mustermann

Members
  • Content count

    155
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

mustermann last won the day on March 8

mustermann had the most liked content!

Community Reputation

68 Excellent

3 Followers

About mustermann

  • Rank
    Duster Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Diesel 4x4 110cp

Converted

  • Localitate
    Bucuresti
  1. Frunos explicat a ceea ce fac eu de fiecare data atunci cand cineva schimba pozitia mea de sofat, indiferent de masina.
  2. Ideea in sine e haioasa. O sa incerc s-o aplic, dar cu alimentare separata, coborata prin/pe langa stalp.
  3. eu am comandat 5 buc la ei si au fost in regula.
  4. Am avut joc in crucea cardanului fata pe la 95 mii km cred si am schimbat-o cu o cruce cu gresor. Acum voi schimba cel mai probabil si crucea spate. Dar nici pe departe cardanul, care nu are nimic. Despre rulment probabil cu aceeasi ocazie cand voi schimba si crucea spate, preventiv ca-i vine vremea si lui. Echilibrarea (dinamica) se face numai daca se modifca cumva geometria cardanului. La schimbarea crucilor nu este nevoie de echilibrare. Crucea cardanica de origine este capsata si destul de greu de dat afara (probabil carddanul esta gandit ca un consumabil care se schimba cu totul). Crucea noua, cu gresor a fost montata cu siguranta, deci va fi mult mai usor de schimbat pe viitor. Eu merg tot timpul numai in 4x4 auto. La 115 mii km cat am acum, doar atat am avut de a face cu cardanul.
  5. si nu mai citesc proza literar artistica cu Dusterul meu?
  6. pai daca te-ai uitat pe gaura cheii pe cele site-uri, acum prajituricile iti intorc serviciul...
  7. am carlig dar nu este trecut in talon.
  8. no offence, dar cam toata lumea si-a descris prin diverse topicuri masina cu plusuri si minusuri inca de pe la inceputurile acestui [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] . Prin urmare, lectura placuta!
  9. lentilele heliomate nu functioneaza in interiorul masinii.. Parbrizul filtreaza radiatiile UV. Ti-o spune un ochelarist. Pentru condus in lumina puternica, folosesc lentile colorate cu dioptrii pe post de ochelari de soare.
  10. 7,3 % in afara localitatilor, regim de turatii>2000 rpm indiferent cat de des trebuie sa schimb treapta de viteza; viteza de croaziera pana in 20km/h peste limita de viteza; oras - constant 10% de vreo 50 mii km; cam 13% pe traseu off (ceva de genul 40km in 6-8 ore). 1,5 dci, de 110 cai putoare. Cate kile car cu mine? Habar n-am, ca nu dau jos rezerva, toporisca, cablurile si sufele si alte lucruri inutile in oras din portbagaj. '
  11. ei dar si timekruzera fortat putin nota sa scoata un timp bun. Ca asa-i in tenis!
  12. intre petrom si rompetrol 70/30%. depinde ce mi-e mai la indemana. Dar motorina aditivata de la Rompetrol e buna. Punct de vedere de chimist.
  13. Maestro, ironie nu-i, ca atunci cand o fac - si o fac rar, e acida. Reflecta un modus vivendi. Iar problemele le mai si simti, daca-ti cunosti masina. Eu unul cel putin asa fac si pana acum nu am avut necazuri avand in vedere cam ce fac cu ea pe coclauri. Alte comentarii la rubrica consum nu mai fac, caci oricum din mintile ei nu scot masina! Si prefer sa merg in continuare in stilul meu: cu turometrul si cu litri ramasi in rezervor de la utlima alimentare. Prin urmare, spor la statistica,
  14. probabli este o varianta Stepway editie limitata. Din ce am observat, contine elemente de design ce prefigureaza viitoarele modele. E si un mod de a testa preferintele publicului
  15. vai de capu meu! Viata e frumoasa, zau asa! De ce sa-o umplem de bonuri si alte alea?