Sari la conținut

Duster 4x4 1.5dCi 110CP - ALB


Postări Recomandate

4 hours ago, apashi said:

- designul volanului
- claxonul s-a mutat pe volan

...astea sunt noi fata de PH2 la acest facelift :)

Mai ai indicatorul de presiune scazuta in roti, insa nu ai avut nevoie de el inca ;) probabil n-ar fi rau sa ii verifici presiunea, ca sunt mari sanse sa ai vreo 3 bari de la livrare :)

Enjoy the new ride ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 401
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am montat si scut metalic zdravan:

Ai dreptate, n-am putut sa le pun de pe telefon, asa ca iata-le acum:

Intre timp, am schimbat masina. Pe cea veche am reusit sa o invat sa numere: Iar cea noua se prezinta dupa cum urmeaza:    

Posted Images

mare dreptate ai, acum am sa fac verificarea presiunii

si la prima masina aveam tot 3 bari din fabrica. :(

Ce s-a schimbat in bine:
- designul volanului
- claxonul s-a mutat pe volan
- semnalizarea confort (la o usoara atingere a manetei semnalizeaza de 3 ori)
- indicatia din bord cu directia de semnalizare
- pozitia manetei pentru faza lunga (acum nu mai ramane faza lunga activa cand dai flashuri)
- stergatoarel de tip blade si marimea mai mare a acestora
- actionarea automata a stergatorului spate la mersul cu spatele (daca inainte am folosit stergatoarele fata)
- pozitia switch-urilor pentru geamurile electrice
- compartimentarea plansei de bord
- jantele restilizare cu aerisire mai buna
- afisaj temperatura exterioara
- afisaj consum instant
- nu se mai reseteaza pozitia CB dupa oprirea motorului
- protectia portbagaj intarita, compartimentata si segmentata la ridicarea portbagajului
- scaune si tetiere mai confortabile
- prezenta functiei DRL
- asistenta la plecarea din rampa
- la descuierea masinii, luminile ambientale se aprind automat
- monitorizare presiune in roti

Ce s-a schimbat in rau:
- nu mai exista indicator temperatura apa
- pe CB nu mai ramane ceasul permanent
- satelitul comenzilor radio - utilizare mai greoaie
- rotita de la casetofon nu are functia de modificare volum asa cum era foarte intuitiv (copilul meu de 2 ani, tot din ea a incercat sa modifice volumul)

Ce a ramas la fel:
- servo directia greoaie :(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti va scadea presiunea cu mai mult de 0.5 sau 0.7 (ca urmare a re-aducerii la normal) o sa iti apara semnul specific in bord (nu mai stiu sigur cat de repede, posibil instant, posibil dupa 10-15 km). In acest fel o sa testezi si functia "SET TP" :) Succes!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Uimitor, presiune in roti era aproape corect: 2.2 bari pe toate rotile

Ce s-a schimbat in bine:
- designul volanului
- claxonul s-a mutat pe volan
- semnalizarea confort (la o usoara atingere a manetei semnalizeaza de 3 ori)
- indicatia din bord cu directia de semnalizare
- pozitia manetei pentru faza lunga (acum nu mai ramane faza lunga activa cand dai flashuri)
- stergatoarel de tip blade si marimea mai mare a acestora
- actionarea automata a stergatorului spate la mersul cu spatele (daca inainte am folosit stergatoarele fata)
- pozitia switch-urilor pentru geamurile electrice
- compartimentarea plansei de bord
- jantele restilizare cu aerisire mai buna
- afisaj temperatura exterioara
- afisaj consum instant
- nu se mai reseteaza pozitia CB dupa oprirea motorului
- protectia portbagaj intarita, compartimentata si segmentata la ridicarea portbagajului
- scaune si tetiere mai confortabile
- prezenta functiei DRL
- asistenta la plecarea din rampa
- la descuierea masinii, luminile ambientale se aprind automat
- monitorizare presiune roti
- butonul dezaburire luneta se aprinde cand este activat
- aparitia functiilor: ESP, ECO si Start/Stop

Ce s-a schimbat in rau:
- nu mai exista indicator temperatura apa
- pe CB nu mai ramane ceasul permanent
- satelitul comenzilor radio - utilizare mai greoaie
- rotita de la casetofon nu are functia de modificare volum asa cum era foarte intuitiv (copilul meu de 2 ani, tot din ea a incercat sa modifice volumul)
- oglinda din parasolarul soferului deruteaza atunci cand parasolarul este lasat in jos

Ce a ramas la fel:
- servo directia greoaie :(

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, leasing operational. Asa se numeste, nu stiu alte detalii.

Ce s-a schimbat in bine:
- designul volanului
- claxonul s-a mutat pe volan
- semnalizarea confort (la o usoara atingere a manetei semnalizeaza de 3 ori)
- indicatia din bord cu directia de semnalizare
- pozitia manetei pentru faza lunga (acum nu mai ramane faza lunga activa cand dai flashuri)
- stergatoarel de tip blade si marimea mai mare a acestora
- actionarea automata a stergatorului spate la mersul cu spatele (daca inainte am folosit stergatoarele fata)
- pozitia switch-urilor pentru geamurile electrice
- compartimentarea plansei de bord
- jantele restilizare cu aerisire mai buna
- afisaj temperatura exterioara
- afisaj consum instant
- nu se mai reseteaza pozitia CB dupa oprirea motorului
- protectia portbagaj intarita, compartimentata si segmentata la ridicarea portbagajului
- scaune si tetiere mai confortabile
- prezenta functiei DRL
- asistenta la plecarea din rampa
- la descuierea masinii, luminile ambientale se aprind automat (la fel si la scoaterea cheilor din contact)
- monitorizare presiune roti
- butonul dezaburire luneta se aprinde cand este activat
- aparitia functiilor: ESP, ECO si Start/Stop

Ce s-a schimbat in rau:
- nu mai exista indicator temperatura apa
- pe CB nu mai ramane ceasul permanent
- satelitul comenzilor radio - utilizare mai greoaie
- rotita de la casetofon nu are functia de modificare volum asa cum era foarte intuitiv (copilul meu de 2 ani, tot din ea a incercat sa modifice volumul)
- oglinda din parasolarul soferului deruteaza atunci cand parasolarul este lasat in jos

Ce a ramas la fel:
- servo directia greoaie :(
- temporizarea stergatoarelor fata :(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
4 hours ago, apashi said:

Da, leasing operational. Asa se numeste, nu stiu alte detalii.

Ce s-a schimbat in bine:
(...)
- actionarea automata a stergatorului spate la mersul cu spatele (daca inainte am folosit stergatoarele fata)

(...)

Functia asta e cam aiurea gandita la Duster. In mod normal, cand maneta de actionare a stergatoarelor față e readusa la zero, stergatorul spate n-ar mai trebui sa porneasca la cuplarea in marsarier. Daca luneta a ramas inghetata sau murdara, risti s-o zgarii si sa strici repede lamela.

Cat priveste satelitul pentru comenzile radio, eu l-as trece la plusuri, e mult mai comod de folosit decat butoanele de pe volan, mai ales la viraje.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...