Sari la conținut

Temperatura motor 4 linii vs 2 linii (pavele)


Postări Recomandate

La mine sunt constant 4 liniute si nu ma ingrijorez deloc. :D

 

Am observat doar afisaj discret pentru temperatura, din 2 in 2 liniute.

 

Si inca o observatie: oricat de mult "m-am straduit", nu am trecut de 4 liniute. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 50
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Apropo de pavele, ma bag si eu in vorba, nu e mai comod a citi cifre? Eu am pus un multiplexor BIC in torpedou pe OBD facut, si pe MediaNav imi schimba  cand temperatura exterioara cand cea a mot

Din cauza temperaturilor mai scazute. Din cauza suprafetei mari de aerisire. Pe motivul ca Dieselul se incalzeste mai greu! La mine, pe timp racoros nu a urcat temperatura mai sus de 2 pavele. Acum,

Informatia este si pe (undeva unde nu-mi aduc aminte ca puneam link) pusa de @t0rquemada. Temperatura o poti verifica cu un OBD cu BT si vezi la 2 si 4 linii ce temperaturi ai. Din ce am verificat l

Posted Images

Nu ' o ia razna ' daca exploatezi masina cf. prescriptiilor fabricantului si periodic, cel putin vizual verifici elementele componente enumerate. Atunci poti sa conduci linistit cu atitea pavele cu cite te-a obisnuit masina ta proprie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, situatia este foarte clara. Am avut si eu aceleasi intrebari ( toamna, iarna, primavara) nu imi urca mai mult de 2 pavele. Am fost la service,am pus-o pe tester si m-am clarificat ( s-au lamurit si cei de la service care pana atunci imi spuneau ca nu stiu de ce).

Deci, in primul rand gradatiile acelea cresc doar din 2 in 2 pavele, NU din 1 in 1. primele 2 pavele apar cand temperatura este intre 60C-80C (cf tester). in momentul in care sare de 80C, atunci se aprind si celelalte 2 (avem acum 4). De retinut este ca temp normala de functionare este intre 75C-95C. In functie de starea circuitului de racire, concentratia de antigel, temp mediului, etc variaza si parametrii. Eu de exemplu am masina 1.5dci110cp de un an, iar pana la brasov (mers in forja), nu a urcat de 2 liniute iarna.

Concluzie: puteti verifica la service acelasi lucru sau mai simplu, cu motorul rece, lasati motorul sa mearga pe loc si la cca70C , ar trebui sa deschida termostatul , astfel puteti simti daca puneti mana, ca se incalzeste brusc furtunul de apa care intra in radiator.

 

Succes!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Caldura in masina este perfecta. Cele dci cel putin au si rezistenta electrica, deci baga imediat aer caldut din prima, apoi dupa cca 15min cand se incalzeste apa vine din ce in ce mai fierbinte, iar dupa 20 min max cand se mai incalzesc conductele de aer din bord, vine ff fierbinte. O temp a apei de 80C este foarte ok pt caldura habitaclului. fierbe niste apa, pune un termometru in ea si cand ajunge la 80C vezi daca poti sa staicu mana in ea ;) .

Sistemul de racire la Duster este supradimensionat, astfel racirea pasiva este puternica iar daca temp afara este de sub 10C, face fata singura fara sa mai porneasca electroventilatorul, Tine si de politica de costuri, Dusterul trebuie sa reziste si in Africa, siin Rusia saualte tari nordice. De exemlu la BMW, se comanda pt acelasi model de maina radiotor pt tarile calde, sau pt tarile friguroase. Am aflat asta din proprie experianta cand a trebuit a-mi schimb radiatorul de la o piatra.

Revenind la Duster, vara trecuta, am forjat-o la maxim pe munte si nu a aratat mai mult de 4 linii pe bord. Cu timpul cand sistemul de racire (in special radiatorul) o sa se incarce cu depuneri, nu o sa maifie asa eficienta racirea si o sa creasca liniutele mai repede...daia e bine sa se schimbe la 2 ani tot lichidul de racire

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se "completeaza" doar daca scade sub nivelul minim in vasul de expansiune. O data la 2 ani se "schimba" tot lichidul, se goleste pur si simplu tot circuitul de racire si se pune unul nou (apa distilata+antigel), preferabil de acelasi tip si neaparat pt radiatoare de aluminiu

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...