Sari la conținut

Serghei

Members
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

1 Neutral

Despre Serghei

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x2 114cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Dar turatia la 180 km/h apare 5000 in film. Puterea maxima este la 5500 t/min. Cum se explica faptul ca viteza maxima nu corespunde cu puterea maxima?
  2. Nu cred sa fie vreo eroare, mai ales ca a atins viteza maxima in treapta a 4-a. Pe de alta parte, am facut o diagnoza acum vreo doua luni - se aprinsese avaria, portocaliu, a doua zi nu mai era aprinsa. Totusi am mers la diagnoza si defectul inregistrat s-a dovedit a fi apasarea incompleta a pedalei de ambreiaj. Nimic altceva. MAK, tu vad ca ai motor 1,2 de 125 CP. Eu am 1,6 / 114 CP. Se poate gasi un grafic al puterii in functie de turatie?
  3. Am făcut o testare mai concludentă. Am incercat din nou, din viteza a 5-a să văd la ce viteză se ajunge. De data asta pe uscat. Data trecută era pe autostradă udă. Am ajuns cu greu la 151 km/h. Indicatorul de schimbare treaptă mi-a cerut să retrogradez. Am retrogradat, și numai din viteza a 4a am ajuns la 170 km/h, viteza maximă din carte. Am schimbat din nou într-a 5a și am pierdut din viteză, până la 160 km/h, unde s-a stabilizat. Concluzia - viteza maximă o atinge numai fiind in treapta a 4a. Interesant, nu?
  4. Multumesc pentru raspunsuri. Posibil ca de vina este calculatorul pompei de injectie, care are o setare initiala, alterata ulterior de multi parametri, inclusiv stilul de conducere. Este adevarat ca nu am biciuit-o pana acum, nu am depasit turatia de 3000, nici nu am apasat prea tare pedala de acceleratie, am schimbat vitezele conform indicatorului de pe bord, care la 1500 rot/min imi cerea sa trec in treapta superioara (cam devreme, mi se pare mie, dar asa este economic). Astfel, probabil calculatorul de injectie a invatat un condus economic. O sa ies diseara, sa-i dau niste bice, s
  5. Am un 4x2, 1600 cmc, 114 CP nou. Dupa primii 3000 km, am incercat pe autostrada Bucuresti Pitesti, prima oara, sa depasesc viteza de 120 km/h. Nu mica mi-a fost mirarea ca am ajuns pe la 125 km/h, dupa care viteza nu a mai crescut. Am apasat pedala pana la fund, degeaba. M-am lasat pagubas, dar ulterior, in acelasi drum, am incercat din nou si de aceasta data am depasit 130 km/h, dar nu am ajuns la 140. Nu s-a aprins niciun martor de bord, si nu am constatat nicio alta anomalie legata de aceasta problema. Pneurile sunt umflate corect. Intrebare - este oare normal, pentru ca motorul i
  6. Salut, comunitate! Am intrat în rândul Dusteriștilor. Constat că am găsit o comunitate foarte activă și sunt foarte mulțumit de acest lucru, felicitări! Îmi place cum merge, notă maximă pentru silențiozitate. Încă îi caut un nume.
  7. Salut, Sunt proaspatul proprietar al unui Duster Exporer. Am o problema la sistemul stop and start. Motorul se opreste la stop, cum este normal. Dar dupa cateva secunde porneste singur, fara sa ating pedala de ambreiaj. Asadar, va rog sa adaugati la topicuri sistemul stop and start, pentru a putea posta problema mea. Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...