Postări Recomandate

  • 3 years later...

Legat de prima inmatriculare, s-a discutat pe topicul de prezentare al unui coleg despre RCA, si in special posibilitatea de a migra bonusul de RCA de la o fosta masina veche pe una noua (masina fiind fara istoric se incepe de la bonus zero pe noul RCA).

 

NU STIU daca se poate face asa ceva pt masini vechi care inca raman in proprietate (cum e cazul meu).

 

Vroiam sa dau ceva cifre aici despre RCAurile mele ca m-au mai intrebat colegii, ca sa existe ceva informatii orientative.

 

Am 34 ani impliniti. Masinile sunt inregistrate pe numele meu, am domiciliul stabil in localitate rurala (un sat langa Cluj) - asta conteaza destul de mult din ce am vazut.

- La Megane 1.600 cmc (din 2008 nici un eveniment pe RCA) am clasa B14 din ce vad, e 325 lei pe an, reinnoita acuma in Martie-2016

- Duster 1600 cmc, B0, pe 1 an o iesit fix 605.55 lei achitata in Oct-2015. Pentru ca "la țară" :) Din cate imi amintesc nu vazusem simulari / oferte sub 1 mie de lei pe an pe Cluj-Napoca la aceeasi masina. Mi-am facut buletinul cu cateva zile inainte sa ridic masina (si deci sa inchei RCAul)

 

Sper sa ajute macar la nivel informativ / comparativ in eventuale discutii cu asiguratori / brokeri.

Daca aflu ceva de migratul ala de bonus dau un semn.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mnoa, dupa o discutie scurta cu pretinaru' broker, din ce stie el imi zice ca bonusu de RCA se transfera numa daca vinzi o masina (nu o mai ai in proprietate) si dupaia iti iei alta, pe care sa se transfere bonusu'. E evident ca bonusu e identificat unic prin seria de sasiu si CNP.

Restul is criterii in plus de reducere: varsta, rural, pensionar, handicap (doamne-feri) etc...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mnoa, dupa o discutie scurta cu pretinaru' broker, din ce stie el imi zice ca bonusu de RCA se transfera numa daca vinzi o masina (nu o mai ai in proprietate) si dupaia iti iei alta, pe care sa se transfere bonusu'. E evident ca bonusu e identificat unic prin seria de sasiu si CNP.

Restul is criterii in plus de reducere: varsta, rural, pensionar, handicap (doamne-feri) etc...

iata si baza legala (Norma ASF 23/2014):

Art. 60. - Sistemul bonus-malus este format din categoria de bază B0, 14 clase de bonus şi 8 clase de malus. Clasa B0 este clasa atribuită unui asigurat nou, fără istoric în asigurare.

Art. 66. -

(1) În situaţia în care un asigurat deţine mai multe vehicule sistemul bonus-malus se aplică distinct pentru fiecare vehicul în parte.

(2) În cazul înstrăinării/radierii vehiculului asigurat, stabilirea noii clase de bonus-malus pentru un vehicul nou-dobândit se face pornind de la clasa bonus-malus de care asiguratul a beneficiat anterior.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...