Sari la conținut

Testeaza comportament / vibratii in conditii de demaraj puternic


Postări Recomandate

@ghostdog - Super multe multumiri pentru interventia ta!

Ceea ce spui, explicatia data, pare sa fie foarte aproape de adevar daca nu chiar adevarul gol golut.

Aveam o oarecare banuiala in directia pierderii aderentei care ar genera acele trepidatii. Dar nu reuseam sa-i dau o forma teoriei....

Ma gandeam chiar sa fac rost de o camera cu suporti din aceia speciali pentru montaj pe caroserie, ca sa filmez fenomenul ca sa-l inteleg/identific mai bine...

 

Da, am anvelopele standard; deci se confirma iar teoria ta.

 

Totusi, vreau sa te mai gandesti la un lucru:

- cand mi-au luat-o baietii din service la teste, au identificat ca acea trepidatie apare nu doar la plecarea de pe loc in forta asa cum le povestisem eu.

- m-au luat si pe mine si mi-au aratat: chiar daca plecai usor, la o anumita turatie intr-a II-a, se simteau acele trepidatii insa mult, mult, mult mai putin

- eu pana la acel moment nu sesizasem ca trepideaza chiar si fara sa pleci in forta

- asadar, la acel moment, inceputul meu de teorie cu pierderea aderentei.... s-a prabusit

 

PS. care este combinatia pe care ai mers tu pentru inaltare? (ce arcuri, ce amortizoare, flanse, distantiere ceva?)

La cutia cu 6 trepte treapta a 2-a este ca si cum ar fi I. In manual chiar scrie clar ca daca masina e goala si drumul drept poti pleca direct cu treapta II.

Da, daca anvelopele au aderenta scazuta, masina e goala motorul e cel de 110cp, chiar si daca nu apesi la maxim acceleratia in timp ce mergi cu trepta II, vei simti acea trepidatie pt ca anvelopele vr pierde aderenta. Repet, e cuplul foarte mare. Iti recomand sa o lasi mereu pe AUTO transmisia, vei avea demaraje mai puternice pt ca rotile din fata inainte sa iarda aderenta vor distribui tractiune si pe rotle din spate. Pana la urma , daia ti-ai luat masina 4x4, sa beneficiezi de acest avantaj mereu :) nu s astai blocat in 2WD.

 

Pt inaltare am ales varianta doar cu arcuri H&R (alea albastre). In viitor vreau sa pun si distantiere de 50mm pt fiecare roada pentru a creste stabilitatea in curbe. Nu e nicio problema nici acum( am facut de mutle ori "testul elanului" si nua fost nicio problema) dar niste stablitate in plus nu strica niciodata :). La teorie spune ca trebuie latita cel putin cu aceeasi distanta cu cat ai inaltat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 27
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

  • 5 years later...
  • 4 years later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...