Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 982
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Asta cu roata de rezerva e ok! N-am mai auzit-o... Si nici lichidul de parbriz nu e necesar, restul daca sunt pe min, e ok! Plinul niciodata, doar cate 50 de lei o data la pompa. Si economisesti cred

Desi ce ai scris mi se pare o ironie ieftina si gratuita, o sa-ti dau cateva motive - de la primele alimentari mi s-a parut ca am un consum real mai mare decat cel afisat pe CB, tinand evidenta reala

Roata si scaunele care nu sunt folosite. Si torpedoul sa fie gol

Posted Images

Inainte de a alimenta : apesi butonul de reset km de pe tabloul de bord, mentii apasat si pui contactul. Cand incep acele de la kilometraj si turometru sa baleieze dai drumul la butonul de rest si il apesi pana cand pe CB o sa-ti arate cati litri ai in rezervor. dupa care iei contactul si pornesti normal. asa o sa stii cati litri ai in rezervor si cat mai pui si faci calcul si spune-mi si mie (te rog). Multumesc. (Asta este si test pentru bord si tot cu testul asta resetezi si litrometrul cand se blocheaza daca pui combustibil pina in "gura").

Inainte de a alimenta : apesi butonul de reset km de pe tabloul de bord, mentii apasat si pui contactul. Cand incep acele de la kilometraj si turometru sa baleieze dai drumul la butonul de rest si il apesi pana cand pe CB o sa-ti arate cati litri ai in rezervor. dupa care iei contactul si pornesti normal. asa o sa stii cati litri ai in rezervor si cat mai pui si faci calcul si spune-mi si mie (te rog). Multumesc. (Asta este si test pentru bord si tot cu testul asta resetezi si litrometrul cand se blocheaza daca pui combustibil pina in "gura").

 

Stie cineva ce reprezinta restul numerelor la operatiunea asta? In carte nu scrie

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Consum. Romania-Italia (Sud Tirol) + plimbari in medie 100 km/zi spre partii si shoping si retur.

3 persoane, portbagaj plin ochi, Thule plina ochi, 6 perechi schiuri + betele aferente (am facut loc intr-un Yeti, nu mai avea loc de schiuri), 3 prechi clapari, plus haine murdare la intoarcere "mulate" pe unde a mai fost loc liber. Eu zic ca in total au fost peste 100 kg in cutie.

1.5 DCI, 110 CP, 4x4.

Tot drumul in AUTO fara ECO.

In total 3113 km din care 2300 autostrada pe pilot automat 120 km/h. Restul nationale Ro si It.

Bonurile au batut cu media de pe bord (eu am facuta resoftarea compului de bord si imi arata bine consumul).

post-2548-0-51387000-1484203975_thumb.jpg

post-2548-0-89305600-1484204003_thumb.jpg

post-2548-0-22009100-1484204005_thumb.jpg

post-2548-0-47769500-1484204006_thumb.jpg

post-2548-0-51166100-1484204007_thumb.jpg

post-2548-0-66735000-1484204008_thumb.jpg

post-2548-0-76166400-1484204009_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Cain, consumul instant este INSTANT, se masoara cu CB-UL (daca exista aceasta obtiune), se citeste consumul la un moment dat si este valabil numai pentru acel moment, in urmatoarea secunda consumul poate diferi cu valori variabil +/- chiar foarte mari.

Ceea ce spui tu, cu teste de aerodinamica, se masoara in Tunele aerodinamice si nu pe portiuni de drum, pentru acestea se folosesc vitezele si consumurile medii (sau cele reale, dar nu cun spune cineva pe aici ca ar fi : „consumul real (benzina/motorină consumată pe o anumită distanță)+ consumul mediu (preferabil pe întreg kilometrajul mașinii), Consumul real este o verificare a aparaturii de bord si arata valori cat mai apropiate de realitate, daca se reuple rezervorul depa un parcrs de kilometri, mai multi sau mai putini depinde de relevanta pe care ne-o dorim, cu masuri de combustibil verificate si certificate metrologic sau la pompa (ar trebui sa masoare exact, dar..)

Consumul mediu=consum real=consumul de combustibil pe o distanta oarecare (mai mica, mai mare sau totala a autovehiculului, dar relevata este data de exactitatea cantitatilor de combustibil, a kilometrajului si implicit o minima de kilometri (100 km.), cu cat distanta parcursa este mai mare si consumul mediu este mai aproape de adevar.

Spre exemplu eu am un program in care trec: alimentari service, piese, consumabile. Programul imi arata: consumuri medii intre alimentari, lunare, anuale sau totale (de la achizitie auto si pana in data curenta. Pot avea intre 2 alimentari : 7.45; 6.12; 6.86; 7.89, 8.64 etc, dar consumul mediu este 6.64 in cei 80000 km. parcursi de la achizitie.

Ce rezultate are programul in cazul meu:

Condum minim 4.60 l/100km (cantitatea cea mai mica intre 2 alimentari)

Consum mediu 6.64 l/100km.

Consum maxim 8.75 (cantitatea cea mai mare intre 2 alimentari

Indicatie computer bord 106.59%, unde 100% este consuml real, adica litri alimentati/km. parcursi nu consumul dat de CB – acesta (CB) este influentat de f. multi factori, unul si cel mai important este dilatarea combustibilului (densitatea combustibilului); Deci computerul masinii mele a inregistrat un consum mai mare de cobutibil decat cel alimentat cu 6,59%, adica valoarea de consum mediuar creste si ea cu acelasi procentaj daca s-ar fi calculat dupa consum CB si nu dupa litrii alimentati.

La Dacia calculul computerului de bord incepe de cand se porneste motorul si pana cand aceste se poreste, indiferent daca se stam pe loc sau ne deplasam. La alte auto (VW)consumul mediu se masoara numai in timul mersului, daca se sta pe loc cu motorul pornt inregistrarile nu se calculeaza in consumul mediu si se afiseaza consum la ora.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Apoi nici mixt-ul nu-i la fel la toti :) Eu de cand am masina, 43000km, conform bonurilor am consum de 6.97l/100km, am pus intr-un fisier toate alimentarile cu motorina

vai de capu meu! Viata e frumoasa, zau asa! De ce sa-o umplem de bonuri si alte alea?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Apoi nici mixt-ul nu-i la fel la toti :) Eu de cand am masina, 43000km, conform bonurilor am consum de 6.97l/100km, am pus intr-un fisier toate alimentarile cu motorina

vai de capu meu! Viata e frumoasa, zau asa! De ce sa-o umplem de bonuri si alte alea?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...