bikercri82

Zgomot la denivelari

10 posts in this topic

Toti stim cum arata drumurile din Romania. Dusterul care se afla in posesia mea a inceput sa dezvolte un trancanit la puntea fata. Are 55000 km dar a fost exploatat in conditii mai deosebite (mult off-road si drumuri proaste). Ma gandesc sa il bag in service si as dori sa stiu cam ce pot schimba pentru a il face ca nou. Voi ati schimbat ceva bucsaraie la ale voastre? Si daca da cat a fost nota de plata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cat ar fi bucşaraia pt duster, insa la logan am schimbat bascula cu totul la vreo 100 de ron, asa ca la duster nu cred ca e mai mult de dublu ca pret...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa cite stiu nu se mai schimba bascula cu totul se schimba doar pivoti

Share this post


Link to post
Share on other sites

La logan am schimbat pe la 40.000 km, la o revizie ITP cand a fost blocata masina de RAR si a venit un inginer de la ei si a zis ca pivotul stanga fata are joc si masina nu primeste acceptul ITP daca nu se schimba. Am intrebat la respectivul service daca au pivot si au zis, nu, nu avem, dar avem bascula cu totul si asa am schimbat, asta se intampla in 2011.

 

Din ce vad pe site-uri bascula echipata de Duster costa cam 200-250 de RON, deci nu e chiar asa de scumpa...

Intreaba la service cat e o bascula, sunt si eu curios.

 

@caramba - ca sa schimbi doar pivotul sau doar o bucsa de pe bascula e chinul naibii, adica manopera cred ca e mai mare decat daca ai schimba bascula cu totul :-) .

 

Eu nu o sa ma complic decat cu bucsa sau pivotul, daca pica una din astea, jos cu bascula....si pun alta noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce stiu sa simplificat lucrurile la noile modele se schimba forte usor

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.