Sari la conținut

Deflectoare aer Dacia Duster


Postări Recomandate

Salut, am montat si eu paravanturi la masina mea din acelasi lucru ca si tine. Ce nu inteleg de ce ai avut doar 6 cleme, la mine au fost 10buc(am montat cate 3 geamuri fata si cate 2 pe spate). Legat de banda adeziva la fel am avut si eu doar 2-3cm, eu am mai pus de la mine pe aproape toata lungimea. Ca trebuia sa iei alt model sau nu, nu are cine ce sa-ti spuna atat timp cat tu esti multumit de acestea, la fel si la intrebarea daca sa cumperi sau nu!

 

Eu iti pot spune ca sunt aproape multumit de ele, zic aproape datorita faptului ca atunci cand inchid geamul, acesta nu se inchide ca inainte, cand ajunge aproape sus incetineste si merge putin mai greu(sper ca in timp chederul se va mai largii putin si nu se vor mai inchide asa).

 

P.S. Clemele le-am montat si eu dupa cum am crezut ca este mai bine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 29
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Diferența se poate observa doar în tunelele aerodinamice…

Deflectoarele de Duster, din cate tin eu minte, sunt aceleasi cu cele de Sandero. Tre' sa caut pe undeva hartiile si va spun

Ce treaba ar avea deflectoarele de aer cu zgomotul exterior? Daca vrei sa spui despre zgomotul geamului deschis, atunci raspunsul este afirmativ. Am eu si folie si deflectoare din 2010. Folie am doa

Eh, deflectoare...pai la naiba, eu am cautat dupa paravanturi, cum exista ele in general. Mai completati cuvintele alea cheie cand deschideti topice noi, si scrieti acolo si sinonime sau in fine, cuvinte uzuale :) Da, scuze, ce sa zic, din ce vad acum, pe topica aia am participat si eu, dar omul mai uita :)

 

@CDN - merci, gata, m-am lamurit, tre' sa-i ard niste banda adeziva, ca de cleme nu stiu de unde sa mai gasesc. S-ar putea sa se fi speriat cateva de la fabrica pana la mine :)

Editat de Negura
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Negura, eu am luat paravanturi originale doar fata si am avut la ele undeva la 10 cleme U care se folosesc la prinderea paravantului.

Ca si pasi de montaj ar fi urmatorii, cei care i-am aplicat eu:

- scos perie geam

- pozitionat paravantul pe garnitura geam

- prins in 5-6 cleme incepand de jos de langa oglinda, unul pe la mijloc, si inca 2-3 parca am mai pus pana sus. M-am asigurat ca am cel putin capetele fixate.

 

Atentie ca acel U de prindere are o mica crestatura care trebuie sa se prinda in garnitura opusa paravantului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, merci. Am incercat sa pun si pe muchia verticala, dar statea cumva dubios, se lovea geamu de obiect si pana la urma am lasat doar sus. Cred ca o sa pun toate clemele in fata iar in spate le dau jos pana gasesc alte cleme. Crestatura nu am vazut-o, ori nu este ori nu am remarcat-o eu.

Editat de Negura
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eh, deflectoare...pai la naiba, eu am cautat dupa paravanturi, cum exista ele in general. Mai completati cuvintele alea cheie cand deschideti topice noi, si scrieti acolo si sinonime sau in fine, cuvinte uzuale :) Da, scuze, ce sa zic, din ce vad acum, pe topica aia am participat si eu, dar omul mai uita :)

Si eu am dat la search tot paravanturi... si mi-a gasit topicul de deflectoare (ca in interiorul topicului este mentionat paravant).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 11 months later...

Dupa ce am postat in "Intrebari Tampite Cu Raspunsuri Inteligente" acum am vazut ca exista un topic pentru paravanturi/deflectoare aer pentru Dacia Duster asa ca stergem un pic praful si aici.

 

Am montat ieri paravanturi fata+spate (HEKO Polonia). Am pus si clemele respective cu acea gheara in interior. Cate 2 cleme pentru fiecare paravant (doar atatea am primit).

Le-am ridicat din aproape in aproape ca sa se aseze dar la geamulurile fata a fost mai ciudat comportamentul.

- la geamul stanga fata, cand ridicam din aproape in aproape, la un moment dat incepea singur sa coboare semn ca era o piedica undeva, dar pana la urma, s-a asezat.

- la geamul dreapta fata, cand ridicam din aproape in aproape, (privind din interiorul masinii) la un moment dat se "haisea" (se rotea un pic in sens invers acelor de ceasornic) iar coltul din dreapta sus nu mai mergea pe langa cheder ci se indeparta putin.

 

Le-am lasat peste noapte ridicate ca sa se aseze complet dar tot nu imi place cum functioneaza:

- cam toate geamurile, cand ajung sus dau de greu - cumva normal comportamentul;

- cele din spate se comporta mai bine deoarece locul se ingusteaza doar pe marginea de sus si prea putin in laterale;

- cele de pe fata cand ajung sus merg mai greu, in special cel din dreapta care se aseaza bine/se indreapta cand ajunge in pozitie inchisa. (exista o eticheta pe geam in dreapta jos si, urmarind-o cand inchid geamul, se observa ca spre sfarsiitul cursei este un pic stramba dupa care se indreapta)

 

Ce parere aveti despre aceste paravanturi? Daca nu imediat, in timp pot afecta mecanismul pentru ridicarea geamurilor? (geamurile sunt electrice)

Ce as putea face sa nu mai ingreuneze urcarea atat de mult?

Considerati ca mai multe cleme ar ajuta in aceasta situatie? Pentru geamurile de pe spate, 2 cleme sunt suficiente (poate ar fi mers 3), insa pentru geamurile fata mi se par putine. In principiu, dupa comportamentul geamurilor din fata, cursa este ingreunata inca de cand incep sa urce din cauza bucatii de paravant care vine pana jos. Ar fi o idee sa mai adaug niste cleme, la fiecare geam, pe bucata care vine pana jos?

Daca da, de unde achizitionez aceste cleme? Probabil, mi-ar mai trebui vreo 4-6 cleme.

 

Are cineva vreo idee mai buna de ce as putea pune in garnitura de cauciuc, unde intra paravanrutile, astfel incat sa fac loc geamurilor? Vreun altfel de profil etc..

Cum se comporta la voi? Cum functioneaza geamurile cu aceste paravanturi?

 

Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...