adailton

Members
  • Content count

    341
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

adailton last won the day on May 17 2016

adailton had the most liked content!

Community Reputation

224 Excellent

About adailton

  • Rank
    Veteran Duster Member
  • Birthday 08/18/1980

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH1 Diesel 4x2 110cp

Converted

  • Localitate
    Targu Mures
  1. Atunci sa o stapanesti sanatos! Drumuri bune, drumuri de poveste!
  2. Salut, Am mai urmarit [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] -ul, dar nu am mai postat. Duster-ul nu se strica prea des , iar discutile tehnice nu sunt placerea mea. Am si umblat, de nu mai aveam chef de nimic, cand ma intorceam acasa. Zapada este, dar din pacate numai la munte.. @bmcpst, cum functioneaza masinuta?
  3. Salutari tuturor! A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic pe aici. In tot acest timp, muntele a devenit locul meu preferat, iar, cum este si normal Duster-ul a fost bine incarcat cu rucsaci si...camarazi . Multe forestiere usoare am strabatut cu masina aceasta, inaintand pe multe dintre ele si 25-30 km. Ma apropii cu pasi rapizi de 100.000 km. O suma frumoasa, de la care, in sus, sper ca masina sa se comporte tot ca si pana acum, adica exemplar. In martie, masina va implinii 4 ani, timp in care nu am inlocuit mai nimic...nici nu mai stiu ce . Daca ma gandesc bine, ceva bieleta pe partea stanga si niste bucsi. Astea in aceasta primavara. In rest, motorina si talpa! Cu prietenii in Calimani: In Cariera de Sulf din Calimani: Drumuri Bune, Drumuri de Poveste! PS: Nimic bun nu ți se poate întâmpla acasă, în weekend!
  4. Salutare, Romania are multe drumuri de poveste, iar unul dintre acestea poate fi si drumul judetean 153 C, un drum care nu mai are nimic in comun cu statutul de drum judetean, de-a lungul lui, dupa Comuna Ibanesti Padure, negasind nici o portiune de asfalt. Ce inseamna totusi DJ 153C....acest drum face legatura intre Judetele Mures si Harghita, taind practic dintr-o parte in alta Muntii Gurghiului, insotind Valea Gurghiului pana aproape de obarsiile acesteia, undeva in varf de munte. Intr-o lume moderna, fara scrupule, ar putea fi asfaltat(reasfaltat) si ar putea scurta cu mult distanta dintre cele doua regiuni istorice romanesti, Moldova si Transilvania. E mai bine asa, aici intalnind cea mai mare concentrare de ursi din Romania, deci si din Europa , cea mai mare arie impadurita a Jud. Mures si o zona cu un peisaj salbatic si inca neafectat pe destule portiuni. In trecut, primul vanator al tarii venea aici, la Lapusna, alaturi de vechea tabara, aflata intr-un stadiu de cvazi degradare, mai existand si vechea resedinta....amanunte.... ...dupa ce competitia de off-road s-a incheiat, am hotarat impreuna cu amicul meu...Samurache sa trecem dintr-o parte in alta, lucru pe care l-am reusit cu brio, drumul fiind practic o urcare lenta, sub forma unui drum forestier destul de bun. Nimic spectaculos, fara noroi, doar macadam, pe multe portiuni, pana la Lapsuna, ruland cu putin peste 60 km/h, starnind nori de praf in spate, dar a fost frumos, foarte frumos.... In interiorul taberei de la Lapusna: Inaintand spre Comuna Remetea, Jud Harghita: Amanunte tehnice, despre masina, nu am ce sa va spun, in afara de faptul ca pur si simplu a mers...perfect! Drumuri bune, drumuri poveste!
  5. Salutare, Sigur o sa va ajut cu detalii, dar incepand cu saptamana viitoare, cand o sa primesc si eu raspunsuri. Cartierul general e in zona pentru corturi, de dupa Ibanesti Padure, la circa 2 km, de unde se termina asfaltul. Revin..
  6. Salut Frumos utilaj ai! Sa il folosesti sanatos(i)....sunt tare curios sa vad cum se comporta motorasul tau pe sosea....apropo, care a fost motivul pentru care ai luat varianta 4x2?
  7. Salutare, Undeva in Muntii Buzaului, incarcati aproape pana la refuz de bagaje, pe drumuri de macadam, invartindu-ne in jurul localitatilor Colti, Bozioru, Alunis, cautand daci impietriti in gresia muntelui si legende despre Tara Luanei: A fost cea mai lunga excursie din aceasta primavara, prilej cu care am circulat aproximativ 100 km, in doua zile doar pe drumuri de piatra. Masina s-a comportat excelent si cu toate ca am fost patru oameni in acele zile plus bagaje, nu am avut nici o problema la hopuri. Pentru cei care au 4x2 si vor sa iasa in natura...evitati sa calcati pe iarba umeda sau teren umed, daca aveti anvelopele M+S...DE ACOLO NU MAI MISCATI. Pentru aceasta masina, cu acest tip de tractiune, terenurile ierboase, umede sunt faliment total. In schimb nu aveti probleme deosebite pe macadam, drumuri cu pietris, piatra. Nu va aventurati unde simtiti ca nu mai puteti inainta. Mai bine mergeti pe jos.. nu va bazati pe ESP in afara asfaltului, deoarece mai mult va incurca. Ideala pentru vaile inguste, pietruite din zona montana. Drumuri bune, drumuri de poveste!
  8. Salutari tuturor! Odorheiul Secuiesc a fost gazda etapei a treia din Campionatul National de Off-Road 2014. Desfasurata prin padurile inca foarte bogate din jurul orasului, competitia a beneficiat de o vreme superba, trasee frumoase si foarte multi spectatori, printre care si noi... Spre marea mea bucurie, am reusit sa racolez pentru acest eveniment inca trei persoane, astfel incat, alaturi de mine si sotia mea, in Duster-ul care pleca spre Odorhei, sambata dimineata sa fim 4 persoane, dornice sa vada inclestarea masinilor. La fata locului am facut jonctiunea cu inca o persoana, am facut rost rapid de coordonatele primului check-point pentru Standard, astfel incat la ora 11, imediat dupa startul din a doua zi asteptam cuminti Duster-ul din concurs, pentru a-l saluta cum se cuvine, mai ales, ca in prima zi de concurs a avut o evolutie buna, terminand traseul aferent primei zile. Numai ca Duster-ul nu a mai venit, ramanand undeva in inima padurilor harghitene, fiind scos cu greu de acolo de o masina de interventie...in fine, abandon tehnic... Gasca: Ce mi-a placut totusi la Duster-ul meu...: intre check point-uri ne urcam in masina si cu ajutorul coordonatelor GPS, am facut si noi, o cursa a noastra, pe drumuri de tara pietruite, pe drumuri forestiere foarte bine intretinute, prin vai umbroase, chiar si prin noroi..asa din check point in check point, 5 persoane plus ceva rucsacele....a fost superb! Ce mai...drumuri de poveste Despre competitie...las pozele de mai jos sa vorbeasca: Urmeaza etapa de la Tg Mures, organizata de clubul de off-road din oras, la Ibanesti, pe Valea Gurghiului, o zona foarte frumoasa, etapa care se anunta mai mult decat interesanta, fiind una din etapele tehnice din CNOR. Sper ca atunci sa prind in vizorul aparatului foto si un Duster, care "alege cel mai bun azimut" pentru a termina cursa. Drumuri bune drumuri de poveste!
  9. Tare Csabi! Trebuie sa incercam o mobilizare pe ultima suta si pentru restul. Poate mai obtinem ceva.
  10. Salutare, Cum sa nu...si pe copilotul lui Claudiu...si pe gasca lui de tineri care merg cu el peste tot. Anul asta a facut spectacol cand mai in gluma mai in serios a zburat...sa-i vedeti ce conversatii ortodoxe au...show. Un pilot foarte talentat...acum au un Samurai cu punti rigide, troliu mecanic, anvelope pe 31" si motor de Suzuki Baleno de 1.6.. La Piatra au luat locul 2 la general extrem si 2 la trial extrem, inaintea multor echipaje cu mare potential...financiar. Masina lor nu seamana cu nimic din ce concureaza la clasa open sau extrem, dar foarte foarte usoara.
  11. Numai sa nu cumva sa fiu singurul din zona....vremurile sunt cam tulburi pe aici. Dar o sa vin cu niste vin de Tarnave.
  12. Salutare, Pe mine ma mai primiti? Saptamana viitoare luni, fac plata..
  13. @daniel "like" pentru partea a doua a postarii... Legat de prima parte, tot respectul, dar nu ma gandeam sa fac politica nimanui, era o simpla parere. Acum, ce sa zic, sunt suporterul cuiva, adica a Duster-ului, iar cand sustii ceva, acest drept nu ti-l poate lua nimeni, ca atare imi expun pararea clar si concis. Imi place masina asta, o admir cam in toate variantele ei posibile(uneori chiar si imposibile), imi place acest brand, dar ca suporter trebuie sa il iubesc, dar trebuie sa il si critic, bineinteles atunci cand e cazul. Asa ca, ce am zis eu nu e "sport national" e doar parerea unui fan, al unui suporter, care deocamdata merge sa vada prestatia echipei favorite, dar nu prea are ce sa vada in ultimul timp. Eu nu zic sa isi puna "aia si aia", dar mentine cel putin doua echipaje standard pe masini, fiecare sa stie ce are masina dupa fiecare cursa si fa cumva si termina cursa. Doar asa, noi, comunitatea, impreuna cu feed-back-urile noastre din teren vom putea contribuii la pasiunea noastra. Pentru ca da, mie chiar imi place Duster...
  14. Salutare, Prin muntii lui Hogas, in jurul Petrodavei, in tinuturile de odinioara ale Dacilor Liberi, a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute prima etapa a CNOR. La start au fost prezenti, cam tot ce are lumea off-road-ului romanesc mai bun in acest moment. A fost prezent si Costel Casuneanu, care a reusit sa isi faca masina zob, dupa care, nervos, nu a lasat pe nimeni sa faca o poza. Motivul:reclama negativa, datatoare de barfe prin ziare, pentru fiul celui ce construieste autostrazi in Romania...sa trecem peste si sa revenim la Duster-ul nostru, care a avut o companie selecta, as spune ca de obicei la acest nivel: o armata de Patroale, un regiment de Pajero, neintrecutele si rapidele Vitare, Samuraie si Jimny, masivele Jeep-uri si Toyote.. Dupa un start reusit in prima zi, din spusele organizatorilor, s-ar fi intors in oras sa realimenteze, dar revenirea in traseu nu a mai fost cu noroc, dificultatea traseului de la Standard, punand capat aventurii echipajului Duster 4x4 Everyone pe meleagurile moldovene. Prima zi a fost terminata pe roti. Pentru mine ramane regretul de a nu ii putea urmarii la fata locului. Legat de Duster, se pare ca toata lumea de la Dacia(Renault) se incapataneaza sa pastreze masina(ile) la niveluri foarte scazute de echipare, in raport cu nivelul in crestere continua a traseului pentru clasa Standard. Este foarte adevarat, ca nu stiu cate masini, care participa etapa de etapa, mai vin cu dotarile cu care ies pe poarta fabricii. In ritmul acesta, ritm continuat inca din toamna, reclama se va transforma in antireclama pentru simpaticul nostru Duster... Eram curios, si cred ca Duster-ul ar fi avut ieri o sansa buna la Trial-ul clasei Standard. Speram ca la Odorheiu-Secuiesc sa avem parte de o participare superioara. Cateva poze: In incheiere nu pot sa nu remarc inca odata prestatia de poveste a "salvatorilor" de la Cluj, Lucian Neag si Marius Pop, care au castigat locul 1 la Clasa Open General,Locul 1 la Trial Clasa Open si locul 1 la Trial clasa Extrem, cu a lor masinuta cu un motor BMW, dupa unii 3000 cm, dupa altii 5000 cm, , dar sigur 300 CP. Sa ne vedem cu bine si pana atunci, vorba unora din bransa, Drumuri Bune, Drumuri de Poveste alaturi de Duster!