Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

martor presiune ulei 1,5 dci


  • This topic is locked This topic is locked
5 replies to this topic

#1 mihai80

mihai80

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 57 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Severin

Posted 27 April 2013 - 04:14 PM

Am observat ca la o pornire dimineata sau dupa aprox o ora de la precedenta martorul de presiune ulei se stinge dupa 3-4 secunde dupa ce motorul a pornit, cine stie de cand face asa ca eu abia zilele astea m-am uitat pe bord, mentionez ca masina are 14500 km, uleiul este intre repere, o fi de la ulei care si-a pierdut proprietatile sau are motorul ceva. La porniri repetate se stinge instantaneu.

#2 fnicolau

fnicolau

    Ultras Duster Member

  • Members
  • 1,321 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Galati

Posted 27 April 2013 - 04:40 PM

La fel face si la mine de cand am luat-o, nu i-am dat importanta.

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#3 klaus

klaus

    Dedicated Duster Member

  • Members
  • 297 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti/S6

Posted 27 April 2013 - 04:46 PM

Am observat asta de cand am cumparat masina si am verificat si imediat dupa ce i-am facut revizia dar se manifesta la fel asa ca am renuntat sa-l mai iau in considerare.

Edit: nu sunt chiar 4 secunde, sunt vreo doua(la mine cel putin)

#4 mihai80

mihai80

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 57 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Severin

Posted 27 April 2013 - 06:12 PM

eu m-am cam speriat deoarece inseamna ca nu urca uleiul in rampa/ nu are presiune, ma gandesc sa-mi fac programare acum pana in Paste sa-i fac revizia la 15k si nu la 20k km, pana acum nu am vazut martorul ca tin volanul ridicat maxim in sus si martorul nu se vede...

#5 ISZY56

ISZY56

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 965 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Cluj

Posted 27 April 2013 - 10:32 PM

La cele mai multe tipuri de masini asa se intimpla. Pompa de ulei fiind mecanica ii trebuie o perioada sa creeze presiunea corespunzatoare in zona senzorului. Printre altele, din acest motiv se spune ca, uzura cea mai mare la motor se produce la pornire. De aceea am rezerve fata de noul sistem start-stop de pe unele modele.

#6 melcu

melcu

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 930 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Piteni

Posted 11 May 2013 - 09:53 AM

View PostISZY56, on 27 April 2013 - 10:32 PM, said:

La cele mai multe tipuri de masini asa se intimpla. Pompa de ulei fiind mecanica ii trebuie o perioada sa creeze presiunea corespunzatoare in zona senzorului. Printre altele, din acest motiv se spune ca, uzura cea mai mare la motor se produce la pornire. De aceea am rezerve fata de noul sistem start-stop de pe unele modele.
Uzura mare pe pornire (la rece) nu pe md stop-start...cand motorul este cald si uleiul este inca in pelicula ...dovada si stingerea imediata martor TdB si la Duster dupa pornirea la rece.
De altfel md-ul start-stop nici nu se activeaza pana mottorul nu este in parametrii(temp de ex).Am mers cu asa ceva si stim despre ce vorbim.Peste astea exista si comanda de inhibare a acestei functii daca nu dorim functionare in acest mod.De asemenea la mers in coloana sistemul sesizeaza desele activari si nu mai reactioneaza...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!