Sari la conținut

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


Postări Recomandate

Diful e dezvoltat in rusia. Ei inca mai au acele fabrici in care se produce , productie de mica serie, laboratoare de incercari , etc.

 

Noi oferim in exclusivitate in romania pentru ei aceste diferentiale in urma unui contract de colaborare pe termen nedeterminat.

 

Orice autoblocant influienteaza comportamentul autovehicolului pe drum, tocmai din aceasta cauza se cumpara aceste diferentiale, de aceea va fi vorba de training, practic si teoretic.

 

Vrem sa oferim un serviciu profesionist la un pret ridicol, nu stiu daca vom reusi, doar incercam.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 393
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut ! Profitand de aceasta ocazie, iata parerea unui client de-al nostru, din Peru, referitor la acest produs, dupa instalare: I am very happy with the differential slip thanks to this I have impr

Ai un avertisment!

Bua ziua tuturor . Sper ca pina acum sa se fi calmat spiritele asa incat sa nu ma trezesc cu o alta polemica interminabila pe acest subiect . Fiind singurul care a testat LSD -ul in discutie, voi in

Posted Images

Multumesc pentru informatie, ma gandesc ca e posibil sa se potriveasca la x-trail sau quasquai insa targetul meu este dusterul deoarece stiu sigur ca pe el se fac testele.

 

Nu toate testele au fost reusite, de exemplu pe niva care are niste punti extrem de subtiri, loc putin in carcasa, in caz ca utilizatorii au folosit roti mari, au aparut unele probleme de spargere a diferentialului, probleme care nu au putut fi rezolvate de catre fabricantul diferentialului, doar a fost limitata oferta la masinile cu anvelope originale , fara anvelope cu diametre marite.

 

Diferentialele pentru niva exista in oferta si cererea e destul de mare, insa utilizatorii au fost avertizati.

 

Cei care produc acest diferential nu merg la cacialma, sant deschisi la solutionarea tuturor problemelor de ordin tehnic, pentru ca viitorul productiei lor depinde de feedback ul din teren, de la utilizatori ca oricare dintre noi, pentru ca, sa fim sinceri, pe un om il poti pacali odata cu un lucru, insa te poti bucura de vazari mult mai mari daca multumesti acel om.

 

Din ce am observat, rusii au si ei idiotii lor insa lumea care face afaceri, care produce este un pic mai onesta decat in alte parti, sant un pic mai religiosi,inca fac lucruri rezistente. Rusii au si o faima a lucrurilor urate dar rezistente care inca e de actualitate, faima a lucrurilor rezistente care a apus in europa, unde avem o epoca de plastic.

 

Nu vreau sa divaghez, imi doresc sa fie multi useri multumiti, publicitatatea nu o voi face la modul agresiv, va fi un alt fel de bussiness, pentru alt fel de oameni, un bussiness in care profitul nu este pe primul loc care chiar daca nu va reusi va fi un model pentru tara noastra si pentru europa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este neaparat nevoie sa aveti un Duster al vostru, teste se pot face si pe diverse masini ale unor persoane/echipe care ar avea posibilitatea si dorinta de a testa asa ceva.

Incercati sa luati legatura cu cei de la Duster 4X4 Everyone si acolo e o portita de teste si prezentare. Cred ca ar raspunde pozitiv chiar si Dan Ionescu de la OKURA.

Dcojocar are dreptate. Montati diferentialul pe o masina de competitie si daca e realmente bun reclama si afacerea voastra va fi un succes. Plus ca veti avea si opinia unor specialisti. Si totul costa o discutie si o piesa de proba montata, adica vreo 500 de euro. Succes!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sut reticent la acest capitol dar, pana nu aud despre teste serioase nu ma duc sa ma lepad de niste bani... aiurea.

Diferential cu alunecare limitata pentru puntea fata au fost montate pe masinile de concurs ale Duster 4X4 Everyone in perioada in care participau la Clasa Open in campionatul national. Nu au avut nici un succes. Permanent erau defectiuni. Poate si din cauza faptului ca foloseau Simex-uri de 33".

Acum mi-a mai fost bagat un cui de catre colegul @comanr pe motivul ca nu-si arata fiabilitatea pe niste roti mai mari. Eu am pe masina mea pt Off niste roti mai mari din cauza ca, pt off, este bine sa mai ai so o garda ceva mai mare. Pe rotile standard ale masinii, nu faci mare branza cu un blocant... ca te opreste garda!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pe hover si eu am 31' BFG KM2, fara probleme deocamdata, problemele aparusera pe niva cu roti mari.

diferentialul ajuta si cu anvelope standard, e de inteles.

 

stresul suplimentar la care este suspusa o masina de competitie depaseste cu mult stresul unei masini normale, fie ea si una folosita in off road.

parerea mea e ca la duster apar probleme in destule puncte daca masina este utilizata in regim de competitie off road, fiind o masinuta finuta nu o droaga de off road.

 

fiecare face ce doreste cu masina sa, eu unul consider ca dusterul nu este cea mai potrivita masina pentru off road, intodeauana vor aparea probleme la transmisie daca se face abuz.

 

la utilizarea unor anvelope mai mari nici dacia nu ofera garantie la subansamblele transmisiei, un lucru normal dealtfel. in acelasi timp sant convins ca acest diferential autoblocant de tip torsenB este mult mai robust decat piesa originala, nu am idee ce fel de blocante la puntea fata au folosit cei care au avut probleme , sant absolut sigur ca nu au fost aceste blocante deoarece noi nu avem in oferta deocamdata un blocant fata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In materie de Duster in off-road, poate ca tu crezi ca nu e "cea mai potrivita" dar, tinand cont ca exista clasa Standard care este ceva mai usoara pentru masini, eu zic ca se poate. Mai ales ca Duster-ul este o masinuta usoara care alearga destul de tare in zone cu plaja de viteza. Acest lucru il face pe Dusterica sa fie mult mai bun in competitie decat "droagele" la care faci tu referinta. Mai exista un MARE avantaj... fiind ft usoara (doar 1400 kg) trece mai repede si mai usor prin zone de noroi. Dar, e-adevarat, tu inca nu ai un duster si nu stii cum se comporta.

Un diferential blocabil spate l-ar ajuta mult sa iasa din zona unde are mari probleme si anume incrucisarile de punti.

Acum, caci mi-ai starnit tare curiozitatea (si nu cred ca numai mie!). Explica, aici, pentru toata lumea care este principiul lui de functionare.

- Este cuplabil/decuplabil sau actioneaza asa... de la sine?

- Are un sistem electonic care identifica starea de neaderenta a unei roti?

- Printre toate diferentialele ce le-am vazut eu, cuplarea este ori electronica ori mecanica. Acesta cum poate identifica necesitatea blocarii si transmiterii cuplului catre roata cu aderenta dupa ce principii?

- Daca el functioneaza ca un diferential blocat permanent, care sunt modalitatile de invartire ale rotilor in curbe (atunci cand o roata se-nvarte mai mult decat cealalta).

Am pus aceste intrebari deoarece in filmul prezentat de tine nu este prea explicit sistemul de functionare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...