Sari la conținut

Noua Dacia Duster facelift - comenzi, modalitati de plata, durata livrare


Postări Recomandate

Din pacate valabilitatea tichetelor din lotul de luna asta (pe 14 noiembrie parca s-a dat startul) expira pe 20 decembrie. Dupa aia nu le mai poti folosi.

Piata e plina (teoretic) pentru ca transa asta de tichete rabla a fost lansata foarte din scurt (si dureaza putin). N-a stiut nimeni de ea asa ca cei care au norocul sa le fie livrata masina in intervalul 14 nov- 20 dec, beneficiaza de tichete, ceilalti n-au timp sa le vina masina ca sa se incadreze.

 

Legat de plata integrala (cu reducerea rabla inclusa) ... poti face asta daca iti iei o masina care se afla pe stoc. Si atunci trebuie sa fii atent pentru ca nu toti dealerii ofera reducere rabla si trebuie sa cumperi tu tichetul.

 

M-am uitat, de curiozitate, la preturile tichetelor. Au scazut drastic intr-o saptamana. Eu l-am luat cu 2200 (dupa negocieri) si vad acu tichete si la 1800, 1700 (la prima strigare).

Eu l-am luat pentru ca, stiind ca sunt doar 3000 de tichete, exista riscul sa se epuizeze sau sa nu existe pe piata (mai nou, am inteles ca samsarii nu mai caseaza masinile decat cand au comanda ferma de tichet - cu avans platit).

Am preferat o reducere sigura de 900 euro (in locul uneia potentiale de 1000 sau 1100).

 

FOARTE IMPORTANT!!!!

Am aflat asta de la dealer, dupa ce am luat tichetul:

 

Ca sa poti utiliza un tichet rabla (ca persoana fizica) trebuie sa dai o declaratie notariala ca esti utilizator si (mai nasol) sa prezinti un certificat de atestare fiscala (eliberat de Administratia Finantelor Publice) cum ca nu ai datorii la stat (dealer-ul are nevoie de ele ca sa poata deconta valoarea tichetului).

 

Aia cu declaratia nu e mare branza (se face la orice notar si costa maxim 50 ron) insa cu certificatul de atestare e mai

sensibila problema...

 

Asa ca, daca aveti de gand sa luati un tichet, eu zic sa mergeti intai sa scoateti certificatul de atestare fiscala, sa nu aveti surprize (neplacute): adica sa dati banii pe tichet si sa va treziti ca nu-l puteti folosi pentru ca nu va elibereaza astia de la ANAF certificatul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 372
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Na pana la urma pe miercuri dupamasa s-a reusit sa se rezolve toate hartiile si nr. provizorii. Iar azi dimineata m-am prezentat la dealer. Acum deja masinuta se odihneste in garaj, dupa 370 km parcur

Acum 10 zile am ridicat si eu masina, Duster 4x4 dci 110 Gris Comete Laureate cu optiunea scaune incalzite. Dupa 1000 de km, pot spune urmatoarele: - radio-ul masinii merge foarte bine, inclusiv hand

De luni 17-02-2014 inca un dusterist pe plaiurile mioritice,am amanat postare in ideea sa vin si cu ceva impresii.Circul foarte mult in oras si parca ma doare inima sa o chinui.M-am folosit tot de sce

Posted Images

Buna

eu sunt in faza de configurare a masinii, am fost la test drive, am discutat in salon niste optiuni, dar inca nu am luat decizia finala. Oricum saptamana asta decid, iar cum imi intra salariul la inceputul lui decembrie, platesc avansul. Dealer-ul a spus ca daca se plateste avansul la inceputul lui decembrie, atunci masina va fi livrata pe la mijlocul lui februarie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cosmin, certificatul fiscal e pe numele tau ? Sau pe numele celui care ti-a dat tichetul RABLA ?

Eu nu prea vad de ce ar fi complicat sa obtii certificat fiscal. Din cate stiu eu, se obtinea de la primarie, adica taxe locale, nu prea vad legatura cu ANAF (finantele publice adica). Poate nu stiu eu bine...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@i96nds certificatul fiscal este pe numele utilizatorului/cumparatorului masinii (cel pe numele caruia s-a comandat masina).

Complicat nu e ... dar trebuie sa-ti achiti toate datoriile la stat ( amenzi, impozite, etc) ca sa poti beneficia de tichet :) ..

 

Poate m-am exprimat eu gresit ... certificatul ti-l elibereaza oricum insa, daca ai datorii, pe certificat vor aparea aceste datorii si dealer-ul nu va accepta tichetul rabla pentru ca el, cand deconteaza tichetul trebuie sa prezinte tot dosarul aferent care contine, printre altele, acest certificat (musai sa fie "curat", fara datorii la stat) si declaratia notariala.

 

Si da, ai dreptate, se obtine de la biroul taxe & impozite de la primarie (pentru mine astia cu finantele statului sunt toti o apa si-un pamant :) dar, pentru buna informare a colegilor de e binevenita distinctia).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si da, ai dreptate, se obtine de la biroul taxe & impozite de la primarie (pentru mine astia cu finantele statului sunt toti o apa si-un pamant :) dar, pentru buna informare a colegilor de e binevenita distinctia).

Eu, care am avut nevoie de un certificat fiscal acum 4 luni, am fost la Administratia Financiara si a durat o saptamana pana mi l-au eliberat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am priceput.

Ideea e oarecum clara: daca vrei sa beneficiezi de un ajutor de la stat, adica sa platesti cu tichet RABLA, atunci trebuie sa dovedesti si tu ca esti la zi cu platile catre stat. Are oarecum sens acest lucru - doar ca ar fi grozav sa ajungem si noi o tara informatizata in care sa poata verifica ei singuri treaba asta direct.... sa nu ne mai plimbe pe drumuri pentru tot felul de certificate...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am priceput.

Ideea e oarecum clara: daca vrei sa beneficiezi de un ajutor de la stat, adica sa platesti cu tichet RABLA, atunci trebuie sa dovedesti si tu ca esti la zi cu platile catre stat. Are oarecum sens acest lucru - doar ca ar fi grozav sa ajungem si noi o tara informatizata in care sa poata verifica ei singuri treaba asta direct.... sa nu ne mai plimbe pe drumuri pentru tot felul de certificate...

Ehe... pana la informatizarea tarii... mai e mult! Nu e statul bine pus la punct si... noi ne punem problema sa ajungem s-avem ceva centralizat de asa natura incat dealer-ul sa scoata informatia de pe calculator si,,, sa-ti livreze masina!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cred ca certificatul fiscal trebuie scos de la anaf nu de la primarie. Lipsa datoriilor catre stat se adevereste de catre ANAF. Primariile pot da certificat pentru datoriile fata de aceasta institutie. Si cum nu Primaria plateste programul rabla rezulta ca nu ne intereseaza daca exista datorii catre aceasta.

Este bine de stiut ca dupa 90 incoace primaria ca reprezentant al comunitatii nu este un organ de stat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...