vladionut

Members
  • Content count

    196
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

vladionut last won the day on July 28

vladionut had the most liked content!

Community Reputation

87 Excellent

1 Follower

About vladionut

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Benzina 4x2 1.6 16v 114cp (H4M-Nissan)

Converted

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

301 profile views
  1. Da, exact asta ar fi intrebarea - se va duce in 20.000? Acolo unde e clar ca incepi sa te uiti dupa alte alternative. Va fi interesant cum se va fi gandit pretul. Cat despre pret, citeam zilele trecute pe un site (www.largus.fr) cum ca cor fi anuntate in luna octombrie.
  2. Eu tind sa cred ca airbag-urile cortina vor fi pentru variante mai scumpe. Varianta de baza va avea aceleasi airbag-uri ca si modelul actual. Daca varianta full va fi cu 1500 EUR mai scumpa de cat acum, asta inseamna ca se duce in 20.000 EUR, ceea ce nu este rau. Oricum cred ca se va incerca sa ramana la pragul psihologic de 20.000.
  3. Da, la mine a ramas dupa setare (adica opresc mototrul, las masina in pace oricat, revin si pornesc masina). Imediat ce te pui in miscare se blocheaza portierele.
  4. Yesss!! Functioneaza si la PH2! Am testa, merge foarte bine. Merci!
  5. Frumoasa! Sa o stapanesti sanatos!
  6. Da, am citit si eu ceva in sensul asta ieri, dar eu intelesesem ca sunt mai degraba banuieli. Adica francezii au zis ceva de un model nou in 2018 si lumea a banuit ca e vorba de Duster cu 7 locuri, aceleasi zvonuri care circulau inainte de salon.
  7. O, da - asta cu blocarea automata a usilor ar fi o un "detaliu foarte important". Eu ii simt lipsa tot timpul cand merg cu copilul in masina si uit sa blochez portierelor. Da, foarte interesant va fi pretul, desi se stie deja ca va porni de la acelasi pret ca si generatia anterioara. Vedem pana la cat se duce, insa. E clar ca vor exista perosane care vor spune ca este prea mult pentru o Dacia, ca mai bine iti iei o Audi A8 din anul doua mii enspe. Dar da, Dacia a reusit sa aduca niste chestii foarte utile si dragute pe modelul nou.
  8. Frumooos. De unde si cat au costat? ca ma intereseaza si pe mine.
  9. Si nu numai in Germania. Franta si UK incearca de asemenea interzicerea diesel-urilor. Tarile nordice (a se vedea Norvegia) deja incurajeaza foarte mult masinile electrice.
  10. Trece vara, a trecut si concediul. Si cum concediu fara plimbari nu se poate, am alergat putin masinuta prin tara - un total de 1400 km cu un consum mediu, afisat de CB, de 7.0%. Am inceput cu Moieciu de Sus si Bran: apoi Sambata de Sus si Fagaras: intorcandu-ne, dupa un popas in Sibiu, spre Targoviste, pe Transfagarasan: Fara nicio problema pe drum, masinuta s-a comportat foarte bine, trage bine pe serpentine (fara o incarcare prea mare, ca familia nu este grea), fuge acolo unde poti "sa-i dai" (cat permit drumurile de la noi), trecut fara teama prin gropi, peste bolovani, drumuri forestiere (la Sambata de Sus de exemplu, dar fara noroaie). Si incet dar sigur ma apropii de 15.000 km facuti in aproximativ 1 an. Concluzia? Si la mai mare
  11. 1.0 SCe nu cred ca vor pune pe Duster Ma astept sa preia ceva de la modelele din familie - parca noul Captur are (cel putin in Franta) motorul 1.2 Tce de diverse puteri.
  12. Da, arata bine, mie imi place. Intr-adevar, design-ul are prospetime, look-ul este nou si vine in completarea gamei Dacia. Masina denota putere, noul design i-a "fortificat" putin imaginea de SUV. Abia astept sa o vad pe viu, in showroom. Ca se astepta ca noul model sa fie mai revolutionar, e adevarat. Dar sa nu uitam ca sunt producatori mult mai mari "acuzati" ca noile modle nu sunt de fapt decaT facelift-uri (a se vedea VW Golf). Pe de alta parte sunt sigur ca francezii vor urmari realizarea masinii tot in politica de low-cost, ca sa ramana in continuare competitiva (sa nu uitam ca ponderea vanzarilor modelului Duster este una mare). Eventual cu imbunatatiri de ici-colo : calitate materiale (ma refer la interior), repozitionarea anumitor elemente (butoane etc).
  13. Trece timpul, trec si kilometrii. Astazi am ajuns la 12.000, in 11 luni de la achizitionarea masinii. Am incercat sa o "alerg" cat mai mult si, in parte, am reusit Ce nu imi place : - s-au sters unele litere de pe barele pe de plafon (de pe ambele parti); nu stiu exact cand (am vazut in urma cu aprox 1 luna), probabil de la spalatorie; concluzia este ca sunt de slaba calitate, sau lipici prost (pentru ca sunt lipite si nu scrise/imprimate direct pe/in bara) si sunt convins ca vine in continuarea ideii de "low cost" (totusi) - cutia de viteze -- nu mi se pare ca s-a imbunatatit vizibil confortul la schimbarea vitezelor; in continuare este zgomotoasa si agata; ca sa intre ceva mai bine, trebuie sa nimeresti schimbatorul de viteze fix unde trebuie; nu-ti da confortul de schimbare lina si fluida a vitezelor.
  14. Aha, ok. Interesant Deci mai putea Eu am mers cam cu maxim 145 km/h conform kilometrajului (in niste depasiri pe autostrada) si cred ca aveam putin peste 3500 rottaii/min (la 130km/h am aprox 3250 rot/min). As fi vrut sa ii dau mai mult, sa vedem cat se duce, dar nu am avut ocazia