SANDU

Members
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About SANDU

  • Rank
    Advanced Member

Converted

  • Localitate
    BUCURESTI

Profile Information

  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Diesel 4x4 110cp

Recent Profile Visitors

113 profile views
  1. Cu siguranta voi pune.Am cautat in postarile mele trecute(pe care nu le gasesc).Prinderea scutului se face de cele 2 traverse de sub podeaua masinii cu autofiletante.La partea dinspre cv scutul are o inclinatie catre podea de 15 grade si este prevazut cu ferestre de aerisire deoarece filtrul de azot se incalzeste odata cu teava de evacuare gaze la peste 100 de grade celsius.Va spun ca garda la sol va fii mai mica cu aprox.2cm, diferenta dintre filtru si scut.Nu se poate face nici o modificare la filtrul de azot,sa.l pozitionezi in sus spre podea ar fi ideal.Probabil ca intrun service specializat in elemente de evacuare,modificarea s.ar putea face.Cred in continuare ca francezul a facut in pozitia asta montajul ca filtrul sa fie cat de cat racit de curentul de aer de sub masina.Toate cele bune
  2. Oameni buni in 2016 v-am prezentat acest filtru emisii oxid de de azot,numit NOx trap.Nimeni NU m.a bagat in seama,vorbesc de cei cu motoare diesel E6.M-am documenta ,am studiat,si mi-am facut scut de al.Durerea mare este ca la viteza de peste 80 km la ora suiera precum portbagajul.Am luat decizia de al folosi numai iarna,eu nu ma dau pe coclauri.Atentie micsoreaza garda la sol.,dar protejeaza filtru.
  3. Pompa din rezervor se scoate prin desurubare cu cheie tubulara aflata in dotarea service Dacia.Nu este ca la Dacia 1300 sa bati cu surubelnita.Apropo lichidul de racire fierbe la peste 100 grade,indiferent de motor.La 120 grade este pa motorul.
  4. Multumesc lui t0rquemada.Am inteles capitolul baterie.Vara eu nu folosesc S&S.
  5. Ii multumesc lui tOrquemada,am inteles cum lucreaza alternatorul,dar mersul pe baterie nu il agreez Sa nu uitam ca bateria are placi de plumb in acid iar de aici o intreaga poveste tehnica.Dusterul E6 NU are nici un ceas la bord in afara de combustibil.Am fost obisnuit sa am ceas temp.apa,ceas presiune ulei,volt metru aparate de care ai mare nevoie atunci cand iti pasa de motor ,de masina.Pe mine m.a durut burta de 18.000 E dati pe duster,iar cu leduri care sa aprind la 105 grade apa,de arde garnitura de chiuloasa ma lasa rece.Hai mai bine sa vedem daca putem monta ceva termocuple si aparate de bord,sa putem circula fara probleme ca garantia este un mare fs...
  6. Maxmaia nu te supara,nu ai cum sa nu bagi in seama.Acumulatorul cine il incarca,se merge practic pe curentul lui.Toate bune si frumoase dar vine 10 grade temperatura afara,dau exp,mai porneste dieselul.Nu
  7. Salut pe toti dusteristii Am cumparat un volmetru auto tip mufa bricheta pe care l.am montat.Surpriza mare,eu invatat toata viata pe celelalte auto care le.am avut,la care tensiunea era: 12,5v la contact pus,13.8-14.2v cu motor pornit.Acum la Duster Laureate 2015 dec.1.5dci,109cp,am urmatoarele valori:pus contact 12.2v ;turatie de mers in gol 12.8v;mers la drum 12.7-12.8v;turatie de mers accelerat+consumatori 13.8-14,7v.Va rog ma lamureste si pe mine cineva cu aceasta problema? Multumesc
  8. Buna ziua si salut pe toti dusteristii, Am primit de la DACIA -DIRECTIA CALITATE SI SERVICII o scrisoare sa ma prezint la Garantii. As vrea sa stiu daca a mai primit cineva sa comunicam daca mergemsa mai sugrume motorul sau il lasam asa.Atasez foto
  9. Va salut.De curand am cumparat un tester pentru acumulator care indica ce curet are in stare de repaus si curentul cu motor pornit.Cum eu am un PH2 cu nimic aparate la bord,m-am gandit ca testerul este eficient.Dar surpriza la priza dintre scaunele din fata NU are curent permanent.Stie cineva cum pot rezolva din tabloul de sigurante cu un plus pe siguranta de priza sau altceva.Multumesc
  10. Salutari la toti Dusteristii.Vreau sa dau jos bateria de pe masina si s-o duc intr-un loc unde am 12 grade permanent. Stiu ca la Renault Clio 3 cand montam bateria trebuia sa resetez codul Radio si Ora.Intreb daca la Duster 1.5dci,109 cp,2015 dec.,sunt alte probleme si care ar fii. Multumesc
  11. Salutare sa-l stapanesti cu folos.Eu am unul identic.Nu am plecat de la DACOSERV MILITARI pana nu mi-am notat totul,dar scrie in cartea masinii. La motorul 1.5dCi 109cp,euro 6,rodaj 2500-3000km,iar turatia sa nu depaseasca 2500 rot/min. Numai bine
  12. Salut pe toti dusteristii de pe [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] . Vineri 18.11.2016 am facut prima revizie la un an(8000 km) la Dacoserv Bucuresti.Am inlocuit: -ulei motor Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF,4.5L -Filtru ulei Renault cod;8200768927 -Filtru Aer Renault cod:165467674R -Filtru Motorina Renault (Cartus)cod:164039594R -Filtru Polen Renault cod:272772835R -Verificare:Antigel(adus la -30 grade),ulei CV la nivel,ulei Diferential spate la nivel,licid frana plus servo directie la nivel,presiune roti,ventilatie curatata inainte de montat filtru polen.Am achitat 520 lei toata lucrarea cu card 5% reducere.Am fost foarte multumit.Servicele NU are un electrician auto priceput,pacat,Sa auzim numai de bine si la multi km.
  13. Sa o stapanesti sanatos.Nu te lua dupa altii cu cazane de Germania merse 10 ani si 200000km ca masina noua nu.i totuna cu cea veche. Referitor la taxa problema sta cam asa:ai pe masina motor 1.6 H4M730 EURO6,4x4,CO2 155g/km(ciclu mixt)cutie de viteze TL8*008 ,care difera de cutia de viteze JR5*395 pusa pe 4x2 care are CO2 145g/km(ciclu mixt).Emisiile sunt diferite datorita rapoartelor din cutia de viteze,lucru facut in ciclu urban si extra urban de catre fabricant,RAR-ul nu face decat sa treaca in CIV. Eu am platit pentru 1.5dci ,euro6,123g/km,420lei
  14. Delu am fost la DACOSERV pe Preciziei de la ei am luat masina si ii cunosc din 2008. Am ajuns la concluzia ca tot ce baga ei la revizie sunt OK calitate si pret,undeva aproape de ce cumparam eu. Numai de bine sa auzim si drumuri bune sa aveti
  15. Salut pe toata lumea, am fost la service,am discutat despre revizia I-a si lucrurile stau cam asa: -NU se admite revizie cu piesele clientului se pierde garantia. -Preturile la consumabile sunt:Filtru ulei-30;filtru aer-55;filtru combustibil -115;filtru polen-55; -Ulei motor ELF SOLARIS 5W30 DPF 5l=200