kyuss

Members
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kyuss last won the day on November 2 2016

kyuss had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About kyuss

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/05/1975

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Interests
    astronomie, munti, offroad, meteoriti, metal detecting, etc.
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Diesel 4x4 110cp

Converted

  • Localitate
    Cluj Napoca

Recent Profile Visitors

214 profile views
  1. Eu dupa 12.000km cu Duster PH1 am consum mediu de 6.7 mixt. (mers la serviciu 20km zilnic in Cluj, foarte multe trasee spre munti, o tura la mare via Transfagarasan). Merg normal, nu la consum, nu depasesc 120kmh.
  2. N-am mai avut probleme cu Duster-ul. Am deja peste 10000km cu el. Am avut ocazia sa fac si niste offroad prin padure (pe uscat), masina s-a comportat foarte bine, a iesit sifonata doar vopseaua. Totusi, evit sa o bag pe offroad mai dur (nu prea imi surade gandul sa frec burta, pragurile, vopseaua etc - pt aia am Vitara). In weekend s-a varsat o sticla de 2L de apa la picioarele pasagerilor si banuind ca nu se va usca prea repede, am scos mocheta si polistirenul de sub mocheta, uscand toata treaba cu ajutorul soarelui si a unui ventilator electric. Insa am observat o linie de rugina intre podea si prag. Am acoperit cu vazelina canalul respectiv dupa ce am uscat zona. Ar trebui verificat si la sofer..
  3. La resapate, Insa Turbo sunt ok, am avut Dakar-uri pe Vitara, la fel am auzit si de Malatesta. Lassa sunt de evitat. Acum pe Vitara am Maxxis 764 neresapate de care sunt deocamdata multumit (sunt mai putin zgomotoase decat Dakar-urile) dar inca n-am apucat sa le testez in noroi. Am vazut ca exista si Maxxis AT 771 cu dimensiunea standard Duster (215/65/16).
  4. Rezolvat cum am ajuns acasa cu becurile stanga spate, pinii mufei erau corodati, am curatat, pus putin wd40 si acum totul merge bine
  5. Alte doua mici probleme aparute: 1). indicator bujii aprins in mers, a aparut o singura data, m-a cam speriat dar nu s-a mai intamplat; 2). probleme la blocul de lumini spate stanga. aseara nu mai mergea becul de pozitie/frana, l-am scos afara, arata nears, l-am testat la 12v si intr-adevar, becul e ok. Am masurat tensiunea in locasul becului, 0 volti. Dupa ce am montat la loc ansamblul, becul tot nu merge si in plus semnalizarea stanga merge cu viteza mare, probabil e un scurt in mufa, voi investiga. deocamdata ma duc fara sa semnalizez stanga. In rest, masinuta merge bine, face destul de des offroad soft prin Apuseni, garda la sol si tractiunea 4x4 ne ajuta sa ajungem mai repede in trasee.
  6. As veni si eu dar nu cred ca pot ajunge duminica asta. Cunosc si eu trasee prin nordul Clujului, zona Chinteni pe care le-am batut mai mult cu Vitara.
  7. Intre timp m-am uitat si la Duster-ul vecinului, tot 1.5 dci 110cp, jocul de la radiator este aproape identic. El reclama altceva - faptul ca ii vibreaza teava de admisie aer la ralanti. In fine, m-am lamurit ca nu e mare problema.
  8. La Dacia Feleac au observat si ei ca suportii inferiori de la electroventilator sunt rupti. Motivul nu se cunoaste. Ideea e ca masina nu se comporta asa cand am cumparat-o. Eu suspectez interventia unui mecanic Dorel (ultima revizie a fost facuta tot la ei). Piesa nu se poate schimba decat in intregime si costa undeva la 1800 ron!? In sfarsit, atasez o poza in care se vad suportii (ce la mine sunt rupti) in partea de jos.
  9. Am o programare azi la Dacia. Aseara m-am uitat putin prin compartimentul motor, am observat ca radiatorul are un joc destul de mare in partea de sus unde e prins cu doua cleme dar jocul acolo e foarte mare. Sa fie acesta de vina oare? In rest, masina a parcurs cu bine Cheile Pociovalistei (cu 2x4). Am intrat si pe un drum lateral abrupt si plin de zapada cu 4x4, fara probleme.
  10. OK Multumesc de raspunsuri. Va tin la curent cu ce rezolv.
  11. Dragi colegi Duster-isti, cine ma poate ajuta cu un diagnostic la problema urmatoare. Pe viraje stranse luate mai tare, la "salturi" peste denivelari sau la accelerari bruste,se aude un zgomot pe care pot sa-l aseman unui suierat ce vine din fata. M-as duce la Dacia dar nu stiu daca ma vor ajuta pentru atat. Mi-e frica doar sa nu se agraveze si sa "stric" ceva important. M-am uitat la tamponul motor de pe partea pasagerului si pare ok (cauciucul nu e rupt). In rest, masina merge impecabil. Consum mixt 7,4.
  12. Problema cu pornirea se pare ca a cam disparut o data cu inlocuirea filtrului de motorina. Un vecin are aceeasi masina si a avut si el aceeasi problema, deci doua Dustere 1.5 dci 110cp intalnite in mod absolut intamplator cu aceeasi problema ma face sa cred ca aceasta nu e chiar atat de rara. Am mai cumparat un filtru de polen pentru a-l inlocui pe cel ieftin luat de la @planetara. Am insa o noua semi-problema: in mers, la accelerare puternica sau la saltul peste un obstacol, se aude pentru cateva fractiuni de secunda un sunet ca un suierat, nu imi de unde provine. Nu pare a fi turbina deoarece se intampla si la saltul peste un obstacol mic (>40kmh). Si o poza din statiunea Izvoare, am parcat unde era zapada mai mare
  13. Am facut revizia (ulei, filtru ulei + motorina, filtru aer, placute frana) la 79500km la Dacia, Masina merge ok, ramane in continuare problema cu dezamorsarea circuitului de motorina, noroc ca are acea para (am fost nevoit sa o folosesc de cateva ori). Cei de la Dacia s-au facut ca ploua ("la noi porneste usor...").
  14. Am facut o programare la Dacia - oricum trebuia in curand pt revizia de 80.000km. De atunci n-am mai patit sa nu porneasca, au fost si -10 grade, dar am amorsat preventiv din pompita. Am facut un drum de Baia Mare, mers lejer, consum 6.2%. Cateva poze cu Dusterul pe un deal de langa mine, a urcat pana acolo fara nici o problema cu Debica Frigo II.
  15. Ma confrunt cu doua mici probleme tehnice: 1). masina a ramas fara curent la pornire dupa un drum mai lung. Mi-am dat seama imediat ca borna + nu e bine stransa, am strans-o putin insa problema a reaparut cateva zile mai tarziu. Asa ca am scos afara bateria, am curatat bornele si conectorii, am inlocuit piulitele ce nu mai aveau filet si acum pare ok. 2). am lasat-o nepornita doua zile (cu transcrisul), a fost frig (-6 grade) iar cand am vrut sa o pornesc s-a oprit singura dupa 3-4 secunde, dupa care nu a mai pornit, desi electromotorul functiona. Cu un prieten ne-am dat seama ca nu are motorina, a inghetat pe undeva ceva (habar n-am unde). Am pus apa calda pe pompa si pe filtru de motorina si in cateva minute a pornit. Asta a fost aseara. Azi noapte a fost la fel de frig si azi dimineata problema a reaparut Aseara aveam cam jumatate de rezervor de la Petrom si am facut plinul de la Rompetrol 55 in speranta ca motorina e de vina. Am verificat in cartea de service, filtrul de motorina a fost "sarit" la ultima revizie, e vechi din aprilie 2015. Am o revizie programata (schimb ulei si toate filtrele + placute frana). Ati mai patit careva asa? La -5 grade sa nu porneasca? Cu Golf 4 1.9 tdi in 12 ani de zile am prins si -20 de grade si cu baterie buna pornea fara probleme, doar de la Petrom am alimentat. Intr-adevar n-am de unde sti ce a facut fostul proprietar cu filtrele/motorina, sper ca dupa schimb sa scap de problema (apa in filtru de motorina?) In rest masina se comporta excelent, sunt foarte multumit de ea si ca daily driver si pentru drumetii in Apuseni.