Killer82

Members
  • Content count

    1,020
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

Killer82 last won the day on March 19

Killer82 had the most liked content!

Community Reputation

580 Excellent

3 Followers

About Killer82

  • Rank
    Ultras Duster Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp

Converted

  • Localitate
    Cluj

Recent Profile Visitors

250 profile views
  1. Kitul asta de pana contine un suport de polistiren, asa ca un "lighean" cu diametrul rotii de rezerva, cu o intaritura pe mijloc (ca sa nu se deformeze podeaua). In el se depoziteaza butelia cu mucilagiu de-ala de bagat in roti, compresorul de roti - insa - si cricul si cheia de roti si extinctor si trusa medicala. Spatiul original de cric (capac dreapta din carenaj aripa) e ne-utilizat. Spatiul de depozitare cu acest kit (mie personal) mi se pare mai prost organizat decat cu roata de rezerva si spatiile de depozitare adiacente (2 triunghiuri + extinctor se pot depozita langa roata de rezerva, in roata se mai pot pune si alte chestii). Cum zicea cineva si in alta parte - roata de rezerva e optionala insa cost zero (cel putin momentan). E bine de stiut pentru cine vrea sa comande Duster.
  2. De acord cu rotita, e aiurea. Si e aiurea ca nu poti da volum din ea doar din butoanele separate de volum. Insa...Poti raspunde si inchide apelul apasand rotita de pe RadioCD RT(F)M
  3. Nu cred ca presupunerea cu "lotul de export" e valida. Pur si simplu default la masina noua se da acum kit de pana, trebuie ca dealerul sa specifice explicit in comanda sa fie cu roata de rezerva. Asa apare si pe configurator online. Posibil sa fi avut ceva hibr in proces cand s-a introdus insa am vazut luni cand am mers la revizie vreo 4 Dustere la care revenisera proprietarii sa le schimbe kitul cu roata si cei din service ziceau ca e vina Dacia ca s-au incurcat si se schimba pe cheltuiala uzinei.
  4. Apropo de barele "Menabo", urmeaza sa intre la oferta la Lidl cu 150 lei/buc. Nu se potrivesc la PH2 direct (doar la PH1) insa la pretul ala merita luate pt experimente (e.g. un led-bar temporar cum are @vsebas, etc)...
  5. Corect. Cele de la Altex sunt cele OEM Dacia de otel imbracat in plastic. Cred ca o sa sune cam tare la peste 70 km/h. Insa sunt produse de Thule (deci calitate ok) si ulterior se pot inlocui cu bare de Aluminiu sau chiar WingBars de la Thule, pastrand prinderile (eu am WingBars cu prinderile alea). Pretul pt ele e cam cu 50-100 lei mai ieftin ca la reprezentanta. Despre celalalt brand nu stiu prea multe. Insa par mai inaltate deci e posibil sa fie si alea zgomotoase). Acuma... depinde si ce accesorii vrei sa pui pe ele (e.g. suportii de bicicleta) daca ai deja accesorii, sunt pt bare de AL (cu prindere cu "T"-uri) sau pt cele de otel (cu "U"-uri)?
  6. Interesant ca au schimbat gumele default si kitul de reparatie pana (apropo, la 4x4 ar trebui sa fie inca senzori pe valva si la multe solutii de reparatie pana am vazut specificat ca NU sunt compatibile cu acesti senzori). O intrebare: senzorii de parcare sunt de fabrica? Sau montati la dealer? (Adica... ai display la ei? Ai buton de dezactivare temporara a senzorilor de parcare?) Vad ca sunt 4 si de obicei cei de fabrica erau 3, de-asta intreb.
  7. Eu nu am primit asa ceva insa asta a fost in Oct 2015...
  8. Pai in descriere (detaliile de profil) apare PH1. Deci MediaNav montat ulterior, dar irelevant. Faza cu radiatoarele sarite si cu urechi rupte de la frana brusca e cam trasa de par. Sunt unii care au dat-o bine cu botul de pamant ca sa ii sparga radiatoarele (si nu la toti care-au lovit s-au spart / rupt).
  9. @TheVolverine - de ce zici asta? Si tobele de Diesel ma astept sa se incalzeasca destul de tare, mai ales cand intra curatarea DPF. Diferente mari de temperatura = condens = coroziune. Plus ca gazele de ardere (cand condenseaza) sunt ceva mai acide, deci coroziune accelerata from the inside out (apropo, de-asta la GPL e si mai amplificat fenomenul). Sau imi scapa ceva?
  10. M-a blocat @TudorAB07XWZ in "parcare" si a trebuit sa stau la o cafea cu el...
  11. Nu cred ca era musai sa deschizi topic separat erau mari alea vechi dar info se gasesc la greu. Iar acuma parca e mai intuitiva si functia "Search" pe f o r u m Din cate stiu eu Dusterul nu are functie de sesizare bec ars deci nu are sens sa o iei cea Can-Bus, mai degraba cealalta "INSTALATIE ELECTRICA SPECIALA UNIKIT 2P". Se pare ca modulul asta electric are si functie de decuplare a senzorilor de parcare, insa daca sunt cei de fabrica va trebui sa vezi cum anume trebuie legat... Oricum nu ar trebui sa deranjeze, sunt deja colegi care au carlig + senzori si nu au probleme. De asemenea, info utile pt montaj: Relativ la carlig, parerea mea e ca nu are sens sa iei unul zincat.
  12. Daca iti va scadea presiunea cu mai mult de 0.5 sau 0.7 (ca urmare a re-aducerii la normal) o sa iti apara semnul specific in bord (nu mai stiu sigur cat de repede, posibil instant, posibil dupa 10-15 km). In acest fel o sa testezi si functia "SET TP" Succes!
  13. Genial! Multumesc @florinn !
  14. ...astea sunt noi fata de PH2 la acest facelift Mai ai indicatorul de presiune scazuta in roti, insa nu ai avut nevoie de el inca probabil n-ar fi rau sa ii verifici presiunea, ca sunt mari sanse sa ai vreo 3 bari de la livrare Enjoy the new ride
  15. @dust3radmin o rugaminte - s-ar putea face default pentru Unread Content optiunea descrisa de @florinn mai sus? Adica by default, la un Unread link, sa te duca la first unread content, nu la prima pagina din topic? (optiunea a doua din screenshot-ul de mai sus). Asa functiona vechea versiune si e mult mai util de folosit asa. Intre timp putem folosi custom activities insa default Unread Content e mult mai la indemana (mai ales linkul din dreapta sus). Multumim anticipat! Si @florinn multumesc pt sugestia cu custom activity