Killer82

Members
  • Content count

    1,171
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    45

Killer82 last won the day on August 8

Killer82 had the most liked content!

Community Reputation

638 Excellent

3 Followers

About Killer82

  • Rank
    Ultras Duster Member

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/adrian.dancu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp

Converted

  • Localitate
    Cluj

Recent Profile Visitors

684 profile views
  1. Banuiesc ca te referi la trackerul GPS Meiligao VT310 de care scriai acum cateva post-uri? In combinatie cu o alarma Viper 5701 parca? Mesajele alea sunt afisate pe pager? ca sunt mortale ca template, ma refer
  2. UPDATE: Adevărul și clubul sportiv 100Tracks te trimit într-o aventură de neuitat. Dacă îți dorești să te plimbi cu Dacia prin Dacia atunci te invităm la concursul nostru. E fun. Trebuie doar să încarci o imagine realizată de tine, care să arate lumii cât de frumoasă este România noastră. Sigur ai o poză din Vama Veche, de la Lacul Sf. Ana sau de la Cetatea Alba Carolina. http://adevarul.ro/cudaciaprindacia _____________________ 5-9 Septembrie 2017 - 550 km de traseu montan - 10+ obiective turistice - 3 zile de aventură în natură Evenimentul se desfășoară pe durata a 5 zile (5-9 Septembrie). Primele 2 zile constituie curs de conducere pe teren accidentat în cadrul Academiei Titi Aur, curs ținut de instructorii 100tracks, Duster Hobby Racing, si Mudster, urmate de 3 zile de aventură. În data de 5 septembrie sunt așteptați concurenții din București sau împrejurimi urmând ca pe data de 6 septembrie să se rețină cursul pentru restul concurenților din restul țării. De acest curs beneficiază toți concurenții înscriși la Duster Trip atât piloți cât și copiloți. Locurile de participare la acest eveniment sunt limitate, pot participa doar 40 de masini. detalii: https://www.dustertrip.com/ • Participă la un curs de conducere pe teren accidentat la volanul unui Duster • Folosește ce ai învățat la curs și bucură-te de parcurgerea traseelor off-road din cele 3 zile de aventură • Campează la cort în cea mai autentică formă de aventură automobilistică • Respectă cât mai exact vitezele de deplasare pentru a fi cât mai sus în clasament inscrieri: https://www.dustertrip.com/?page_id=489&lang=ro sursa imaginii: https://www.facebook.com/events/221054708396186/
  3. @capone daca prin "vechiul mastic" te referi la cel original (de fabrica), ce am mai gasit pe-aici pe f.o.r.u.m a fost cam... prin îndepărtare mecanică... Vazusem asta cateva post-uri mai in spate pe acest topic: Ce mai pot sa spun ca (in general) alcoolul tehnic e foarte OK de folosit pentru a curata si degresa suprafetele inainte de a aplica orice tip de adeziv. Insa nu cred ca va dizolva masticul, deci doar de aplicat dupa indepartare mecanica. Poate ajuta cu ceva - sper sa intervina alt coleg cu o sugestie mai buna.
  4. Un alt exemplu de scuturi de protectie a puntilor, de pe un alt fel de vehicul, insa cu ceva asemanari... deci, ceva utilitate au aceste scuturi, insa, cum ziceam, nu neaparat pentru utilizatorul de rand...
  5. Nu da jos fata de usa pana nu cumperi mastic. Este topic dedicat "dezlipire fete de usi" (parca) unde gasesti detalii despre etansarea fetelor de usa. Poti cauta dupa "apa fata de usa", sunt vreo 2-3 topice printre primele rezultate care merita citite despre subiectul asta. Legat de multiplexor fac pariu ca raspunsurile oficiale vor fi de genul "nu e suportat / disponibil pe modelul respectiv". Va trebui sa rezolvi altfel daca iti doresti functiile respective. Poate ar fi bine sa iei legatura cu colegul @t0rquemada pe privat.
  6. @Hertia deci - search pe OLX sau cere link in privat nu are sens sa postam linkuri inspre anunturi volatile de asemenea, vezi la sectiunea Bursa - colegul @PLANETARA o avea intr-o vreme in inventar (verifica si suna-l pt detalii)
  7. @mariusjo ai putea sa specifici cati km avea masina inainte de folosirea chip-ului, la cati km ai schimbat placutele, si cati km are acum masina?
  8. E greu cu pareristica, dar din ce stiu eu si din ce am patit pana acum la alte masini: - huruitul e in general zgomot de rulment - daca se duc rulmentii din cutie in general apare joc si asta se manifesta prin boncaneli la rece - daca e diferentialul dus, zgomotul e ciclic, nu continuu - tamburii dusi in general suna la franare (mai puternica - spatele franeaza mai slab ca fata, comandat de repartitor) Nu stiu daca ajuta astea... poate alti colegi pot sa ajute cu ceva mai concret. Daca zgomotul se va inrautati va fi mai usor de diagnosticat.
  9. Bun, domnilor, sa ramanem la subiectul de viteza maxima atinsa. Care in sine e suficient de controversat fara sa fie nevoie de sare si piper in comentarii
  10. Azi, 11 august, Mihai Ban si Nelu Nastor participa in HunGarian Baja, a opta etapa din actualul sezon al Cupei Mondiale de Rally-Raid. Dupa cum se observa, echipajul concureaza cu un Duster modificat (din pacate nu am gasit inca detalii despre echiparea masinii). Later Edit: intr-o scurta discutie cu cei de la Transilvania Rally Raid am aflat ca (din pacate) masina doar seamana cu un Duster (hint... "KIA" din porecla masinii "DAKIA") si au promis ca o sa prezinte povestea masinii candva dupa cursa de la HunGarian Baja Sursa informatie si imagini: pagina de FaceBook a clubului Transilvania Rally Raid Team: https://www.facebook.com/TransilvaniaRallyRaidTeam/
  11. @SANDU probabil ca abia mai recent au aparut colegi care sa observe acest risc. Sau poate nu au observat post-urile tale pana acuma. Eu zic ca ar fi grozav daca ai putea pune ceva poze cu scutul de AL facut de tine, probabil ar ajuta si pe altii sa se inspire, mai ales ca acest topic dedicat va fi mai usor de gasit pe viitor de catre cei interesati.
  12. am mutat toate post-urile intr-un topic dedicat pentru ca sa poata fi gasit usor pe viitor de colegii interesati - va rog haideti sa continuam acolo discutia ca devine interesanta si utila
  13. Da, e foarte expusa. Risc de lovire la orice musuroi de furnici
  14. @mugur, din ce povesteam chiar cu Costin de la Mudster, s-ar parea ca un avantaj al scuturilor astora ar fi acela ca permite "alunecarea" peste un obstacol - un fel de "deflectare" a fortei de impact - unghiul scutului, faptul ca tendonul ("grisina") dinspre partea din fata este pozitionat un pic mai sus decat cel din spate, astea cred ca ar contribui la un efect de "incalecare" al unui obstacol. La alte masini de competitie de rally-raid am vazut scuturi (placi de aluminiu gros de peste 5 mm) prinse chiar sub tendonul longitudinal al puntii spate. Deci, cel mai probabil, ceva bine fac si scuturile astea - incearca sa mute impactul intr-o zona mai putin "damaging". Eu personal, cred ca pentru noi, "muritorii de rand", nu sunt atat de necesare aceste scuturi pentru punte - nu stiu sincer care din noi ajunge sa le testeze cu adevarat PS. daca vorbim de ceva pietroi super mare si colturos, cred ca ala ar alte rupe chestii... inainte sa ajunga la puntea spate
  15. Parerea mea e ca as avea nevoie de un sponsor pentru acele scuturi de tendoane punte spate s-ar parea ca ar ajuta si sa nu agati cablurile ABS in crengi sau alte chestii, respectiv sa alunece puntea peste pietre colturoase in loc sa agate vreun tendon. Personal nu m-am dat atat de tare incat sa le simt nevoia. Un scut care poate fi extrem de util colegilor cu Diesel Euro 6, dupa cum scriam adineauri pe topicul unui coleg care intreba de acest aspect, ar fi scutul pentru EGR (o piesa scumpa care nu are protectie de fabrica aproape deloc si e pozitionata foarte jos - foarte usor de agatat in teren accidentat - a fost un caz chiar si intr-un banc de zapada): http://www.mudstershop.com/ro/scut-din-otel-pentru-egr In rest, si eu am scutul de AL de la Dacia montat peste cel original de otel, in spate scut de otel pt diferential (Mudster) si cam atat deocamdata. Cand o sa montez GPL (peste vreun an, sa iasa din garantie) o sa mai blindez masina dedesupt, mai ales pentru a proteja cat mai bine conductele de gaz.