Killer82

Members
  • Content count

    1,075
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    38

Killer82 last won the day on June 16

Killer82 had the most liked content!

Community Reputation

602 Excellent

3 Followers

About Killer82

  • Rank
    Ultras Duster Member

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/adrian.dancu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp

Converted

  • Localitate
    Cluj

Recent Profile Visitors

454 profile views
  1. Daca au indicatie de "rotation -->" (la gumele de iarna si la unele all-season se regaseste) inseamna ca sunt unidirectionale si nu se pot monta decat in directia sagetii. Daca sunt montate corect lasa-le cum sunt. Chestia cu full dot pe extetior e pentru cele omni-directionale, un guideline generalist...
  2. Mai, presiunea ai verificat-o? Intreb si eu... cauciucurile au sens de rotatie (ca alea de iarna)? Sunt montate cu Full DOT in exterior?
  3. Daca nu te grabesti nu ai ce sa strici (am desfacut de 2 ori deja). Tutorialul (nu e video, insa) il gasesti aici: PS. Am mers pe home page si am cautat dupa "demontare consola" si asta a fost primul si singurul rezultat. Functia search merge chiar bine pe f.o.r.u.m - nu va fie frica sa o folosiți
  4. Avand rezervorul o forma ciudata la 4wd, ca sa treaca cardanul sub el, daca il lasi parcat inclinat e posibil sa apara erori insa mici. La utilizare normala eu unul nu am avut probleme insa circul cu rezervorul preponderent plin (benzina K4M).
  5. Am montat eu pe spate de 25mm. Prezoanele masinii intra in flanse fara probleme. Pe fata am de 20mm si acolo intra perfect. Cu garantia nu pot sa comentez. Ai grija ce cumperi sa fie ceva facut cu precizie (vezi ca sunt la Mudster flanse H&R). Atentie la vulcanizari sau la schimb de roti... e bine sa pui prezonul rotii pe pozitie si sa il infiletezi de mana pana in capat si abia apoi sa strangi cu cheia - bucsele flanselor sunt din otel mai moale decat prezonul si exista riscul sa se strice filetul daca prezonul nu e pozitionat corect la infiletare (zic asta pentru ca exista specimene la vulcanizari care pun prezonul direct in tubulara pistolului sau a cheii si infileteaza direct - eu am patit-o si a trebuit sa schimb una din bucsile flanselor din cauza asta). Asa arata flansele mele din gata, de 20mm. Si cam asa arata cu flanse de 25mm spate, cu kitul de suspensie de la Mudster. Si cu jantele stilizate si BFGurile (cu aceleasi flanse). PS. Anvelopele sunt de dimensiuni standard - 215 / 65 R16 si jantele de aliaj au acelasi ET ca si cele OEM de tabla - ET50.
  6. Subscriu in mare la ce zice @Cain. Daca e de la cauciucuri... esti prea sensibil verifica totusi si presiunea (la rece sa fie 2 sau maxim 2.1 bar) ca daca s-au desumflat poate suna mai ciudat. Si mergi pe diverse tipuri de asfalt sa vezi cum se schimba zgomotul. Daca e de la cauciucuri se va simti o diferenta. Daca ii cardanul sau altceva se va amplifica in timp si va fi mai usor de identificat dar poate sa dureze acest proces... A... slabe sanse dar zic totusi: sper ca nu folosesti 4WD LOCK pe asfalt Plimba-te cu ea linistit ca daca a fost verificata temeinic si nu are jocuri sau frecari e ok.
  7. Postarea e din 2012 Atentie ca despre vanzari si servicii se vorbeste la "Bursa" aici doar feedback si sfaturi despre montaj. Daca tot suntem la capitolul asta, vreau sa dau un feedback despre niste senzori de parcare primiti cadou... ca sunt NASPA RAU (cu toate ca aveau review-uri foarte bune). Erau de la eMag (la vremea respectiva erau redusi la cca 50-60 lei, acuma vad ca sunt cu "stoc epuizat") insa daca mai dati peste ei undeva... feriti-va Au mers OK cca 2-3 saptamanni (desi au intarziere foarte mare la raportarea obstacolului, trebuie sa dai cu spatele foaaarte incet) insa acum i-am oprit pentru ca bazaie non-stop. Am comandat altii, ceva mai scumpi, sper sa fie mai OK - dupa concediu o sa incerc sa inlocuiesc senzorii si unitatea centrala. Cand voi face asta o sa pun si ceva poze aici cu chestiile esentiale (legatura la lampa de mers inapoi, etc) si o sa revin cu feedback - poate o sa ajute si pe altii .
  8. Sugestii: Poze + eventual un nr de tel pentru colegi care vor sa te contacteze mai usor decat pe mesageria privata a forumului Succes!
  9. Pozele din manualul de pe prima pagina a acestui topic sunt mai mult decat sugestive si iti arata ce suruburi sa refolosesti/inlocuiesti. N-ai ce sa strici. Gaurile le dai cu atentie doar in "buza" barei de plastic - nu prea ai cum sa iesi prin bara (oricum se dau cu burghiu mai mic in diametru decat surubul).
  10. Nivelul antigelului e vizibil in vasul de expansiune (ridici capota). Zi-le sa iti arate ca de-aia au comision. Presiunea o verifici la benzinarie dupa ce alimentezi. Scrie pe usa cat recomanda Dacia (2bar), probabil o sa o ai mai mare (3bar presiunea de stocare) si deci va trebui sa mai lasi din ea, altfel o sa topaie ca o broasca si pierzi aderenta in curbe (am patit la Logan, Megane, Duster). Reseteaza cu SET TP din computerul de bord daca trebuie sa o modifici. PS. Daca vrei sa te documentezi in avans, da un search pe f.o.r.u.m dupa "manual utilizator" si vezi acolo despre nivel antigel
  11. Vezi unde e prima benzinarie si alimenteaza. De obicei le dau "pe rosu".
  12. Am batut palma cu un coleg si pentru jante. Deci toate piesele sunt momentan retinute. O sa anunt cand pleaca de tot ca sa inchidem topicul.
  13. @Cain mi se pare ca are alta dimensiune la cauciucuri (215 / 70 R16 daca nu ma insel) - eroarea vitezometrului e probabil foarte mica, insa la cateva sute de km se aduna... daca e doar orientativ desigur, se poate neglija - cauciucurile fiind cu profil de AT vor induce oricum un alt consum versus Conti stock - plus presiune in pneuri si... mai ales... stilul de condus
  14. Cred ca Z-urile alea is puse sub folie ca sa nu se distinga forma reala a usilor. Mai sunt si pe alte elemente astfel de "măști".
  15. Update: amortizoarele si arcurile sunt promise unui coleg de f.o.r.u.m. (doar ca paranteza, daca ajuta pe cineva, am confirmat cu codurile obtinute pe baza seriilor de sasiu ca amortizoarele si arcurile fata + spate de PH1 4wd si PH2 4wd sunt identice - verificat cu 1.5 dCi si 1.6 16v K4M). Deci mai raman valabile jantele cu tot cu senzori (plus ventile si capacele noi - bonus).