andreiscurei

Cum se descurcă 1.5 dCi 90 CP (4x4) în off-road?

10 posts in this topic

Salut,

 

Sper ca nu deschid o discuție deja purtată. Întrebarea mea e legată de motorul dCi de 90 CP. Sunt curios de la cei care ați tot făcut ieșiri și trasee de (light) off-road, dacă ați folosit/întâlnit și această motorizare, și cât de mult se simte diferența față de fratele mai mare, de 110 CP.

 

Personal, până nu de mult eram hotărât să îmi iau pe benzină, însă din ce am tot citit pe aici, pe off-road cuplul mai ridicat al dieselului își spune cuvântul. Astfel, mie motorul de 90 CP mi se pare un compromis bun între prețul mai mic pentru benzină și cuplul mai bun de la diesel. Dacă mai pui și taxa mai mare pentru benzină, diferență între benzină si diesel 90CP se face de cam 1100 €. Cel de 110CP deja adaugă aproape 2000€ în plus. Oricum, să nu intrăm în vechea polemică diesel/benzină, întrebarea de fapt se rezumă la păreri despre motorul de 90CP și presupunând, indiferent de motor, tracțiune 4x4.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Eu, pana acum, n-am auzit pe nici un participant la vre-o iesire in (light) off-road sa spuna ca are motorul de 90 CP.

Iti doresc mult succes sa gasesti raspunsul la ceea ce-ti doresti tu!

Pot spune ca diferenta de 600 eur fata de 110 CP nu e o suma exorbitanta si din acest motiv nu cred ca sunt prea multi cu 90 CP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu am auzit pe careva sa aiba motorul de 90CP. Ce e drept.... nici nu am intrebat.

In mod evident asa prin intuitie..., sigur se descurca foarte bine.

Totusi, daca as fi in locul tau, as mai stoarce putin pusculita si as merge pe 110CP

 

Daca nu te grabesti foarte tare, poti cauta sa inchiriezi un duster 4x4 90CP si sa mergi la o iesire cu noi cu prima ocazie. In acest fel, testam, tragem concluzii si intr-un final te lamuresti.

 

PS. Dragi colegi .... chiar nu are nimeni motorul de 90CP ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate asta te va ajuta sa vezi diferentele:

post-900-0-87383200-1372337944_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspunsuri!

De grăbit nu mă grăbesc foarte tare, am decis să aștept facelift-ul, și oricum trebuie să mai umplu pușculița. Probabil, cum ați zis, o să mai trag puțin, să iau direct 110 CP. Adevărul e că diferența e foarte mică, raportată la prețul total. Și apoi o să pândesc când faceți ture și au loc și începători :D.

 

Până atunci, dacă totuși are cineva informații despre motorul de 90CP, tot ar fi interesant de aflat :).

 

[Offtopic] O să mă gândesc și la varianta cu închiriat odată, măcar să văd și eu despre ce e vorba, deși poate mai bine păstrez banii direct pt achiziție.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caută şi cere la drive-test la dealer-ul(ii) local(i).

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Similar Content

    • By DacusMalus
      Salutare,
      De cateva zile sunt posesorul unui Duster alb, 1,5 dci, 110cp, 4x4.
      Cred ca este varianta Laureate - are AC si 4x4, dar nu are ESP si nu are geamuri electrice pe spate.
      Masina are 54000 km, are carte service verificata la reprezentanta Dacia, are reviziile la zi si merge brici!
      Mai are garantie extinsa pana in noiembrie 2015, garantie confirmata in scris de Vocea clientului => acest fapt m-a decis sa o cumpar, cand eram inca nehotarat (aveam vreo 3 masini in vedere).
      Masina a fost prima oara inmatriculata in noiembrie 2011 de RCI Leasing, si a fost masina de servici a celui care mi-a vandut-o mie.
      Cand s-a terminat leasingul, omul a avut optiune de cumparare si a cumparat-o; dupa circa 10 luni mi-a vandut-o mie....
      Omul este acum la munca in Germania si asta a fost motivul oficial al vanzarii (sper sa nu aflu in timp ca a avut si motive "neoficiale" ).
      Masina a costat 39 700 lei (adica circa 9000 euro la cursul din ziua cumpararii)
      Am primit si un set de roti de iarna cu jante de tabla, masina avand pe ea jante de aliaj cu cauciucuri de vara.
      In plus fata de standard, are urmatoarele optionale:
      - cotiera
      - paravanturi fata
      - scut metalic de protectie grup (spate) - montat de mine.
      Ca probleme depistate:
      - nu merge AC (a fost lovita usor in fata, sub bara, si se pare ca e radiatorul de AC fisurat)
      - are un usor joc la directie, dar am sa o duc la un reglaj de directie, poate se rezolva (sau poate aflu exact problema)
      - cauciucurile de vara sunt foarte uzate (am impresia ca sunt chiar cele originale), mai merg doar vara asta, la iarna ar trebui sa cumpar caucioace de vara.(sau ceva mixt). Oare cauciocele uzate pot avea influente asupra directiei ?
       
      Am roata de rezerva de tabla, neagra, cu anvelopa Michelin, dar si cu sticker-ul de "max 80km/h"..
      Stie cineva ce inseamna acest 80 km/h ?
      (anvelopa Michelin are exact aceleasi dimensiuni cu anvelopele de pe jantele de aliaj)
       
      Deocamdata sunt foarte incantat de masina.
      Mentionez ca am Duster dci 4x4 ca masina de servici de circa 1 an jumate, si stiam cat de bun (sau cat de prost) este Dusterul.
      Atasez cateva poze!



  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.