Sari la conținut

Cu Dusterul prin Balcani: Serbia, Bosnia Hertegovina, Muntenegru, Albania, Macedonia


Vrei sa mergi si tu cu Dusterul prin Balcani?  

6 membri au votat

  1. 1. Poti sa mergi in concediu in perioada 29 iunie-13 iulie 2013

    • da
    • nu
      0
    • nu stiu
      0
  2. 2. vrei sa mergi in Balcani?

  3. 3. daca ai raspuns pozitiv la cele 2 intrebari de mai sus, ce fel de cazare preferi?

    • hotel/pensiune
    • camping (cort, rulota, casuta/bungalow)
    • in masina
      0
  4. 4. Mergi in Balcani, cu rulota/cort/camping, in perioada 29 iunie-13 iulie 2013?



Postări Recomandate

Dragi Dusteristi,

 

eu mi-am propus sa fac (impreuna cu sotia si tragand de rulota) o tura de 2 saptamani in perioada 29 iunie-13 iulie 2013 prin tarile (denumite perlele nedescoperite ale zonei) Balcanice: Serbia, Bosnia Hertegovina, Muntenegru, Albania, Macedonia.

daca un alt Dusterist/a doreste sa ni se alature, il/o invit sa completeze sondajul de opinie si sa imi comunice intentia in acest sens.

va fi un concediu (sper foarte placut) si nu un tur "oficial" Dusterist.

eu m-am documentat despre zona si pot sa spun ca am descoperit ca vom vedea atat munti frumosi cat si lacuri splendide si litoral mai fain decat in zone consacrate!

preturile pe acolo sunt mai mici decat la noi (mancare, bautura, cazare), oamenii (se spune) foarte ospitalieri, drumurile ok (chiar daca nu prea sunt autostrazi), posibilitati de campare in natura (off camping) sau in campinguri amenajate... chiar daca vom avea optiuni de cazare diferite (unii la pensiuni, altii cu rulota, altii cu cortul sau in masina) vom fi impreuna pe drum si la locurile de stationare vom petrece timpul bucurandu-ne impreuna de vacanta!

 

ca si traseu ar fi o propunere:

ziua 1, 450 km, (29 iunie - sambata) RO - Serbia cu innoptare pe malul Dunarii in camping Toma (in zona Moldova Noua)

ziua 2, 160 km, Camping Toma - Camping Dunav (in Zemun, la 10 km de Belgrad) - vizita oras si cina la taverne in centrul vechi

ziua 2, 300 km, Serbia (Belgrad)- Bosnia, zona Sarajevo

ziua 3 Bosnia zona Sarajevo - stationare

ziua 4, 70 km, Bosnia Sarajevo - zona montana+lacuri

ziua 5 Bosnia zona montana+lacuri - stationare

ziua 6, 280 km, Bosnia - Muntenegru zona litoral-Kotor

ziua 7 Muntenegru zona litoral-Kotor - stationare

ziua 8, 80 km, Muntenegru - zona lac Shkodra - Gornje Murici

ziua 9, 150 km, Gornje Murici - Albania zona montana+lacuri

ziua 10 Albania zona montana+lacuri - stationare

ziua 11, 150 km, Albania - Macedonia zona montana

ziua 12 Macedonia zona lacuri -stationare

ziua 13 Macedonia zona lacuri - stationare

ziua 14, 350 km, Macedonia - Bulgaria, zona montana -Yablanitsa

ziua 15, 250 km, (13 iulie - sambata) Bulgaria, Yablanitsa - RO

 

ce ziceti?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 26
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Rulota o împătureşte şi o ţine în torpedou… Şi tu acum ţi-ai găsit să îi retezi „aripile”…

Total aprox 2500 km. Prima etapa pana la Belgrad e mai lunga (600 km) iar celelalte etape sunt intre 100 si 300 km distanta unele de altele. Ultima e si ea mai lunga daca nu vrem sa inoptam in Bg.

Nu vom alerga ca doar e concediu... Daca ne place intr-un loc putem sa modificam din mers programul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Radem, glumim insa eu mi-am propus sa plec la 5.00 a.m din Buc si sunt 600 km pana la Belgrad. Cu 2 ore de pauze pe drum eu cred ca la ora 18.00 am putea ajunge la Belgrad. E posibil si sa stam o noapte la un camping pe malul Dunarii in dreptul loc Moldova Noua unde se spune ca e foarte fain... Mai vedem...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...