Sari la conținut

probleme martor presiune ulei


Postări Recomandate

dupa un drum mai lung, combinat cu o portiune de autostrada unde am mers cu maxim 130, am ajuns acasa, am oprit motorul, dupa care am plecat prin oras dupa aproximativ o ora

cand am pornit motorul martorul de ulei a ramas aprins cam 3-4 secunde dupa care s-a stins

mentionez ca eu pornesc dupa ce se sting parte din martorii luminosi.

am mers cam 2 km, am oprit si pentru a verifica inca odata am pornit din nou.

de data asta martorul s-a stins cand a pornit motorul, nu a mai ramas aprins ca data trecuta.

nivelul de ulei este intre limite, la semnul din partea de sus.

ce ar putea fi?

ma gandesc sa nu fie de la pompa de ulei, poate da semne de slabiciune;

poate este din partea electronica si mecanica pana se rodeaza;

sau ....

oricum e in garantie dar totusi e masina mea :?

ce parere aveti ?

4x4 - 1,6 - 16v - benzina, 2000 km parcursi

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Treaba asta este normala atunci cand uleiul este "de vara" si afara este foarte frig. Uleiul facut pentru temperaturi mai mari este mai gros cand este rece si dureaza putin pana cand pompa de ulei reuseste sa faca presiunea necesara ca martorul sa se stinga.

Daca toata tarasenia s-a intamplat cu motorul cald sau la +35 de grade afara, nu e deloc normal.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca martorul de ulei se stinge dupa cateva clipe, daca motorul este rece;

daca motorul este cald se stinge martorul imediat ce porneste motorul;

nu ma puneti sa definesc conceptul de clipe;

adica, daca motorul este rece, martorul se stinge imediat dupa ce motorul a pornit;

daca motorul este cald martorul se stinge in timp ce care motorul porneste;

va mai tin la curent cu martorul de ulei;

:D

nivelul de ulei este la limita de sus, nu o depaseste.

pentru "Florin27"

multam pentru informatie ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Confirm si au aceasi chestie pentru un Duster 1.5 dci, 110CP. Livrata in 09.03.2011, face aceasta chestie din prima zi. Doar dimineata la prima pornire. Cred, ca odata ce se incalzeste vremea, o sa dispara acest fenomen. In rest sunt foarte placut surprins de masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...