Sari la conținut

Postări Recomandate

La mine statisticile din Excel spun asa dupa 1 an de Duster:

  • 18452 km
  • 47,89% facuti in exterior (~8836 km)
  • 1.396,59 de litri de motorina alimentati
  • rezulta un consum mediu de 7,34 litri / 100 km

Eu nu merg foarte incet, dar nici stil raliu. In exterior merg cu 110 pana la 130 (unde se poate, bineinteles) si in localitati cu 70 - 80 km/h. Am mers mai cu grija in rodaj, cand am si scos un pic peste 5 litri/100 km, dar dupa aia n-am mai vazut asa consum :) Acum iese cam 7 - 7,3 in oras (plus inca 0,4 daca bag AC) si cam 5,7 - 6 in afara, in functie de trafic si incarcare.

Pe timp de iarna am mers mai mult prin oras, drumuri scurte de cativa kilometri si nu apuca sa se incalzeasca motorul, plus timpul de mers la relanti cat dadeam zapada de pe masina. Atunci am vazut si consum de 10 litri / 100 km, cand au fost gerurile nasoale, de -20.

De schimbat schimb pe la 2500 - 2700, dupa ce s-a incalzit un pic motorul. Cand e rece schimb in jur de 2000 - 2200. La drum intins, in depasiri, ajung cateodata pe la 3300 - 3500, daca e nevoie.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 982
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Asta cu roata de rezerva e ok! N-am mai auzit-o... Si nici lichidul de parbriz nu e necesar, restul daca sunt pe min, e ok! Plinul niciodata, doar cate 50 de lei o data la pompa. Si economisesti cred

Desi ce ai scris mi se pare o ironie ieftina si gratuita, o sa-ti dau cateva motive - de la primele alimentari mi s-a parut ca am un consum real mai mare decat cel afisat pe CB, tinand evidenta reala

Roata si scaunele care nu sunt folosite. Si torpedoul sa fie gol

Posted Images

Eu dupa 12.000km cu Duster PH1 am consum mediu de 6.7 mixt. (mers la serviciu 20km zilnic in Cluj, foarte multe trasee spre munti, o tura la mare via Transfagarasan). Merg normal, nu la consum, nu depasesc 120kmh.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
1 hour ago, kyuss said:

Eu dupa 12.000km cu Duster PH1 am consum mediu de 6.7 mixt. (mers la serviciu 20km zilnic in Cluj, foarte multe trasee spre munti, o tura la mare via Transfagarasan). Merg normal, nu la consum, nu depasesc 120kmh.

 

In munti consumi mai putin decat pe autosdrada si drumuri drepte de campie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

in cazul meu 4x4 dci 110HP, Consumul pt 70% oras restul afara, e de 7 l/100 . depinde f mult de stilul de condus.... daca nu bruschez , pornesc usor cu treapta a 2-a mai scade..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A mea estimez ca papa prin oras cam 8-9 si prin afara 6.5-7. Acum Am o medie de 7.8% (cu vremea asta urata fac mai mult oras).

Nu inteleg de ce e necesar sa avem ironii de genul de mai sus. Uneori chiar scade consumul cand merg la munte - de ex. Cluj - Fagaras cu 2x40km de forestier consumul mi-a scazut de la media din oras.

 

 

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,Sunt posesorul  unui Duster,4x4,1.5 dCi, 80kw-109CP,An fab.dec.2015

NU EXISTA 110 CP pe 1.5 dci,la euro 6,atentie scrie clar in CIV. Consumul este OK pt.masa masinii.

Am vazut teste la pista de la TITU la Renault.Consumul este OK.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 9 months later...

Duster 4x4 110 cp din 2010.

Un drum de la Piatra Neamț la Constanța cu 3 persoane plus bagaje am scos un consum de 7.4 %. 

In oraș consuma cam 9.5 -10 %.

Pe trasee mai scurte înafara orașului am avut și 8 %. Chiar și mai mult.

Depinde cat de grea e talpa :))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...