Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

Temperatura motor 4 linii vs 2 linii (pavele)

temperatura linii

  • This topic is locked This topic is locked
47 replies to this topic

#7 Furious Jay

Furious Jay

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 508 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 29 March 2013 - 09:11 AM

Dieselistii se plang ca au prea putine liniute, eu am uneori prea multe. Asta-vara, in "minunatul" trafic de pe A2 imi tot sarea la 6 linii. A ramas la 4 dupa ce am pornit AC-ul.

#8 dust3radmin

dust3radmin

    Site Admin

  • Administrators
  • 1,840 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 29 March 2013 - 09:37 AM

Eu cand ajung la 4 linii e sarbatoare, numai pe auostrada la greci am vazut ,pe o perioada scurta, 4 linii, dar aveam 160 km/h.

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#9 fnicolau

fnicolau

    Ultras Duster Member

  • Members
  • 1,350 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Galati

Posted 29 March 2013 - 10:32 AM

Vara ajunge la 4 linii, dar iarna rar tare de tot. Iarna asta am vazut 4 linii doar pe 4x4 lock in zapada pe munte.

#10 Florin27

Florin27

    Duster Member

  • Members
  • 151 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x2 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 05 April 2013 - 07:05 PM

4 liniute pt mine la benzina este normal , nu am vazut mai multe :)

#11 klaus

klaus

    Dedicated Duster Member

  • Members
  • 298 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti/S6

Posted 05 April 2013 - 07:59 PM

Acum ca s-a mai incalzit a urcat de 2 ori la 4 linii in saptamana ce tocmai a trecut; de fiecare data pe un traseu scurt de aprox 6 km in oras din care jumate in aglomeratie crancena.
Oricum nu ma agit, stiu ca asa se intampla la multe dieseluri.

#12 ISZY56

ISZY56

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 978 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Cluj

Posted 05 April 2013 - 10:11 PM

Asta cu Dusterul si liniutele este o tema vast dezbatuta pe toate forumurile de Dusteristi Loganisti. Se pare ca sunt 2 senzori diferiti care dirijeaza: unul functionarea motorului si unul afisajul din bord. De obicei senzorii sunt OK, motorul functioneaza in parametrii proiectati. Probleme ar fi cu afisajul din bord care: a) nu reactioneaza ca lumea la semnalul senzorului B) este decalibrat din fabrica. Afisajul nu prea se poate regla. Asa ca ramine consolarea si obisnuinta cu afisajele masinii proprii fara concluzii universale privind masinile colegilor. In unele comenturi a fost suspectat termocupla ( termostatul ) care deschide si inchide intre circuitul mic si cel mare de racire al motorului in functie de temperatura lichidului de racire. In majoritatea covirsitoare a cazurilor acesta functiona in parametri stabiliti.
Incercati sa va luati ochii de la liniute.
Important pentru racirea masinii sunt:
- nivelul si gradul de curatenie al lichidului de racire
- termostatul sa inchida si sa deschida cind trebuie
- ventilatorul de la radiator sa cupleze cind trebuie
- radiatorul sa fie curat intre si pe lamele
- pompa de apa sa functioneze bine




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!