dust3radmin

Snorkel Dacia Duster - o posibila solutie

36 posts in this topic

Chestia asta e oarecum asemanatoare cu ceea ce au facut cei de la Duster 4x4 Everyone la prima incercare exceptie facand ateava si capul de Snorkel.

Problema este ca, datorita sectiunii destul de mici si a traseului suficient de lung , nu exista suficient debit de aer.

Dupa cum se observa in prima poza este o reducere de sectiune destul de substantiala (aprox 2 cm) in zona de imbinare a tevii cu furtunul (de aspirator) ce vine de la filtru de aer.

Debitul de aer insuficient este morivul pt care la Dusterul maro de concurs s-a decupat putin din tabla pentru a face loc unui alt furtun cu sectiune mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce vad eu acolo este un tub de aspiratori de diametru foarte mic legat apoi dupa capota cu o teava tip cele pentru canalizare iar in partea de sus este un cap standard de snoorkle- din pacate tubul acela flexibil tip aspirator este mult prea mic pentru debitul de aer care are nevoie masina

apare o pierdere de putere iar motorul se va incalzi, apare depresiune in sistemul de admisie aer care poate duce ca marcajul de colmatare a filtrului sa se puna pe rosu datorita depresiunii, sau erori si intrarea in regimul de siguranta sau lucruri mai grave gen distrugere turbina, "prajire" supape admisie,

exista o vorba intre cei care sunt mai specialisti - suprafata sectiunii tubului de admisie aer trebuie sa creasca direct proportional cu lungimea tubului

 

din imagini tubul acela flexibil de sub capota la o prima vedere parechiar mai mic decat diametrul normal al admisiei de aer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze daca suna cam cinic ceea ce scriu, dar la ce s-ar putea folosi snorkel-ul, daca capacitatea de trecere a vadului este de maxim 35 de cm??? Aspiratia aerului pentru motor sigur este la inaltime mai mare de 35 cm. Iar chederele la usi probabil vor lasa apa sa intre in habitaclu. Nu de gluma inventeaza cei din fabrica acesti parametrii.

 

Sau sunt unii dintre voi care au intrat in paraie mai adanci si nu a intrat apa in masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze daca suna cam cinic ceea ce scriu, dar la ce s-ar putea folosi snorkel-ul, daca capacitatea de trecere a vadului este de maxim 35 de cm??? Aspiratia aerului pentru motor sigur este la inaltime mai mare de 35 cm. Iar chederele la usi probabil vor lasa apa sa intre in habitaclu. Nu de gluma inventeaza cei din fabrica acesti parametrii.

 

Sau sunt unii dintre voi care au intrat in paraie mai adanci si nu a intrat apa in masina?

Suntem si printre noi oameni care am intrat di in balti mai adanci... muuult mai adanci! La unii a intrat, ca au ramas mai mult prin apa iar la altii (mie) mu mi-a intrat caci am fost in mers continuu...

Asa este aspiratie este mult mai sus decat cei 35 cm cat e inaltimea vadului pt Duster dar, ce te faci daca mergi intr-o apa de 35 cm si... din inaintare, nivelul apei este mult mai mare si s-ar putea s-ajunga si la admisie (chiar daca aceasta e in spatele farului)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar daca apa ajunge la admisie nu ajunge pe la instalatiile electrice sau la computer sau stiu eu ce? Nu stiu. Intreb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Similar Content

    • By Killer82
      TRANSCARPATIC Rally Raid” ediția a XI-a - BRASOV 05 – 09 septembrie 2017
      Următorul eveniment de interes - etapa de CNRR de la Brasov, un eveniment important care candidează pentru circuitul competițional internațional!
      De remarcat ca pe afiș se distinge silueta unui DUSTER

      In campionatul de Rally Raid exista clasa PROMO, unde se pot inscrie echipaje chiar si fara licenta de pilor de la FRAS, pe masini ne-modificate, singurele conditii fiind: castile de protectie, ITP si RCA valabil, echipamente reglementate de roganizatori prin regulament (2 roti de rezerva, stingator 2 kg, etc). La aceasta clasa PROMO, participarea Dusterelor este deja o traditie - sa speram ca numarul lor va fi in continua crestere
      Succes organizatorilor și multa bafta participanților!
      detalii pe pagina de Facebook a organizatorilor
      sursa imaginii: Facebook
    • By Cain
      Salutare tuturor,
      Tin sa impartasesc imagini cu noile amortizoare Mudster versiunea 2 dedicate arcurilor OEM. Momentan sunt in testare  si probabil mai dureaza 1 saptamana pana termin de testat tot. Par undeva la jumatatea celor galbene ca rigiditate si putin peste OEM. Feedbackul va fi postat in topic la terminarea testelor - deci feel free to scroll. Sau keep an eye on Duster Trails (FB) pt progres zilnic.






    • By mosulica
      Sunt pescar si am cumparat un Duster 1.5 dci 4x4 Laureate + volan piele + scaune incalzite.
      Masina ma impresioneaza cand ies de pe asfalt, merge bine pe autostrada. Pe drumurile nationale si europene trebe condusa mai domol pentru ca se inclina in curbe. In oras cu modul eco si condus linistit isi face treaba ok.
       
      Atasez cateva poze.


    • By dust3radmin
      Salutare,
       
      Tot vad pe siteurile de gen, cu anunturi auto, urmatoarea confirguratie de Duster:
       
      Duster VAN, an 2012, 80.000 km, diesel 110cp si 4x4 la un pret de 6750 EUR!! WOW este un super pret, insa daca te uiti cu atentie vei vedea ca este versiunea VAN, asta inseamna: nu ai decat scaun sofer si pasager, iar ce este dupa acest rand de scaune este o mare "cutie" / "duba". Insa, daca studiezi cu atentie, vei vedea ca defapt ca ai geamuri spate, posibil sa li[pseasca macaralele.
       
      Acum, intrebarea este, se poate converti inapoi din N1 (autoutilitara) in turism cu 5 locuri?
       
      Din ce vad, ca si piese ar trebui:
       
      -2 macarale geamuri spate (electrice sau nu ramane de vazut) - din dezmembrari cam 150 ron pe bucata
      -bancheta si spatare locuri spate - 1200 ron (dezmembrari)
      -carenaje plastic pt portbajag si sustinere bancheta - poate inca 1000 ron
      -polita portbagaj
      -si nu in ultimul rand modificarea in acte de la N1 la turism.
      Sa zic costuri conversie unde la 5-700 EUR.
       
      Daca aveti idee de costuri sau orice alte pareri referitoare la aceasta conversie va invit la discutii.
       
       



    • By cristic1982
      Vand 2 seturi de jante de aliaj de Duster Ph1 culoare Dark Metal (6,5x16 5x114,3 ET50 - CMS).
      Un set a fost folosit aprox. 500 km. Se prezinta in stare foarte buna fara zgarieturi, lovituri sau altceva. Una din ele a fost folosita pentru roata de rezerva. Pret 1500 lei.

       
      Celalalt set a fost folosit aprox. 40k km. Prezinta zgarieturi fine (fara lovituri sau fisuri), iar 2 dintre ele sunt stropite cu oja neagra (cand in vecin binevoitor mi-a manjit masina...). Oja iese cu benzina (pe caroserie asa am sters-o) si o sa le curat eu in curand (trebuie doar sa imi fac timp). Pret 1250 lei.

       
      Prefer predare personala (in Pitesti sau apropiere) pentru a nu deteriora jantele in timpul transportului, dar pot trimite si prin curierat.
      Preturile sunt usor negociabile, dar in limita bunului simt, deci va rog sa nu veniti cu oferte cu 30% mai mici.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.