Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

Incrucisare punti Dacia Duster - o posibila solutie software?

incruciare punti

  • This topic is locked This topic is locked
54 replies to this topic

#13 afaco

afaco

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 131 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Valenii de Munte

Posted 13 May 2013 - 11:53 PM

Uitete pe linkurile de mai jos. Si mai sunt. Duster pus in situatia de incrucisare punti trece fara probleme se pare. E fratele cu motor de 2.0 l si cu rombul in bot dar tot Duster este pana la urma.







#14 deceneu

deceneu

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 121 posts
  • Localitate:
    Iasi

Posted 14 May 2013 - 07:14 AM

View Postdust3radmin, on 13 May 2013 - 04:03 PM, said:

Nu ma supar, da, cred ca nu am citit bine.... se pare ca asa lucreaza, franeaza roata "in aer" si transmite cuplu :smile: numai cand 4wd LOCK si ESP OFF.... pai... atunci CASE CLOSED :grin:, mai ramane decat sa fac teste....

Daca si in teren se comporta asa atunci avem un sistem asemanator cu RR , uraa!!!

Am facut si eu teste iarna pe zapada. La zapada aluneci mai usor la viteze mici, in comparatie cu asfalt umed vara, deci mai multa siguranta, fara a avea experienta.
Pe asfalt acoperit cu zapada presata si un pic macinata, la un rond, am intrat un pic mai tare cat sa alunece ceva masina.
In prima faza, cand a ainceput putin sa fuga spatele spre exterior, a inceput sa se activeze ESP-ul franand rotile in ideea de a aduce masina pe directie. Eu am continuat sa acceler si sa girez stanga mai agresiv. In acel moment am simtit cum masina, a inceput sa piarda putere pana la punctul in care sa oprit la marginea benzii exterioare, desi aveam pedala de acceleratie la podea, fara sa ma arunce in afara rond-ului, sau sa se roteasca, cum s-ar fi intamplat in mod normal la asemenea manevre.
Concluzia mea a fost ca ESP/ASR la inceput franeaza rotile, daca soferul are lipsa de materie, trece la solutia baros: taie teava de alimentare!
O discutie similara mai gasiti si in topicul: http://forumduster.r...t__12#entry6261
Drumuri bune tuturor!

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#15 afaco

afaco

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 131 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Valenii de Munte

Posted 14 May 2013 - 03:06 PM

ESP+ASR se comporta asa cum spui. Dar noi aici vorbim de o cu totul alta problema (incrucisare punti) care apare in offroad unde este recomandat sa mergi fara ESP+ASR din motive obiective. (Ce te faci daca din cauza patinarii unei roti iti taie macaroana in panta ?)

#16 gusterul

gusterul

    Duster Member

  • Members
  • 191 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Ploiesti

Posted 05 June 2013 - 04:54 PM

offff.... a trecut mai bine de un an de cand va tot intreb cum functioneaza esp, asr, 4wd, etc. Topic de pe atunci gasiti aici.
Eu, in urma acelui topic, am tras concluzia ca da in teorie cica blocheaza prin franare roata aflata in aer si automat cuplul se duce la roata cu aderenta. In realitate .... nu prea se intampla asa!

Avand in vedere ca ne adunam organizat la zetea, cred ca putem face niste teste concludente in urma carora sa tragem o concluzie clara asupra functionarii prafosului in cazuri de incrucisare a puntilor. Apoi, daca tot suntem acolo si cu cei de la Dacia, putem confrunta rezultatele testelor noastre cu teoria prezentata prin brosuri gen cea de la postul 7 a acestui topic.

Ce parere aveti? @organizatori puteti sa inghesuiti acolo in program un moment alocat special pentru acest "mister" ?

#17 melcu

melcu

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 930 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Piteni

Posted 05 June 2013 - 06:39 PM

Este chiar o trecere pe traseu care poate fi abordata in stilul incrucisat si acolo se pot face ceva probe.Stiu si baietii de la dacia unde-i zona... :hairy: Se poate chiar filma ca sa nu mai intervina alte discutii.

#18 georgeb

georgeb

    Veteran Duster Member

  • Members
  • 397 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 06 June 2013 - 07:21 PM

Ceea ce este prezent pe rr se cheama edl=electornic dif lock, sau poor man lsd.
Este o solutie ieftina pentru o masina . Este aplicata si pe fwd uri sau rwd uri nu doar pe awd uri.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!