ClioRS

Members
  • Content count

    54
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ClioRS last won the day on January 12 2016

ClioRS had the most liked content!

Community Reputation

25 Excellent

About ClioRS

  • Rank
    Advanced Member

Converted

  • Localitate
    Tg.Mures

Profile Information

  • Ce vehicul detii?
    Duster PH2 Diesel 4x4 110cp

Recent Profile Visitors

85 profile views
  1. da așa e
  2. Da am montat si de Clio 2 si de Clio 4. De Clio 2 potrivesc 1 la 1 insă rămân in Clio fără scaune rabatabile, iar cele de Clio 4 au un afaptor care nu imi inspiră incredere foarte mare așa că vreau când mă intorc să refac sistemul de prindere a șinelor. Momentan am repus scaunele originale pt un drum de Austria Cehia Germania.
  3. Garantie nu ai nici la una noua. Tot de curiozitate cum poti verifica ? Airbagurile sunt in scaune, mufele le-am pus, sistemul nu-mi raportează erori la bord si nici Clip.ul in service. Doamne ajută să nu aibă nimeni probleme !
  4. De exemplu Clio 2 RS . Sunt din piele alcantara, au laterale suficient de pronunțate și pe șezut și pe spătar, șinele nu le-am măsurat exact dar ochiometric se potrivesc la prinderi. Au incălzire și airbaguri laterale. Insă nu sunt atât de ferme și adânci ca cele de Clio 4 RS În schimb sunt mai ușoare și mult mai ușor de montat.
  5. Airbagurile s-au păstrat prin înlocuirea mufelor din scaune care nu sunt compatibile cu cablajul Dacia Da adaptare a fost complicată, scaunele sunt mai inalte si mult mai inguste decat cele originale, plus că șinele sunt la același nivel. la Duster existând câtiva cm diferență. Nici distanțele intre găurile de prindere in podea nu se potrivesc ..... acum mă gândesc la alți suporți. E de muncit destul la scaune Foto mai târziu
  6. Incerc să o iau metodic :Duster 4x4 Dci 2015 gris comette Iluminat: faza lunga si faza scurtă becuri Philips plafonieră de Megane cu LED Confort Cameră video Senzori de parcare cu afisaj in oglindă Paravânturi Brichetă iluminata Clio Buton ESP mutat sub navigație Cotieră Scaune Clio RS 4 Scaun pt bebe Ferrari- Isofix Audio. Upgrade de la MediaNav la Medianav Evo Usi insonorizate față spate Boxe Focal cu crossovere și Tweetere Subwoofer activ sub scaun Alpine Roți de vara Jante ATS Superlight R17 - 7,5 J - ET 30 Gume asimetrice Uniroyal RainSport 225x55x17 distanțiere 10mm prezoane roți cu piulițe Ecartament + 6 cm Frâne: Discuri Rotingher, ventilate, perforate și striate Plăcuțe compatibile TRW Suspensie macadam Kit Ironnman 2016 + 3,5 cm Suspensie asfalt Amortizoare OEM cu arcuri HR - 6cm (coborâre ) Altele ornament porbagaj bare transversale si suporti biciclete update harti navigatie 2016 Q4 sprițuitoare parbriz tip perdea etc Motor nicio modificare cât este in garanție
  7. Că tot a venit primăvara azi am terminat de insonorizat si ușile față pe care am montat niște boxe Focal R130s2 cu filtre si tweetere. Incă odată m-am minunat cât de bine sună totuși boxele originale raportat la mărimea magnetului....Sub scaun am montat si un subwoofer activ de-i zice Alpine PV 80 . E fain că are și telecomandă și te mai poți juca un pic cu reglajele. In sfârșit , e ceva de muncă dar merită. .....doar dacă ești pasionat de meștereală cu cabluri, fire, mufe și alte trăznăi . Ca timp efectiv de muncă mie mi-a luat o zi pt insonorizarea ușilor din spate și schimbat difuzoarele, o zi ușile din fată, si încă o zi montat subwooferul. Deși pare simplu la prima vedere iți ia mult timp sa gândești traseul firelor la subwoofer , sa începi sa tragi un fir gros de alimentare cu siguranță direct de la baterie, alt fir de la contact, o masă si cablul de la telecomanda. Apoi in mănunchiul de fire de la praguri trebuie identificate cu aparatul de măsură cele 2 +2 fire de la difuzoarele spate pentru luat semnal de pe ele. Toate aceste fire trebuiec trase prin locuri sigure si evident ascunse privirii... Finalmente entuziasmat am pus borna si am dat drumul la radio.... Concluzie : Diferența de calitate a sunetului nu justifică investiția de bani și timp petrecut printre cabluri boxe și șuruburi. Asta dacă asculți cu precădere radioul. Boxele originale sună foarte bine la PH2 iar daca ai si Medianav Evo nu-ti mai trebuie altceva. Insă se schimba radical povestea dacă pui un stick cu o muzică trasă bine și ai de gând să faci drumuri lungi. Basul e rotund si atât de discret cât să il simți binișor in fund iar tweeterele, astea sunt cireașa de pe tort. Sunt grozave. Atât pe audio. Mai schimb ceva pe la frâme + suspensie si Dusterul e gata pt noul sezon
  8. Îo n-am treabă cu alte dispute. Am scris doar ce imi fac la masină pe partea de audio, pe topicul dedicat acestei teme , pe un [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] dedicat masinilor noastre. Eu ti-am dat dreptate in ceea ce ai scris, insa pt mine nu se potriveste si am argumentat de ce. Pe forumul asta era vorba de impărtășit experiențe parcă . Am gresit? Daca da, imi cer scuze. Zic sa ne rezumam la povesti la cafea strict intre prieteni daca prin postările noastre pe acest [u][color="#008000"][url="http://www.forumduster.ro/"]forum[/url][/color][/u] deranjam alți membri mai vechi.
  9. Păi în felul ăsta trebuie schimbata și tapițeria de pe uși că plasticul acela ieftin doar rău face la octave. Si planșa de bord și ornamentele de pe stâlpi sau din portbagaj. De pavilion să nu mai spunem Avem până la urmă cele mai ieftine masini din segment .... Corect ce spui tu, fără urmă de îndoială . Dar... mai ieftin io m-am gandit sa dau din când in când basul gros si se autoventileaza ușile săracele Sa tinem cont că masinuțele noastre sunt tratate totuși antirugină, și nu cred ca trebuie exagerat cu cheltuielile. Adică eu nu am să o fac. 350E in audio pt mine ajung si cred că i-am impărțit destul de bine. O masina de un an fie ea si Dacie, nu ruginește biata in urmatorii ani pt că i-ai insonorizat nițel ușile ... Daca esti pasionat de acustică sau superperfectionist in matrerie, iti iei din start alta masină, din alta clasa și.... cu siguranță nu te dai cu ea in off Dar să așteptăm și alte păreri/proiecte. Ale mele astea sunt
  10. Diesel de la Rompetrol varianta cu cifră cetanică mare. Motorul la PH2 la 80.000 pornește ușor la - 22 -24 , nu clănțăne injectoarele în sarcină și pe distanțe lungi am impresia unui consum mai redus față de OMW sau Petrom varianta superioară. Altă motorină nu am folosit, nu știu. În schimb la Clio 2.0/16v am alimentat intamplător benzina de 95 de la Luck.Oil. A făcut autoaprindere, clănțănea avansul și mirosea urât. De atunci la Lock Oil doar unflu roțile...
  11. Am terminat insonorizarea Boxele alese sunt Focal pe 2cai pe spate iar pe față tot Focal dar cu crossover si tweetere separate Sunt ajutate de un subwoofer activ Alpine discret sub scaun. Primăvara vine
  12. Am vandut si eu Dusterul din 2014 (cel din avatar) , doar pt a-mi lua altul mai nou. Asa că tot aici cu voi rămân
  13. Eu , MS-16-CNR cu tristețe anunț public ca azi mă despart de proprietarul meu. Știu că a avut multă grijă de mine și mi-a dat ce-i mai bun, suspensie Ironman , jenți și gume usoare, scut suplimentar , cameră video, protecții etc etc, dar și eu l-am dus cu devotament și abnegație peste tot unde i-a poftit inima în această aventură de o jumatate de an: Cehia, Transalpina, Baja 500 București, 100Trip Ibănești etc etc. Mulțumesc prietene pentru dragul și prețuirea pe care știu bine că le-ai avut pentru mine. ...
  14. 1000km dus intr-o zi Tg.Mureș - Brno și după 3 zile tot 1000 intors. 12,5 ore condus, consum 6.3 afișat , 6,2% măsurat de la plin la plin.