Sari la conținut

Problema senzor volanta motorizare diesel dCi


Postări Recomandate

In timp ce mergeam s-a aprins martorul preincalzire diesel de vreo 4-5 ori moment in care se cam taia gazul si tot asa vreo 10 min. Am dat fuga la Autocobalcescu sa vad ce are dar cei de acolo mi-au spus sa las masina la ei si cand au ei timp o sa o verifice, asa ca mi-am luat masina si am plecat cu coada intre picioare. Nu o sa ma mai prinda pe acolo, m-au pierdut de client.

Am sunat la Simpotrans si ca intotdeauna au fost operativi si la ora 14:00 eram programat la verificare. Dupa test au constatat erori la senzorul volanta si dupa 30 min era gata curatat. Acum merge mult mai bine.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum merge mult mai bine.

Foarte bine. Am icitit pe forumul de Loganisti ca se intimpla sa se murdareasca de la praf normal, praf metalic, ca ar fi doi senzori, si atunci cele descrise de tine sau chiar sa nu porneasca de loc. Cel care relata a spus ca a scos dimineata masina din garaj, dupa ce a inchis usa de la garaj ( poarta? ) nu a mai vrut sa porneasca. A zis ca a curatat ' senzorul inferior si cel superior ' si gata masinuta a revenit.

Ma intreb, poate stie cineva e greu de curatat, pentru oameni ca mine ' doua miini stingi ', pe unde sunt senzorii astia?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

a mea e pe benzina si preventiv meseriasu mi l-a curatat, cand am facut revizia,

 

daca nu ai probleme cu el, il cureti la prima revizie, adica ti-l curata meseriasul,

e complicat sa faci tu treaba asta, sunt o mie de fire si trebuie ceva atentie si îndemânare...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema-i de la SuperNova incoace...Se incarca senzorul ce citeste dantura de pe volanta si nu mai transmite mesaj la UCI(calc injectie) iar acesta neavand informatie este inert...De aici si faza cu pornirea.In principiu nu-i mare lucru de depanat dar sa te apuce pe coclauri sau mai stiu eu pe unde si sa nu poti porni e cam nasol...

Acessta problema apare de obicei dupa rulaje mari de la 60-70 mii Km incolo dar este bine sa fie facut preventiv la interval de 2-3 revizii...

Si-i mai mult o problema la benzinare.La diesel este fr rara...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...