mihai80

martor presiune ulei 1,5 dci

6 posts in this topic

Am observat ca la o pornire dimineata sau dupa aprox o ora de la precedenta martorul de presiune ulei se stinge dupa 3-4 secunde dupa ce motorul a pornit, cine stie de cand face asa ca eu abia zilele astea m-am uitat pe bord, mentionez ca masina are 14500 km, uleiul este intre repere, o fi de la ulei care si-a pierdut proprietatile sau are motorul ceva. La porniri repetate se stinge instantaneu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel face si la mine de cand am luat-o, nu i-am dat importanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat asta de cand am cumparat masina si am verificat si imediat dupa ce i-am facut revizia dar se manifesta la fel asa ca am renuntat sa-l mai iau in considerare.

 

Edit: nu sunt chiar 4 secunde, sunt vreo doua(la mine cel putin)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu m-am cam speriat deoarece inseamna ca nu urca uleiul in rampa/ nu are presiune, ma gandesc sa-mi fac programare acum pana in Paste sa-i fac revizia la 15k si nu la 20k km, pana acum nu am vazut martorul ca tin volanul ridicat maxim in sus si martorul nu se vede...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cele mai multe tipuri de masini asa se intimpla. Pompa de ulei fiind mecanica ii trebuie o perioada sa creeze presiunea corespunzatoare in zona senzorului. Printre altele, din acest motiv se spune ca, uzura cea mai mare la motor se produce la pornire. De aceea am rezerve fata de noul sistem start-stop de pe unele modele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cele mai multe tipuri de masini asa se intimpla. Pompa de ulei fiind mecanica ii trebuie o perioada sa creeze presiunea corespunzatoare in zona senzorului. Printre altele, din acest motiv se spune ca, uzura cea mai mare la motor se produce la pornire. De aceea am rezerve fata de noul sistem start-stop de pe unele modele.

Uzura mare pe pornire (la rece) nu pe md stop-start...cand motorul este cald si uleiul este inca in pelicula ...dovada si stingerea imediata martor TdB si la Duster dupa pornirea la rece.

De altfel md-ul start-stop nici nu se activeaza pana mottorul nu este in parametrii(temp de ex).Am mers cu asa ceva si stim despre ce vorbim.Peste astea exista si comanda de inhibare a acestei functii daca nu dorim functionare in acest mod.De asemenea la mers in coloana sistemul sesizeaza desele activari si nu mai reactioneaza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.