Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

cutie de viteze - agata intr-a 2-a

cutie de viteze cv agata

  • This topic is locked This topic is locked
45 replies to this topic

#1 air_wolf

air_wolf

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 148 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 04 February 2013 - 08:59 PM

am impresia ca imi agata la schimbarea vitezelor, din 1 in 2. mai are cineva aceeasi impresie?

#2 Nemuritoru

Nemuritoru

    Duster Member

  • Members
  • 153 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    bucuresti

Posted 04 February 2013 - 10:30 PM

sorry, am benzina si n-am probleme cu cutia...poate doar ambreiajul ma deranjeaza ca cupleaza prea sus!

o fi de acolo...

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#3 dust3radmin

dust3radmin

    Site Admin

  • Administrators
  • 1,863 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 05 February 2013 - 08:51 AM

Ai aceasta impresie acum cat sunt temperaturi scăzute sau se manifesta si vara? Intreb pt ca si eu am mai intampinat acest fenomen insa numai acum iarna si nu ma ingrijorez, e de la vâscozitatea uleiului mai mult ca sigur. ..

#4 air_wolf

air_wolf

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 148 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 05 February 2013 - 09:48 AM

aproape permanent. ma gindesc ca in teren, de exemplu, ar trebui ca uleiul din cutie sa fie incins. ori eu si duminica am intimpinat problema.
de ce spun aproape: are momente in care nu agata, ori amreiajul il apas identic de fiecare data. dacar fi agatat in toate treptele ar fi fost altceva.
acum presupun ca sint sincroanele si ca au un inceput de uzura, desi nu plec cu a doua de pe loc...

#5 dust3radmin

dust3radmin

    Site Admin

  • Administrators
  • 1,863 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 05 February 2013 - 10:29 AM

Eu plec 90% din cazuri cu tr II, insa faza cu agatatul s-a manifestat numai acum pe frig si asta cand masina era rece, deci din aceasta cauza nu mi-am facut probleme.

Ai accelerat mai puternic in tr I si apoi ai dat tr II cumva? sau care a fost "scenariul" ?

#6 air_wolf

air_wolf

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 148 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 05 February 2013 - 11:39 AM

accelerat progresiv in tr. I si apoi schimb in tr. II. cu ambreiajul la podea, cind introduc in a II-a agata, ca si cum n-ar fi decuplat complet.
mai poate fi si de la timonerie, sa fi ramas mizerie pe acolo...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!