Sign in to follow this  
Followers 0
ISZY56

Problema senzor volanta motorizare diesel dCi

6 posts in this topic

In timp ce mergeam s-a aprins martorul preincalzire diesel de vreo 4-5 ori moment in care se cam taia gazul si tot asa vreo 10 min. Am dat fuga la Autocobalcescu sa vad ce are dar cei de acolo mi-au spus sa las masina la ei si cand au ei timp o sa o verifice, asa ca mi-am luat masina si am plecat cu coada intre picioare. Nu o sa ma mai prinda pe acolo, m-au pierdut de client.

Am sunat la Simpotrans si ca intotdeauna au fost operativi si la ora 14:00 eram programat la verificare. Dupa test au constatat erori la senzorul volanta si dupa 30 min era gata curatat. Acum merge mult mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum merge mult mai bine.

Foarte bine. Am icitit pe forumul de Loganisti ca se intimpla sa se murdareasca de la praf normal, praf metalic, ca ar fi doi senzori, si atunci cele descrise de tine sau chiar sa nu porneasca de loc. Cel care relata a spus ca a scos dimineata masina din garaj, dupa ce a inchis usa de la garaj ( poarta? ) nu a mai vrut sa porneasca. A zis ca a curatat ' senzorul inferior si cel superior ' si gata masinuta a revenit.

Ma intreb, poate stie cineva e greu de curatat, pentru oameni ca mine ' doua miini stingi ', pe unde sunt senzorii astia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu nu stiu care din ele era dar a calarit-o pana a reusit sa-l scoata, cu toata experienta lui a fost cam dificil de scos...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mea e pe benzina si preventiv meseriasu mi l-a curatat, cand am facut revizia,

 

daca nu ai probleme cu el, il cureti la prima revizie, adica ti-l curata meseriasul,

e complicat sa faci tu treaba asta, sunt o mie de fire si trebuie ceva atentie si îndemânare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema-i de la SuperNova incoace...Se incarca senzorul ce citeste dantura de pe volanta si nu mai transmite mesaj la UCI(calc injectie) iar acesta neavand informatie este inert...De aici si faza cu pornirea.In principiu nu-i mare lucru de depanat dar sa te apuce pe coclauri sau mai stiu eu pe unde si sa nu poti porni e cam nasol...

Acessta problema apare de obicei dupa rulaje mari de la 60-70 mii Km incolo dar este bine sa fie facut preventiv la interval de 2-3 revizii...

Si-i mai mult o problema la benzinare.La diesel este fr rara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.