Cain

Members
  • Content count

    648
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Cain last won the day on June 14

Cain had the most liked content!

Community Reputation

251 Excellent

About Cain

  • Rank
    Addicted Duster Member
  • Birthday 04/29/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Dacia Duster Trails & Technical
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Diesel 4x4 110cp

Converted

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

634 profile views
  1. Pentru cei care vor sa aprofundeze si mai mult subiectul AT si MT, le urez spor la citit linkurile de mai jos. De retinut ca Dusterul este foarte usor comparativ cu masinile din reviewuri si foloseste latimi mici pe cale de rulare. Asftel, cand zice un Truck din USA - ce bune sunt anvelopele lui mari si late si cum au aderenta si cum musca, well... la masurile Duster ele vor sapa la jumatate ca adancime sau ca viteza de sapare, depinzand de teren (*din cauza greutatii masinii). Asta va face Dusterul chiar sa iasa mai repede din anumite situatii pt ca nu se afunda, sau sa invarta roti in gol pt ca nu are greutatea sa sape pana la un strat mai aderent. Sunt o gramada de variabile si dureri de cap in interpretatea lor, dar sunt o alternativa la notele subiective din Clasamentul AT. http://www.offroaders.com/reviewbox/showcat.php?cat=4 http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Tires/MT-Mud_Terrains.htm
  2. Anvelopele AT nu sunt de iarna, notele lor sunt comparative intre ele si subiective. G012 are M+S pe el btw Surprinzator respectivul e din Croatia, eu cand i-am ctiti numele credeam ca e arab... (*altul e indian si cu indianul nu m-am consultat de iarna) . Anyway feedbackul pt nota iarna e de la: 1. Membru DTT Croatia (*care a contat cel mai mult). 2. Toate filmulete cu G012 iarna in offroad 3. Majoritatea discutiilor vizibile pe forumuri despre G012 4. Analiza vizuala a designului anvelopei si a featurilor ei comparativ cu KO2 iarna. Nota de 8 a primit-o pe baza feedbackului membrului DTT in general pt iarna si overall de pe alte subaru. Calibrarea la 8.5 s-a facut dupa mediul online si greutatea mica a Dusterului. Blocarea la 8.5 s-a facut din cauza filmuletului si linkului de mai jos. KO2ul care are 1 punct in plus ar fi iesit din blocajul ala. In functie de ce feedback nou se mai primeste ma astept pe viitor la un 8-7.5. Desi e o anvelopa de generatie veche care nu e clar daca se mai fabrica si cat timp. http://www.subaruoutback.org/forums/81-wheels-tires-brakes-suspension/40107-yokohama-geolander-t-s-snow-report.html
  3. Eu tot nu am înțeles ce face piesa aia si de ce trebuie sa culiseze in exterior?
  4. Clancul e prezent si la mine. Mai ales cand franez sau schimb sensul de mers alunecand usor. Am pus-o sus pe elevator, schimbarea sensului rotilor duce la niste mici agitatii pe jos mai ales in diferentiale.
  5. Felicitari - sunt curios care e situatia la PH2
  6. Am testat ieri comparatic amortizoare OEM cu arcuri H7R si am cazut deacord ca OEM cu H&R sunt o idee mica mai tari ca Mudster Negru cu OEM. Deasemenea e posibil sa am eu arcuri de benzinar pe Diesel, urmeaza sa le schimb Da bate amortizorul parca, mai ales pe revenire rapida dupa ce a lovit un mic damb. La viteza am detectat asta, in parcare nu. .
  7. Hai sa raspund mai sistematic desii tot pe perceptii - se mai numeste si USER Experience chiar daca ignora unele realitati tehnice, ramane totusi foarte relevanta. Mai ales cand al doilea si al treilea user cam dau acelasi feedback iar primul user e designer&tester&manager&sales Factorul anvelope: Mudster Galbene cu BFG KO2 - tari pana la discomfort cu 2.0 ATM in offroad grohotis. Trebuiau coborate anvelopele in presiune pana la 1.7 ATM ca sa nu iti cada rinichii. Mudster Galbene cu Coper AT3 - tari dar suportabile chiar si cu 2.2 ATM in offroad grohotis. Mudster Galbele pe sosea - foarte placute, mai ales cu AT3-uri. Se aseza excelent in curbe, reactiona perfect la volan, oferea multa satisfactie pe asfalt. ############################ Mudstere Negre cu AT3uri - Un fel de saltea relaxa pe Grohotis la 2.2 ATM. Doar gropile sunt detectabile. Puntea fata coboara mai usor spre sol dar nu pana la pamant. Talerul sus opreste coborarea dupa o cursa de cam 10cm rapizi. Mudster Negre pe sosea - seamana cu experienta pe OEM si nu par la 50% intarire fata de OEM cum spunea Costin. Masina se lasa traditional in curbe si la miscari bruste de volan sau slalom revine la trasaturile caracteristice. Daca inainte as fi evitat un pieton la viteza mare fara sres de balans, acum nu mai am siguranta ca pot revenii usor pe banda mea fara sa pierd controlul directiei. Poate nu voi pierde, insa feelingul dat de masina e ca il voi pierde. Nu cred ca e o idee buna sa inalti masina dar sa o lasi cu duritate amortizoare + arcuri aproape de OEM. Automat creste si balanganeala. NOTA - Dobinsonurile in varianta lui Calin mi s-au parut cu 35-40% mai tari decat Mudsterurile Negre. Din punctul meu de vedere as recomanda Mudsterele Negre celor care circula corect, in limite legale, nu depasesc brusc, nu se incarca excesiv si isi doresc comfort maxim. Mudsterele Galbene cu niste anvelope AT pe 70 de tip Nokian Rotiiva/Cooper AT3 si cu arcuri noi OEM sunt ideale pt cei care conduc sportiv dar retin si un comportament decent in offroad. Singura problema e ca arcurile OEM se vor comprima si pierde 2cm inaltare destul de rapid. Cred ca aici (*video jos din weekend) se vede cel mai bine cat de comfortabile sunt in offroad - nota; ora si data sunt nesetate (*sectiunea finala e pe grohotis/drum piatra - observati cum nu se misca telefonul care sta la unghi liber pe bord central sprijinit ca sa vad GPSul, pe amortizoarele galbene era zburat demult la viteza aia):
  8. Nu am stat mai mult de 2 luni pe amortizoarele OEM. Nu stiu daca e o bataie sau nu acum, imi e greu sa cred la cat sunt de comprimate arcurile pe un taler inalt ca mai bate arcul. Ce pot sa spun ca am simtit diferit fata de galbene e ca atunci cand merg cu viteza pe un drum judetean si loveste roata o denivelare are acum un mic dardait care nu era la cele galbene. Cand zic mic, spun si scurt. Oricum pana nu schimb arcurile nu pot sa zic definitv ca nu e de la mine...
  9. Trebuie sa verific cu setul de arcuri de la Daniel Opran. Legat de bataie, cam cum anume s-ar manifesta? (*ca sa iti zic daca da sau nu)
  10. Tre sa fii dus cu capul sa faci upgradeul asta sau daca esti ecologist - go for it.
  11. Salutare tuturor, Tin sa impartasesc imagini cu noile amortizoare Mudster versiunea 2 dedicate arcurilor OEM. Momentan sunt in testare si probabil mai dureaza 1 saptamana pana termin de testat tot. Par undeva la jumatatea celor galbene ca rigiditate si putin peste OEM. Feedbackul va fi postat in topic la terminarea testelor - deci feel free to scroll. Sau keep an eye on Duster Trails (FB) pt progres zilnic.