Sari la conținut

arschery

Members
  • Număr conținut

    69
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

arschery a câștigat ziua ultima dată pe 22 Aprilie 2023

arschery a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

20 Excelent

Despre arschery

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Depinde, masina pierde cate putin, insa in momentul in care se agraveaza problema, uleiul se pierde foarte repede prin turbina deci can ai observat martorul la drum intins ai calat motorul.
  2. Asa am crezut si eu, ca depinde cine foloseste masina, insa masinile sunt date unei singure persoane, toata durata de exploatare de 3 ani sta la un singur sofer, in plus sunt oameni cu experienta foarte mare la volan, nu sunt copii teribilisti si un alt aspect este ca problema se repeta pe doua masini din zone diferite, una in Timisoara si una in Bucuresti. OK sund in acord cu voi ca la abreaj poate a fost si soferul vinovat insa sa stiti ca nu erau semne de stres mecanic pe placa de presiune, dar sa spunem ca nu este vina producatorului, insa cele doua turbine sunt sigur problema de fabricati
  3. Km la bord: 129500 Data:29.04.2013 Eveniment:Inlocuit turbina si cele doua tuburi de ulei.
  4. Am fost foarte entuziasmat acum 2 ani cand am cumparat 5 Dacii noi pentru parcul firmei, insa entuziasmul a tinut cam 18 luni. Prima masina a cazut la 96 000 Km, turbina stricata, etanseitate lipsa la teava de retur ulei, masina a pierdut uleiul pe drum iar motorul s-a calat. Motorul a fost schimbat complet in garantie. A doua masina a murit la 120 000 Km, problema identica ca si la prima numai ca de acestat data soferul a detectat ulei in locul de parcare si a dus masina la service. Defectul constatat a fost etanseitate lipsa intre turbina si teava de retur ulei. Masina nu mai era in gar
  5. Dusterul meu are probleme cu AC de nou, acum are 130 000, pe treapta 4 se incarca cu apa si incepe sa arunce stropi pe gurile de ventilatie, daca opresc AC atunci dupa 10 minute porneste si este normal pentru 30-40 minute cand iar apar probleme. Masina a fost controlata in service iar baietii au spus ca este OK. Furtunul de condens a fost controlat si functioneaza OK, nu stiu ce sa spun, nu ma mai agit fiindca in iarna asta o vand. Eu m-am saturat pana in gat de Dacia.
  6. Nu prea, la Renault Duster grilele de aer centrale sunt dreptunghiulare, iar butoanele de la clima arata ca este automata, oare sa avem clima automata pe viitoarele Dustere... Referitor la motoare, este cam aiurea fiindca a pornit productia in Romania pentru cele de 900 si 1000 de cc, oare sa importe de 1,2 pt duster... cam greu de crezut dar cine stie. Apropo cred ca deja cunosteti ca Dacia a semnat un contract cu Daimler Benz pentru a furniza motoare pentru A classe facute in Ungaria si Daimler clasele mici? motoarele sunt identice cu cele de pe dacii numai ca au un circuit in plus pent
  7. Pe mine nu ma intereseaza cat este de ruginita si cum suna, are 4 ani garantie, iar sunetul este de motor, la mine toate suna la fel.
  8. Am ajuns la acest kilometraj fara evenimente majore, singurele defectiuni remediate in garantie au fost un capat de bara si pompa de spalat parbrizul.
  9. Exact semintele alea m-au omorat si pe mine, sigur o rezolvi asa, ai grija numai cand pui filtrul la loc sa nu-l pui aiurea.
  10. Si eu am inceput sa am aceste tremuraturi de la un timp, nu pot sa le asociez cu nimic, adica apar aleatoriu la plecarea dupa loc, ca si cum masina da in nas. Foarte ciudat, mai mult ca sigur ca este de la ambreaj, masina este diesel 4x2 dci110cp si are 120 000Km
  11. Rodajul se face pe bancul de fabricatie, ce recomanda fabricantul nu se refera numai la motor, ci mai mult la transmisie si CV, de aici si limitarile de turatie, pompa de injectie care ajunge la performante bune dupa o perioada si intr-o mica masura motorul. Eu va spun, conduc pentru servici numai diesele si marea majoritate Dacii, acum am dusterul cu 120 000 Km, la masinile din parc care sunt folosite subturat au cazut componentele insirate mai sus pe la 130 150 000, la cele care au soferi mai tineri si care sunt turate mai mult, nu au fost probleme la injectoare. Motoarele diesel moderne a
  12. La diesel apar probleme cu caldura cand mergi subturat, acest regim de exploatare este gresit si foarte daunator motorului, dieselul se tine in minim 2500 ture optim 2800-3000 rpm. deci nu mai mergeti cu motoarele la relanti si nu o sa mai stricati injectoare, valve de egr, catalizatoare, turbine etc. Lasati motorul 1 minut la relanti inainte de oprirea lui, aceata operatie este obligatorie la diesel altfel prapadesti turbina foarte repede. Obturarea grilei radiatorului duce la o incalzire mai rapida dimineata si la o temperatura mai ridicata a motorului in exploatare iarna si ajuta doar pe ce
  13. Zgomotele aerotermei care apar sporadic si se rezolva misterios sunt cauzate de corpuri straine care ajung in suflanta aerotermei. Eu am avut aceasta problema foarte des fiindca parcam sub un pom care vara facea niste seminte atasate de o frunzulita. Rezolvarea este simpla, eu prima data am fost la service dupa care am invatat sa o remediez singur, indiferent de unde se aude zgomotul, se scoate filtrul de particule care are rolul de a filtra aerul care intra in habitaclu nu aerul care intra din exterior in aeroterma. Filtrul acesta se gaseste sub bord la picioarele pasagerului in dreapta, pe c
  14. Salut colegi, eu nu am spus ca este mica la exterior, eu spun ca este ca o furgoneta la exterior iar la interior arata a logan, mcv-ul are spatiu mai mare la picioare in spate, pe masurate daca nu ma credeti eu chiar am masurat. Portbagajul este foarte putin mai mare decat la mcv dar daca pui randul 3 de scaune ...adio portbagaj, nu mai incape nici macar o plasa. Ca este inalta nu ajuta la nimci, este spatiu inutil pentru cele de pasageri, pentru cargo poate este util, dar la scaune ca ai 30 cm deasupra capului de aer nu inseamna nimic, garda la sol insa ajuta dar Lodgy este mai joasa ca MCV
×
×
  • Creează nouă...