Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

probleme martor presiune ulei


  • This topic is locked This topic is locked
4 replies to this topic

#1 soare

soare

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 552 posts
  • Localitate:
    braila

Posted 24 September 2010 - 06:50 PM

dupa un drum mai lung, combinat cu o portiune de autostrada unde am mers cu maxim 130, am ajuns acasa, am oprit motorul, dupa care am plecat prin oras dupa aproximativ o ora
cand am pornit motorul martorul de ulei a ramas aprins cam 3-4 secunde dupa care s-a stins
mentionez ca eu pornesc dupa ce se sting parte din martorii luminosi.
am mers cam 2 km, am oprit si pentru a verifica inca odata am pornit din nou.
de data asta martorul s-a stins cand a pornit motorul, nu a mai ramas aprins ca data trecuta.
nivelul de ulei este intre limite, la semnul din partea de sus.
ce ar putea fi?
ma gandesc sa nu fie de la pompa de ulei, poate da semne de slabiciune;
poate este din partea electronica si mecanica pana se rodeaza;
sau ....
oricum e in garantie dar totusi e masina mea :?
ce parere aveti ?
4x4 - 1,6 - 16v - benzina, 2000 km parcursi

#2 WildPuppy

WildPuppy

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 75 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Medias

Posted 05 October 2010 - 04:03 PM

Treaba asta este normala atunci cand uleiul este "de vara" si afara este foarte frig. Uleiul facut pentru temperaturi mai mari este mai gros cand este rece si dureaza putin pana cand pompa de ulei reuseste sa faca presiunea necesara ca martorul sa se stinga.
Daca toata tarasenia s-a intamplat cu motorul cald sau la +35 de grade afara, nu e deloc normal.

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#3 Florin27

Florin27

    Duster Member

  • Members
  • 151 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x2 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 05 October 2010 - 09:08 PM

verifica nivelul la ulei , se poate sa fie peste max din fabrica
http://www.loganclub... ... 474p8.html
uite ce probleme au avut la logan 16V :D

#4 soare

soare

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 552 posts
  • Localitate:
    braila

Posted 05 October 2010 - 09:48 PM

am observat ca martorul de ulei se stinge dupa cateva clipe, daca motorul este rece;
daca motorul este cald se stinge martorul imediat ce porneste motorul;
nu ma puneti sa definesc conceptul de clipe;
adica, daca motorul este rece, martorul se stinge imediat dupa ce motorul a pornit;
daca motorul este cald martorul se stinge in timp ce care motorul porneste;
va mai tin la curent cu martorul de ulei;
:D
nivelul de ulei este la limita de sus, nu o depaseste.
pentru "Florin27"
multam pentru informatie ;)

#5 adailton

adailton

    Veteran Duster Member

  • Members
  • 345 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x2 110cp
  • Localitate:
    Targu Mures

Posted 29 March 2011 - 09:54 PM

Confirm si au aceasi chestie pentru un Duster 1.5 dci, 110CP. Livrata in 09.03.2011, face aceasta chestie din prima zi. Doar dimineata la prima pornire. Cred, ca odata ce se incalzeste vremea, o sa dispara acest fenomen. In rest sunt foarte placut surprins de masina.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!