Jump to content


Parteneri forumduster.ro
* * * * * 2 votes

Diferential autoblocant pentru Duster, amatori?


  • This topic is locked This topic is locked
374 replies to this topic

#13 georgeb

georgeb

    Veteran Duster Member

  • Members
  • 397 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 27 December 2013 - 10:03 AM

Email trimis

:D

#14 danielcojocar

danielcojocar

    Dusterist + Rulotist

  • Members
  • 3,366 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti, Pantelimon

Posted 27 December 2013 - 01:01 PM

Eu mai astept... Daca de multe ori masina mea a facut teste pentru subiecte de Off Road. La acest capitol, chiar daca sunt FOARTE interesat, mai astept putin. Nu mi se pare ca informatiile furnizate sunt prea concludente si nici ca initiatorul topicului ar vrea/stie sa dea informatii despre acest subiect.
Filmuletul prezentat este o imagine dar nu ft concludenta.
Poate pentru aceasta intalnire (din februarie) nu exista posibilitatea dezvoltarii proiectului dar, daca exista interes, cred ca pentru intalnirea dein vara ati putea depasi ceva praguri.
Nu cred ca este neaparat nevoie sa aveti un Duster al vostru, teste se pot face si pe diverse masini ale unor persoane/echipe care ar avea posibilitatea si dorinta de a testa asa ceva.
Incercati sa luati legatura cu cei de la Duster 4X4 Everyone si acolo e o portita de teste si prezentare. Cred ca ar raspunde pozitiv chiar si Dan Ionescu de la OKURA.

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#15 comanr

comanr

    Duster Member

  • Banned
  • 248 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    GL

Posted 27 December 2013 - 07:30 PM

Ar fi bine sa avem un duster de joaca si o sa avem un dci 4x4, e in plan. Si eu am fost putin reticent cand am montat pe hover acum 2 ani , atunci chiar era pionierat, insa totul e in regula , mai ales ca masina mea e tractiune spate 99% din timp adica merge diferentialul zilnic, la duster fiind invers.

Daca stam bine sa ne gandim modul cel mai corect in care se poate testa acest tip de diferential este instalarea sa in puntea motoare, sa il pui doar pe el la lucru, apare imediat diferenta de comportament, lucrul asta nu se poate face la duster , adica instaland in puntea spate e musai sa mergi si cu fata cuplata, asa este sistemul masinii, ai nevoie de teren foarte alunecos pentru teste.

Comportamentul masinii este unul foarte bun, ramai mai greu impotmolit, in anumite situatii cand e in stadiul de blocare apare si o usoara tendinta sa plece spatele , lucru normal si stiut de cei care ies in off-road sau pe drumuri neamenajate si care au mai mers cu blocante sau LSD uri.


Doritori sant, am primit deja primele mailuri, nu dorim o publicitate exagerata, oferim un tool pentru cunoscatori, incercam sa evitam clientela extrem de tanara sau iresponsabila care ar putea sa ne creeze probleme.

Dusterul va deveni o masina absolut geniala cand vom reusi sa montam si diferential torsen inpuntea fata, atunci o sa apara probleme pentru concurenta, in mod sigur.

Personal nu am montat pe masina mea si in puntea fata, stiu ca ajuta foarte mult in teren insa am preferat asa, eu ies des cu masina pe drumuri forestiere, de exploatare, mai rar in aratura sau intr o vagauna plina de mocirla.

Veti fi sfatuiti de catre noi sa inlocuiti uleiul mai des la diferential mai des daca folositi modul 4x4, de exemplu eu care merg mereu cu torsenul spate ca si punte motoare il inlocuiesc la 15.000km odata cu uleiul la motor.La duster diferentialul spate fiind folosit putin putem vorbi de o perioada dubla sau anuala de schimb de ulei. Se stie ca in timp uleiurile isi pierd proprietatile, eu chiar si fara torsen as inlocui anual uleiul in transmisie, avand in vedere ca folosesc masina aproape zilnic, on road si off road.

Datorita design ului robust si a balansului cuplului mai mic dintre pinoanele care conecteza planetarele, diferentialul suporta cuplu mai mare decat diferentialul original al masinii, la hover e de notorietate ca daca abuzezi de cel original apar probleme.

Se vor face si teste distructive la uzina destul de concludente pentru a vedea cuplul la care se poate sparge un astfel de diferential, insa va spun de pe acum ca nu el va fi punctul slab al ansamblului diferential spate, pe masura ce voi avea informatii suplimentare vi le voi furniza.

#16 dust3radmin

dust3radmin

    Site Admin

  • Administrators
  • 1,807 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 27 December 2013 - 08:18 PM

1 Vad ca mentionezi desul de des cuvantul UZINA, despre ce uzina este vorba?
2 NU inteleg de ce clientela tanara iti poate aduce probleme daca acest dif este fiabil
3 Referitor la dif, cunoscut sub numele de cod Hitachi R145, care are cred ca are peste 10 ani vechime, el fiind prezent pe Xtrail, Murano, Kangoo 4x4 - nu inteleg de ce nimeni nu a montat pana acum acest diff torsen sau eaton sau detroit...

Am observat ca au fost ceva tentative - inclusiv pe continentul australian, care se stie ca e destul de cunoscut pt invotiile in offroad - dar nici un rezultat...

4 Il dezvolti in Romania acest dif?

#17 comanr

comanr

    Duster Member

  • Banned
  • 248 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    GL

Posted 27 December 2013 - 08:39 PM

Diful e dezvoltat in rusia. Ei inca mai au acele fabrici in care se produce , productie de mica serie, laboratoare de incercari , etc.

Noi oferim in exclusivitate in romania pentru ei aceste diferentiale in urma unui contract de colaborare pe termen nedeterminat.

Orice autoblocant influienteaza comportamentul autovehicolului pe drum, tocmai din aceasta cauza se cumpara aceste diferentiale, de aceea va fi vorba de training, practic si teoretic.

Vrem sa oferim un serviciu profesionist la un pret ridicol, nu stiu daca vom reusi, doar incercam.

#18 dust3radmin

dust3radmin

    Site Admin

  • Administrators
  • 1,807 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 27 December 2013 - 08:50 PM

Daca reusesti, ceea ce iti doresc, se va potrivi si pe xtrail, asa ca piata nu cred ca se va rezuma doar la duster, succes!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!