apashi

Duster 4x4 1.5dCi 110CP - ALB

363 posts in this topic

Salutare,

 

De astazi sunt fericitul utilizator al unui Duster 4x4 cu motor 1.5dCi de 110CP alb.

Alte dotari:

- computer bord

- AC

- mP3 player, comenzi in spatele volanului si car kit prin bluetooth

- proiectoare ceata

- jante tabla pe 16

 

Prima impresie este buna si ma declar multumit de SUV-ul din Carpati.

Am descoperit o masina corecta si dotata pentru clasa de pret din care face parte.

Finisajele nu sunt de lux, dar de bun simt.

 

Primele modificari/personalizari care imi doresc sau chiar trebuie sa le fac ar fi:

- cotiera (must have)

- aparatori nori fata/spate (noroiul intra chiar si in scoica de la usi) (must have)

- instalare suport permanent GPS/Smartphone (nu gasesc model pentru fixare in gurile de aerisire) (must have)

- stergatoare fata mai mari pentru a acoperi cat mai mult din parbriz (optional)

- inchidere automata a usilor la 20Km/h (daca se poate) (optional)

- plasa sulimentara pentru protectie radiator (optional)

- presuri cauciuc (optional)

- plasa bagaje portbagaj (optional)

- proiectoare ceata galbene (moft)

- vopsire oglinzi in rosu (moft)

 

Puteti sa ma ajutati cu sfaturi si preturi pentru cele de mai sus?

 

Revin si cu poze, imediat ce vremea imi permite. ;)

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plasa bagaje e chiar foarte buna. La fel si covorasele de cauciuc, ar trebui sa fie "must"

Oglinzi rosii :excl: ? Cu ce le asortezi?

 

S-o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La multi kilometri @apashi!

 

Referitor la dorintele tale pot spune asa:

 

-covorase cauciuc - vezi aici - http://forumduster.ro/topic/1375-group-buy-ptr-achizitionarea-covoarelor-duster-din-ucraina/ - ca s-a deschis un group by

-cotiera o gasesti in Vitan la pret decent si este relativ buna, acceptabila - sa o ceri pe cea de Duster

-vopsitul oglinzilor - incearca sa le dai la un vopsitor profesionist - sau daca ai indemanare - primer + vopsea si manopera de la tine

 

Pt diverse alte modificari te invit sa "rasfoiesti" forumul, deasemenea poti folosi functia cautare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-l stapanesti sanatos si bine-ai venit printre noi!

 

La astea as adauga si "covorul" de protectie portbagaj, e util daca cari ceva bagaj "varsabil" - nu mai am factura sa-ti spun exact preturile, eu l-am luat impreuna cu aparatorile de noroi de la dealer.

Inchiderea automata a usilor e programata "default" dezactivata, se rezolva.

Am gasit un filmulet pe youtube, un neamt a schimbat stergatoarele originale care sunt ambele de 50 cm cu:

65 cm - sofer

53 cm - pasager

Parerea mea e ca ar trebui coborat stergatorul din dreapta si ridicat cel din stanga, sa nu se suprapuna, de sters sterg ok din cate am vazut in clip.

La suport gps/smart nu cred ca e indicat unul permanent, ca tenteaza hotu', mie mi-a spart Loganu' anterior ca lasasem ventuza de la gps pe parbriz si mi-a saltat playerul. (o fi crezut ca gps-ul e pe undeva prin masina, a cotrobait, nu l-a gasit si de oftica....) - tot ventuza e mai buna, o scoti si pa; In gurile de aerisire.... vara le ingheti cu AC-ul, iarna le fierbi cu dezaburirea.

 

Toate bune si te asteptam la urmatoarea noastra intalnire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plasa portbagaj:

- cel verticala e destul de mica ca volum, nax. stingatorul si il poti folosi la 4x4 doar daca ii prelungesti agatatoarele inferioare. Este intotdeauna ' in fundul portbagajului ' nu ai acces la el decit dupa ce scoti eventualele bagaje

- cea orizontala este acoperita de tavita portbagaj ( un accesoriu foarte util, atentie comanzi tavita 4x4 ), in consecinta nu are rost sa-l cumperi

Preturi la dealeri vezi postul meu undeva prin 1 iunie 2012.

 

Oresuri cauciuc trece-le de la OPTIONAL la OBLIGATORIU ( indiferent de marca si sursa ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@apashi

Eu am ales pentru gps si telefon varianta de mai jos cu dezavantajul ca daca renunti la suport va ramane gaura pentru surub.

Legat de cotiera eu am avut si after market "universala" si nu se compara cu cea originala, asa ca fi ft atent cand cumperi sa aiba sistemul de prindere cel original de duster.

post-900-0-11115500-1364049887_thumb.jpg

post-900-0-20811700-1364049892_thumb.jpg

post-900-0-57803100-1364049896_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Similar Content

    • By Cain
      Salutare tuturor,
      Tin sa impartasesc imagini cu noile amortizoare Mudster versiunea 2 dedicate arcurilor OEM. Momentan sunt in testare  si probabil mai dureaza 1 saptamana pana termin de testat tot. Par undeva la jumatatea celor galbene ca rigiditate si putin peste OEM. Feedbackul va fi postat in topic la terminarea testelor - deci feel free to scroll. Sau keep an eye on Duster Trails (FB) pt progres zilnic.






    • By mosulica
      Sunt pescar si am cumparat un Duster 1.5 dci 4x4 Laureate + volan piele + scaune incalzite.
      Masina ma impresioneaza cand ies de pe asfalt, merge bine pe autostrada. Pe drumurile nationale si europene trebe condusa mai domol pentru ca se inclina in curbe. In oras cu modul eco si condus linistit isi face treaba ok.
       
      Atasez cateva poze.


    • By dust3radmin
      Salutare,
       
      Tot vad pe siteurile de gen, cu anunturi auto, urmatoarea confirguratie de Duster:
       
      Duster VAN, an 2012, 80.000 km, diesel 110cp si 4x4 la un pret de 6750 EUR!! WOW este un super pret, insa daca te uiti cu atentie vei vedea ca este versiunea VAN, asta inseamna: nu ai decat scaun sofer si pasager, iar ce este dupa acest rand de scaune este o mare "cutie" / "duba". Insa, daca studiezi cu atentie, vei vedea ca defapt ca ai geamuri spate, posibil sa li[pseasca macaralele.
       
      Acum, intrebarea este, se poate converti inapoi din N1 (autoutilitara) in turism cu 5 locuri?
       
      Din ce vad, ca si piese ar trebui:
       
      -2 macarale geamuri spate (electrice sau nu ramane de vazut) - din dezmembrari cam 150 ron pe bucata
      -bancheta si spatare locuri spate - 1200 ron (dezmembrari)
      -carenaje plastic pt portbajag si sustinere bancheta - poate inca 1000 ron
      -polita portbagaj
      -si nu in ultimul rand modificarea in acte de la N1 la turism.
      Sa zic costuri conversie unde la 5-700 EUR.
       
      Daca aveti idee de costuri sau orice alte pareri referitoare la aceasta conversie va invit la discutii.
       
       



    • By cristic1982
      Vand 2 seturi de jante de aliaj de Duster Ph1 culoare Dark Metal (6,5x16 5x114,3 ET50 - CMS).
      Un set a fost folosit aprox. 500 km. Se prezinta in stare foarte buna fara zgarieturi, lovituri sau altceva. Una din ele a fost folosita pentru roata de rezerva. Pret 1500 lei.

       
      Celalalt set a fost folosit aprox. 40k km. Prezinta zgarieturi fine (fara lovituri sau fisuri), iar 2 dintre ele sunt stropite cu oja neagra (cand in vecin binevoitor mi-a manjit masina...). Oja iese cu benzina (pe caroserie asa am sters-o) si o sa le curat eu in curand (trebuie doar sa imi fac timp). Pret 1250 lei.

       
      Prefer predare personala (in Pitesti sau apropiere) pentru a nu deteriora jantele in timpul transportului, dar pot trimite si prin curierat.
      Preturile sunt usor negociabile, dar in limita bunului simt, deci va rog sa nu veniti cu oferte cu 30% mai mici.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.