Sari la conținut

Postări Recomandate

am vazut clipul acesta, nu-l stiam. este interesant modelul de troliu folosit, locul de depozitare si mai ales sistemul de prindere!! si sigur iese mai ieftin ca montarea unui troliu in bot. in plus il poti folosi fata/spate, ceea ce reprezinta un mare avantaj. nu stiam ca se pot pune trolii si pe sistemul de inel de tractare. totusi, pentru ca fostul meu duster a suferit un accident si am avut ocazia sa vad inelul, eu recomand ranforsarea acelui inel daca se alege solutia aceasta pentru utilizarea troliului.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...
  • Răspunsuri 65
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu ma declar pe deplin multumit de varianta aleasa de mine.   Asa arata masina pe asfalt:   si asa arata la 1m de asfalt   Transformarea dureaza 40 de sec (cronometrat!). Suportul de troli

Si daca tot veni vorba, am avut ocazia sa-l folosesc chiar in acest weekend.  

Astazi am facut prima troliere pe bune! Mare noroc ca in ciuda bagajelor multe nu l-am scos din masina, desi nu aveam planuri premeditate pentru offroad, acest weekend era dedicat drumetiilor. Si ui

Posted Images

Daca ajungi sa-l probezi ai sa vezi!

Noi (@dusty2010, @melcu si eu) l-am probat si tine!

Este adevarat ca nu l-am probat caci, cu cauciucurile InsaTurbo MT n-am ramas niciodata inpotmolit in noroaiele din Delta. Am sa-l probez totusi, asa, "la rece", sa vad pe ce ma pot baza.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 7 months later...

Astazi am facut prima troliere pe bune! :)

Mare noroc ca in ciuda bagajelor multe nu l-am scos din masina, desi nu aveam planuri premeditate pentru offroad, acest weekend era dedicat drumetiilor. Si uite ca se intampla atunci cand nu te astepti deloc! Arm ramas impotmolit rau de tot la o intoarcere pe malul unui parau pe care-l treci fara sa te uzi la picioare... Botul culcat pe scut, iar rotile sapau tot mai adanc in noroi la fiecare incercare de iesire. Dupa trei incercari toata masina statea pe burta...

 

Asa ca seara m-am felicitat cu o bere rece pentru echiparea masinii cu troliu si ii multumesc baietilor a caror reclama port pe masina pentru realizarea conceptului de troliu multimount. Nu-l mai scot din portbagaj niciodata! Mare pacat ca era stres mare si nu era timp sa-l pun pe cineva sa filmeze cu telefonul meu... Un baiat elvetian m-a filmat, dar nu-l cunosc si n-am cum sa-i cer filmuletul.

S-a intamplat la Rimetea (unde se pare ca m-am abonat pentru o perioda :) la drumetii si la iesirii offroad) pe drumul forestier de legatura intre Coltesti si Vidolm, sub varful Ardascheia.

Editat de timekruzer
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

acum ceva vreme am achizitionat un troliu portabil. Este vorba de cel care poate trage 2250kg.

Astazi am avut ocazia sa-l probez si ma declar multumit. Nu poate trage singur masina blocata in noroi (fara scripete) dar ajutat de motor este suficient cat sa te scoata din situatii dificile.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...