Sari la conținut

Probleme motor 1.5 Dci 110 cp - Balta de ulei sub masina


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 130
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

82 00 768 927 este codul filtrului de ulei care trebuie folosit la 1.5 dci E5 / Height : 63 mm / Ø exterior : 76 mm / 2 bar   82 00 768 913 este mai scurt si rezista la o presiune mai mica / Height

Astazi am fost la service. La ora 14.00 inca asteptau raspunsul de la Dacia cu ceea ce trebuie sa faca. Se pare ca a cedat pompa de ulei adica a bagat presiune mai mare decat de obicei si a umflat fil

La mine in carte scrie de distributie(implicit si cureaua) ca se schimba la 90.000 km sau 4 ani. Ok, hai ca in afara e intervalul mai mare dar nu cred sa fie 160.000 km totusi....

Posted Images

Eu am luat masina in 2012 in mai. Cand am intrebat astazi daca dupa expirarea garantiei mai patesc asa ceva mi sa spus ca pompa de ulei pe care o sa o monteze noua pe masina este diferita fata de cea stricata care au dat-o jos.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi s-a aprins nici un martor. Am inteles de la mecanicii din service ca daca ti se aprinde martorul deja e prea tarziu.

 

In cazul meu, unul fericit deoarece am descoperit din vreme problema, nu toata pompa era blocata ci numai o parte din ea (unu stiu exact ce anume era infundat). Exista riscul ca presiunea uleiului sa creasca prea mult si in final sa se sparga pompa.

 

Am intrebat daca problema a aparut din cauza utilizarii defectuase, dar m-au linistit si mi-au spus ca problema asta apare aleatoriu, la unele masini. Nedepistarea acestei probleme din timp poate avea repercursiuni grav

 

O verificare in service cred ca va poate linisti in acest sens . . .

 

Cu @apashi deja sunt 3 utilizatori care au patit-o cu pompa de ulei... Cred ca e cazul sa incepem sa ne documentam mai serios: model pompa ulei etc... Poate n-ar strica un mail catre VC... Daca sunt multe asemenea cazuri atunci se pot face presiuni sa se verifice preventiv in garantie si sa se schimbe daca e nevoie...

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la filtrele Euro 5 ! Sunt diferite de celelalte !

La mine primul lucru pe care l-au verificat a fost daca am facut revizia, la cati km, cu ce fel de piese si unde.

 

Piesele de schimb fiind aduse de mine au fost verificate si cand au fost schimbate la revizie si inainte de a demonta motorul in special filtrul de ulei si de aceea va rog sa fiti atenti la filtrul de ulei pe care il puneti pentru ca el trebuie sa fie pentru motor Euro 5 cu filtru de particule si trebuie sa aiba un cod (nu stiu care este) care se termina cu un "R" sau il are in componenta cifrelor.

 

Daca faceam revizia cu consumabilele lor pretul era undeva la 1100 - 1200 lei fara placute de frana. Pe mine toate piesele pe original m-au costat aproximativ 700 lei la care s-a adaugat manopera de vreo 300 lei.

Cand am intrebat de unde diferenta au raspuns "Nu stim. Asta e politica firmei".

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...