cristic1982

Members
  • Content count

    218
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

cristic1982 last won the day on April 29 2012

cristic1982 had the most liked content!

Community Reputation

26 Excellent

About cristic1982

  • Rank
    Duster Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Interests
    Duster
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Diesel 4x4 110cp

Converted

  • Localitate
    Pitesti
  1. Dintr-o operatie de max 30 min am reusit sa il montez in 2 ore (am rupt un surub, un burghiu si un tarod in acest timp, plus nervii aferenti). Se potriveste perfect pe ph1 avand un decupaj in dreptul esapamentului. Urmeaza sa cumpar si un scut de rezervor si peripetiile aferente montajului.
  2. Nu e chiar asa usor, rolul clapetei respective e sa creeze contrapresiune pentru ca egr-ul de joasa presiune (nu cel clasic) sa bage in admisie niste gaze nearse, iar cand nu o sa mai fie acolo foarte probabil sa ridice niste diag-uri si sa aprinda putin pomul de craciun (asta fara modificari soft).
  3. L-am luat pe cel din retea astazi, il montez in 2 saptamani cand ma intorc acasa.
  4. Traseul esapamentului o sa il modific la un moment dat, inclusiv finala, din acest motiv nu vreau forasul.
  5. Ei zic ca nu se monteaza dar fara a imi da argumente, dar singura diferenta intre ph1 si ph2 in zona respectiva e traseul esapamentului, sa fie din acest motiv?
  6. A montat cineva scutul de diferential de ph2 pe un ph1? Aveti poze?
  7. Puteti verifica suruburile de la scut. La mine zgomotul era la manevre fata-spate in cv1 si MAR.
  8. Foarte frumos, bravo. Poti da mai multe detalii despre inaltarea custom de pe cealalta masina?
  9. Diesel faza 1: - k9k 898 eu05 - 110 cp, 6 trepte, 4x4 - k9k 896 eu05 - 110 cp, 6 trepte, 4x2 - k9k 796 eu04 - 85 cp (nu poate avea 110 cp), 5 trepte, 4x2 - k9k 892 eu05 - 90 cp (nu poate avea 110 cp), 5 trepte, 4x2 - k9k 894 eu05 - 90 cp (nu poate avea 110 cp), 6 trepte, 4x4
  10. 1) e vorba de un 4x2 nu de 4x4 cum scrie in anunt 2) pe faza 1 nu a exista nici un diesel cu cutie automata sau robotizata, de unde rezulta 3 3) cum e un model reno duster, cel mai probabil e un 2.0l DP2 4x2 importat din Ucraina, rusia sau tarile din golf, deci e posibil sa ai nevoie si de omologare, ceea ce e cam scump
  11. Felicitari pentru realizare. Vad ca e faza 2 mai are ceva in plus lipit din fabrica pe tabla ca masa acustica. Ai cantarit insonorizantul sa vezi ce greutate are? Zgomot la rulare tot o sa mai fie, dar mult mai redus.
  12. M-am exprimat eu gresit e vorba de we 21-23 iulie. La cetatea Oratia spui? Acolo doar la picior poti merge pana la cetate, sau daca ai gasit drum de masina poti incerca. Doar ca va ploua si cred ca nu prea e practicabil.
  13. Pai depinde cum ai timp. WE viitor voi fi la socri la dambovicioara si pot sa vin la Leresti sa facem o urcare pe iezer-papusa sau sa incercam un traseu din Sirnea pana la cabana Brusturet, l-am facut anul trecut dar nu prea are rampe, doar drum forestier rupt. Dar se poate urca putin in munte si pe acolo n-am fost. Daca mai sti persoane din zona interesate sa fim mai multe masini, ar fi bine.
  14. Insonorizantul ala gofrat ai niste specificatii la el, cine il produce etc.? Daca nu e ceva de la 3M, nu ii mai retin numele, nu te baga. Buretele gofrat il folosesti doar daca ai incinta, iar sub plafon nu ai, in plus nu cred ca are performante prea bune pentru pretul cerut. Buretele adeziv e frectie, cel mult impact termic datorita foliei de aluminiu. Pe piata noastra la un pret/performante ramane doar pasla, dar dupa cum am mai spus, sa nu iei pasla de canapele pe care multi o vand (recomand un user pe forumul de dacia sau de logan, daca nu dai de el, iti trimit si nr-ul lui pe PM, de la el am cumparat pt 2 masini pasla cu adeziv care a avut rezultate multumitoare peste buretii de la STP).
  15. Nu se rup, am desfacut plasticele din portbagaj de cel putin 4 ori pana acum... Plafonul nu trebuie sa cada daca are toate clipsurile chiar daca desfaci plasticele. Pentru a le scoate dupa ce ai desfacut suruburile de pe laterale, mai trebuie desfacute unele de pe langa centuri, pentru ca e vorba de aceasi bucata de plastic. Pe urma desfaci chederul portbagajului si chederele de la usile spate. Apoi te apuci sa tragi din partea de sus de plasticele din dreptul montantilor C (adica ultimii). Pentru partea din mijloc daca ai desfacut toate suruburile si ai scos si plasticele de la montanti, nu ar trebui sa ai probleme sa le declipsezi. In schimb pentru plasticul mare de jos trebuie sa desfaci cu un torx "suruburile" in care se fixeaza bancheta in pozitie verticala, sa scoti polistirenul de pe langa roata de rezerva si sa tragi responsabil. Sub plastice, peste STP iti recomand sa pui si pasla adeziva (nu din cea pentru canapele), altfel nu o sa ai o imbunatatire suficienta. Sa ai spor la lucru.