Stef13

Members
  • Content count

    259
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Stef13 last won the day on May 24

Stef13 had the most liked content!

Community Reputation

205 Excellent

About Stef13

  • Rank
    Dedicated Duster Member

Profile Information

  • Gender
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Benzina 1.2 TCe 4x4 125cp

Converted

  • Localitate
    NT

Recent Profile Visitors

216 profile views
  1. Masina a ajuns la 17.000 km si aproape 5000 km de la prima revizie. Nivelul uleiului a scazut dar nu cu mult, e la vreo 5 mm sub semnul maxim al jojei. La revizie mi-l lasasera la maxim. Intre minim si maxim sunt vreo 3 cm pare-mi-se, deduc asadar ca a consumat mai putin de 200 ml ulei in 5000 km. Mai vedem.. Ca noutate: uneori, la plecarile cu a 2a de pe loc se aude un zgomot ca de frecare. Presupun ca ceva nu prea ii prieste ambreiajului. Si n-am fortat niciodata sa plec cu a 2a cand masina era incarcata si/sau in rampa. Cand plec cu viteza intai, nu se mai aude. Deocamdata, nimic altceva.
  2. Par reale imaginile. Noutatile de ordin estetic observate de mine.. din cat se poate vedea: -antena radio tip "shark" in parte din spate a cupolei; -un alt model de oglinzi laterale, cu lumini de semnalizare integrate; -stopuri patrate (ca la noul Logan). Garda la sol pare la fel. Nicio imbunatatire la aerodinamica, cui i-o trebui.. Daca-i asa, e de bine. A, si daca ne uitam din lateral la partea posterioara, se vede ca-i un pic mai lunga decat la actualul model. Au pus si-un lumbersexual la volan, e clar, ramane masina de teren
  3. Mda.. Adevarul e ca nu se poate purta o discutie serioasa, fie ea si in contradictoriu, cu o persoana care spune "sa nu mai aud de Duster" si "nu l-as recomanda nici dusmanilor", pe motiv ca butoanele sunt ceva mai incomode. Plus ca e si un pic jenant sa vezi ca cineva descopera asta la scurt timp dupa ce da 15-16-17000 euro pe o masina noua. Eu ma astept ca cei profund nemultumiti sa dea mai multe exemple si argumente cu privire la fiabilitate, nu la faptul ca are la interior plastic mai ieftin sau ca zgomotul in rulare e mai ridicat comparativ cu nustiuce alt SUV, care de fapt costa dublu..
  4. Subscriu celor spuse de Killer. La mine conteaza mereu si factorul estetic, iar in plus, exclud din start solutiile ireversibile gen gauritul cupolei sau al plasticului. Am reusit sa ajung la un compromis cu mai vechea statie Alan 42 Multi si mini-antena PNI Extra 45, suficienta cel putin pentru zona din jurul orasului, fara nicio calibrare sau alta bataie de cap.. Am si o "undita" de la Midland, dar deocamdata vad ca nu-i cazul s-o mai folosesc, ma impac destul de bine cu asta mica si discreta. Asa arata ele "instalate":
  5. La mine se vad toate imaginile. NU folosesc Tapatalk.
  6. S-ar parea ca maine e lansarea Duster-ului cu transmisie automata, doar pe varianta Laureat si doar pentru tractiune 4x2. Preturile: http://www.zf.ro/auto/dacia-lanseaza-maine-primul-sau-model-echipat-cu-transmisie-automata-cat-va-costa-cel-mai-confortabil-duster-foto-16255206 Pe dacia.ro inca nu a aparut nimic.
  7. Functia asta e cam aiurea gandita la Duster. In mod normal, cand maneta de actionare a stergatoarelor față e readusa la zero, stergatorul spate n-ar mai trebui sa porneasca la cuplarea in marsarier. Daca luneta a ramas inghetata sau murdara, risti s-o zgarii si sa strici repede lamela. Cat priveste satelitul pentru comenzile radio, eu l-as trece la plusuri, e mult mai comod de folosit decat butoanele de pe volan, mai ales la viraje.
  8. Cu cel mult un an in urma, roata de rezerva era inclusa la 4x4. Acum, in specificatiile de pe dacia.ro, vad ca roata de rezerva este gratuita pentru Laureat 4x4 dar.. ciudat, optionala. Cred ca e o eroare facuta la comandarea masinii. Vanzatorul n-a stiut ca trebuia sa bifeze in mod expres optiunea roata de rezerva de dimensiuni normale +0 euro. Observasem si eu mai demult ca au revenit la Michelin: http://forumduster.ro/topic/1804-anvelopele-cu-care-este-masina-echipata-din-fabrica/?do=findComment&comment=62567 Nu cred ca au facut rau.
  9. 15300 km, nimic nou. Astazi a fost nevoie sa folosesc 4x4 prin oras de mai multe ori, mai ales prin parcari, deoarece pusesem deja Continental-urile asa-zis allseasons iar situatia era destul de.. alba Acum 3 zile, treburile erau mult mai colorate..
  10. Nu-i decat o alta fantezie. Mergi la sursa articolului. "Naturally, people want to know first and foremost what the next Duster will look like, and that's where this new rendering from Christian Schulte comes in. As you can see, the next Duster is imagined with a new face quite similar to the Renault Kwid sold in India (at least the headlights and the grille look the same)."
  11. S-a raspuns aici
  12. Eponime parca le spune numelor astea proprii devenite substantive comune. Cei mai in varsta folosesc si acum termeni precum delcou sau ferodou. La cat haos e in structura limbii romane, ce mai conteaza niste neologisme. De exemplu, pe multi vorbitori de romtaliana i-am auzit zicand "bauletă" in loc de cutie portbagaj (de la it. baule) sau "cercuri" in loc de jante (de la it. cerchi).
  13. La Duster, daca reglez sezutul scaunului cum e mai bine pentru picioare, eu nu mai ajung cu incheietura mainilor la ora 12 pe volan, chiar daca aduc spatarul cat se poate de vertical. N-am cum sa reglez scaunul dupa pozitia corecta a mainilor fiindca ar insemna sa stau cu picioarele strambe si risc sa ma impiedic in pedale Pentru a regla mai rapid scaunul dupa ce masina a fost conduasa de altcineva, eu am activat FMV-ul (functia de memorie vizuala), lipind cate o bulina pe laterala scaunului si pe prag, una in dreptul celeilalte.
  14. Niciuna dintre.. neplacerile enumerate nu afecteaza siguranta oamenilor. Cel mult, ele fac obiectul OTS-urilor, nu al rechemarilor. Si da, uneori un surub nestrans poate fi o problema de siguranta.