Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

@psystem, cum am zis, la un alt service au verificat cardanul si au zis ca nu are joc in cruci (care sunt mici, au fost montate si unele mai mari ?). Cat despre jocul axial, din grup, cica asa ar trebui sa fie. Ma rog, am sa vad cum evolueaza.

Un coleg de la munca a fost de parere ca, nefortand masina pe coclauri, nu are de unde sa capete jocuri in cardan si restul subansamblelor si ca zgomotele pot proveni de la jocul placutelor de frana si al sabotilor. Asa o fi. Oricum, discurile mele sunt consumate (cca 3 mm pe fiecare parte, deci vreo 6 mm pe roata). Le schimb, verific si sabotii si reevaluez (dupa ureche, la propriu).

Ca veni vorba, imi poate spune cineva cu ce discuri este echipat un Duster din septembrie 2012 ? ATE, BREMBO etc. ?

 

Scuze pentru OT. Daca e necesar, rog mutarea pe topicul de cardane decedate ...

Editat de JDm2006
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu la filtrul de motorina ma refeream. Dar si cel de ulei e tot cel lung. Toate sunt lungi la PH1 :). La PH2, filtrul de ulei este acelasi ca la PH1, numai ca filtrul de motorina e mai gros si in acelasi timp si lung ... deh ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...
On 29.11.2016 at 1:33 PM, vsebas said:

1.daca ai manualul de intretinere la indemana, cred ca scrie acolo(scuze daca ai scris deja informatia);

2. la PH1, E5, sunt date ca termene 80000km sau 4 ani, care ajunge primul;

3. din cate cunosc eu, PH1 si PH2 diesel (indiferent daca e 4x2 sau 4x4) au aceeasi kit de distributie si e la fel cu cel de pe logan diesel, de la E3 incoace; avand in vedere asta si ca la logan se schimba la 4 ani sau 60000km fiecare face cum crede ( eu ma gandesc sa o schimb la 65-70k km si in nici un caz la 80000km cum scrie in man. de intretinere pt. PH1)

4. un coleg de cu diesel 4x4, PH1, a patit sa i se rupa cureaua de distributie inainte de 80000km => a primit motor nou, in garantie schimbat de Dacia.

 

Pt. cei care nu mai sunt in garantie, nu as risca, cei care au garantie ( cred ca si cazul tau) as schimba cum zice la carte ( poate fi max. la 120000km si 6 ani, date pt. cei din vestul Europei, pt. Romania cred ca s-a pastrat 4ani si 80000km).

 

post-3261-0-78964600-1480419583_thumb.jpg

De inlocuit distributia la 50.000 daca-i alergarta masina . Al meu a crapat la 67.000 .... supape culbutori ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...