air_wolf

Montaj troliu

65 posts in this topic

am vazut clipul acesta, nu-l stiam. este interesant modelul de troliu folosit, locul de depozitare si mai ales sistemul de prindere!! si sigur iese mai ieftin ca montarea unui troliu in bot. in plus il poti folosi fata/spate, ceea ce reprezinta un mare avantaj. nu stiam ca se pot pune trolii si pe sistemul de inel de tractare. totusi, pentru ca fostul meu duster a suferit un accident si am avut ocazia sa vad inelul, eu recomand ranforsarea acelui inel daca se alege solutia aceasta pentru utilizarea troliului.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu ceva asemanator (n-am vrut sa modific fata si am ales un troliu portabil). Chiar urechea de tragere nu rezista la asa ceva?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu ceva asemanator (n-am vrut sa modific fata si am ales un troliu portabil). Chiar urechea de tragere nu rezista la asa ceva?

Daca ajungi sa-l probezi ai sa vezi!

Noi (@dusty2010, @melcu si eu) l-am probat si tine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ajungi sa-l probezi ai sa vezi!

Noi (@dusty2010, @melcu si eu) l-am probat si tine!

Este adevarat ca nu l-am probat caci, cu cauciucurile InsaTurbo MT n-am ramas niciodata inpotmolit in noroaiele din Delta. Am sa-l probez totusi, asa, "la rece", sa vad pe ce ma pot baza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi am facut prima troliere pe bune! :)

Mare noroc ca in ciuda bagajelor multe nu l-am scos din masina, desi nu aveam planuri premeditate pentru offroad, acest weekend era dedicat drumetiilor. Si uite ca se intampla atunci cand nu te astepti deloc! Arm ramas impotmolit rau de tot la o intoarcere pe malul unui parau pe care-l treci fara sa te uzi la picioare... Botul culcat pe scut, iar rotile sapau tot mai adanc in noroi la fiecare incercare de iesire. Dupa trei incercari toata masina statea pe burta...

 

Asa ca seara m-am felicitat cu o bere rece pentru echiparea masinii cu troliu si ii multumesc baietilor a caror reclama port pe masina pentru realizarea conceptului de troliu multimount. Nu-l mai scot din portbagaj niciodata! Mare pacat ca era stres mare si nu era timp sa-l pun pe cineva sa filmeze cu telefonul meu... Un baiat elvetian m-a filmat, dar nu-l cunosc si n-am cum sa-i cer filmuletul.

S-a intamplat la Rimetea (unde se pare ca m-am abonat pentru o perioda :) la drumetii si la iesirii offroad) pe drumul forestier de legatura intre Coltesti si Vidolm, sub varful Ardascheia.

Edited by timekruzer
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Similar Content

    • By Mudster
      Incep prin a ruga moderatorul sa imi permita postarea in aceasta sectiune intrucat discutiile din sectiunea modificari offroad au luat o turnura comerciala si nu doresc poluarea acelei sectiuni cu discutii ce isi au locul altundeva .
       
      Buna seara ,
       
      Va prezint in cele ce urmeaza proiectul denumit Mudster :
       
      - inaltare garda la sol cu 6cm
      - jante cu et 40
      - anvelope BFG KM2 225/75R16
      - power chip 143 cp
      - scut aluminiu de 6mm motor si cutie
      - scut otel 3mm diferential
      - scut otel 3mm rezervor
      - snorkel
      - tapiterie piele cu incalzire scaune fata
      - navigatie Blaupunkt New York 800
      - troliu Warrior 8000 lbs cu sufa sintetica
      - bara metalica fata , bara metalica spate spate ( realizate din teava )
      - refacere final traseu esapament si repozitionare toba finala
       
      NOTA: ultimele 3 puncte sunt in lucru ; proiectul este unul comercial
       
      Ca urmare, cei interesati sunt rugati sa intrebe detaliile comerciale aici.










    • By Mudster
      Buna seara ,
       
      Va prezint in cele ce urmeaza proiectul denumit Mudster :
       
      - inaltare garda la sol cu 6cm
      - jante cu et 40
      - anvelope BFG KM2 225/75R16
      - power chip 143 cp
      - scut aluminiu de 6mm motor si cutie
      - scut otel 3mm diferential
      - scut otel 3mm rezervor
      - snorkel
      - tapiterie piele cu incalzire scaune fata
      - navigatie Blaupunkt New York 800
      - troliu Warrior 8000 lbs cu sufa sintetica
      - bara metalica fata , bara metalica spate spate ( realizate din teava )
      - refacere final traseu esapament si repozitionare toba finala
       
      NOTA: ultimele 3 puncte sunt in lucru ; proiectul este unul comercial









  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.