Sari la conținut

Duster 4x4 1.5dCi 110CP - ALB


Postări Recomandate

4 hours ago, apashi said:

- designul volanului
- claxonul s-a mutat pe volan

...astea sunt noi fata de PH2 la acest facelift :)

Mai ai indicatorul de presiune scazuta in roti, insa nu ai avut nevoie de el inca ;) probabil n-ar fi rau sa ii verifici presiunea, ca sunt mari sanse sa ai vreo 3 bari de la livrare :)

Enjoy the new ride ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 401
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am montat si scut metalic zdravan:

Ai dreptate, n-am putut sa le pun de pe telefon, asa ca iata-le acum:

Intre timp, am schimbat masina. Pe cea veche am reusit sa o invat sa numere: Iar cea noua se prezinta dupa cum urmeaza:    

Posted Images

mare dreptate ai, acum am sa fac verificarea presiunii

si la prima masina aveam tot 3 bari din fabrica. :(

Ce s-a schimbat in bine:
- designul volanului
- claxonul s-a mutat pe volan
- semnalizarea confort (la o usoara atingere a manetei semnalizeaza de 3 ori)
- indicatia din bord cu directia de semnalizare
- pozitia manetei pentru faza lunga (acum nu mai ramane faza lunga activa cand dai flashuri)
- stergatoarel de tip blade si marimea mai mare a acestora
- actionarea automata a stergatorului spate la mersul cu spatele (daca inainte am folosit stergatoarele fata)
- pozitia switch-urilor pentru geamurile electrice
- compartimentarea plansei de bord
- jantele restilizare cu aerisire mai buna
- afisaj temperatura exterioara
- afisaj consum instant
- nu se mai reseteaza pozitia CB dupa oprirea motorului
- protectia portbagaj intarita, compartimentata si segmentata la ridicarea portbagajului
- scaune si tetiere mai confortabile
- prezenta functiei DRL
- asistenta la plecarea din rampa
- la descuierea masinii, luminile ambientale se aprind automat
- monitorizare presiune in roti

Ce s-a schimbat in rau:
- nu mai exista indicator temperatura apa
- pe CB nu mai ramane ceasul permanent
- satelitul comenzilor radio - utilizare mai greoaie
- rotita de la casetofon nu are functia de modificare volum asa cum era foarte intuitiv (copilul meu de 2 ani, tot din ea a incercat sa modifice volumul)

Ce a ramas la fel:
- servo directia greoaie :(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti va scadea presiunea cu mai mult de 0.5 sau 0.7 (ca urmare a re-aducerii la normal) o sa iti apara semnul specific in bord (nu mai stiu sigur cat de repede, posibil instant, posibil dupa 10-15 km). In acest fel o sa testezi si functia "SET TP" :) Succes!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Uimitor, presiune in roti era aproape corect: 2.2 bari pe toate rotile

Ce s-a schimbat in bine:
- designul volanului
- claxonul s-a mutat pe volan
- semnalizarea confort (la o usoara atingere a manetei semnalizeaza de 3 ori)
- indicatia din bord cu directia de semnalizare
- pozitia manetei pentru faza lunga (acum nu mai ramane faza lunga activa cand dai flashuri)
- stergatoarel de tip blade si marimea mai mare a acestora
- actionarea automata a stergatorului spate la mersul cu spatele (daca inainte am folosit stergatoarele fata)
- pozitia switch-urilor pentru geamurile electrice
- compartimentarea plansei de bord
- jantele restilizare cu aerisire mai buna
- afisaj temperatura exterioara
- afisaj consum instant
- nu se mai reseteaza pozitia CB dupa oprirea motorului
- protectia portbagaj intarita, compartimentata si segmentata la ridicarea portbagajului
- scaune si tetiere mai confortabile
- prezenta functiei DRL
- asistenta la plecarea din rampa
- la descuierea masinii, luminile ambientale se aprind automat
- monitorizare presiune roti
- butonul dezaburire luneta se aprinde cand este activat
- aparitia functiilor: ESP, ECO si Start/Stop

Ce s-a schimbat in rau:
- nu mai exista indicator temperatura apa
- pe CB nu mai ramane ceasul permanent
- satelitul comenzilor radio - utilizare mai greoaie
- rotita de la casetofon nu are functia de modificare volum asa cum era foarte intuitiv (copilul meu de 2 ani, tot din ea a incercat sa modifice volumul)
- oglinda din parasolarul soferului deruteaza atunci cand parasolarul este lasat in jos

Ce a ramas la fel:
- servo directia greoaie :(

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, leasing operational. Asa se numeste, nu stiu alte detalii.

Ce s-a schimbat in bine:
- designul volanului
- claxonul s-a mutat pe volan
- semnalizarea confort (la o usoara atingere a manetei semnalizeaza de 3 ori)
- indicatia din bord cu directia de semnalizare
- pozitia manetei pentru faza lunga (acum nu mai ramane faza lunga activa cand dai flashuri)
- stergatoarel de tip blade si marimea mai mare a acestora
- actionarea automata a stergatorului spate la mersul cu spatele (daca inainte am folosit stergatoarele fata)
- pozitia switch-urilor pentru geamurile electrice
- compartimentarea plansei de bord
- jantele restilizare cu aerisire mai buna
- afisaj temperatura exterioara
- afisaj consum instant
- nu se mai reseteaza pozitia CB dupa oprirea motorului
- protectia portbagaj intarita, compartimentata si segmentata la ridicarea portbagajului
- scaune si tetiere mai confortabile
- prezenta functiei DRL
- asistenta la plecarea din rampa
- la descuierea masinii, luminile ambientale se aprind automat (la fel si la scoaterea cheilor din contact)
- monitorizare presiune roti
- butonul dezaburire luneta se aprinde cand este activat
- aparitia functiilor: ESP, ECO si Start/Stop

Ce s-a schimbat in rau:
- nu mai exista indicator temperatura apa
- pe CB nu mai ramane ceasul permanent
- satelitul comenzilor radio - utilizare mai greoaie
- rotita de la casetofon nu are functia de modificare volum asa cum era foarte intuitiv (copilul meu de 2 ani, tot din ea a incercat sa modifice volumul)
- oglinda din parasolarul soferului deruteaza atunci cand parasolarul este lasat in jos

Ce a ramas la fel:
- servo directia greoaie :(
- temporizarea stergatoarelor fata :(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
4 hours ago, apashi said:

Da, leasing operational. Asa se numeste, nu stiu alte detalii.

Ce s-a schimbat in bine:
(...)
- actionarea automata a stergatorului spate la mersul cu spatele (daca inainte am folosit stergatoarele fata)

(...)

Functia asta e cam aiurea gandita la Duster. In mod normal, cand maneta de actionare a stergatoarelor față e readusa la zero, stergatorul spate n-ar mai trebui sa porneasca la cuplarea in marsarier. Daca luneta a ramas inghetata sau murdara, risti s-o zgarii si sa strici repede lamela.

Cat priveste satelitul pentru comenzile radio, eu l-as trece la plusuri, e mult mai comod de folosit decat butoanele de pe volan, mai ales la viraje.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...